Masu kuvia




Sieviä "palloja" ilmestyny tänne :) Tässä meidän pallo viikkomallia 26+3 Napa on jo puoliksi ulkona, vaikka olin iha varma, ettei semmonen kraateri ikinä pullaha ulos :D
 
Vihdoin ja viimein sain itsekkin otettua masusta kuvan. Onhan se aika kivasti jo kasvanut :)

 
Tuntuu, että maha on taas ottanu spurttia, erityisesti eteenpäin. Piti ihan tänään sovitella joulun alla ostettua valmistujaismekkoa (koulun juhlallisuudet oli jo silloin), että vieläkö se menee viikonlopun juhlissa päälle :)



 
No aivan ihania pyöreitä massuja kaikilla jo! :)
Täytyy tänne päivittää kun vihdoin löysin mukavan valokuvaamon täältä pääkaupunkiseudulta, käytiin pari viikkoa sitten miehen kanssa siellä ottamassa yhteiskuvia, sekä muutama otos vain musta ja massusta. Oli kyllä tosi ammattitaitonen kuvaaja, ehdotteli paljon eri asentoja ja neuvoi hyvin kuinka olla, viime viikolla saatiin jo koevedokset ja tein pienen tilauksenkin niistä, jee jee, kuvia odotellessa siis :)
 
pikkulintu missä kuvaamossa te kävitte? Ollaan (tai siis minä olen) harkittu tuota itsekin, että olis kiva muisto myöhemmäksi.
 
Mullakin sama laskettu aika ku Cruise, :) Täälä kans nappia auottu kun ei enää mahu housut kiinni, turvotusta aika lailla ja aina kun vähäkään syö niin tuntuu että halkeaa. pitäis kans lähteä ostamaan isompia vaatteita.
 
Takaisin
Top