Masu kuvia

heini90

Jostain jotain jo tietävä
Ajattelin jos tänne vois laittaa masusta kuvia :) Vaikka alussa mennään niin turvotus on tätä luokkaa: 
 
No ohhoh! Kuinkahan monta vauvaa noihin massuihin kasvaa?? :D Nyt ymmärrän noita puheita, ettei vatsaa pysty enää kauaa peittelemään! Mulla on aivan samannnäköinen maha kuin ennenkin plussaa...
 
ohho onpa masuja !! mulla oli edellisessä raskaudessa vasta viikolla 20+ tuommost masua ! :D nyt oottelen aikasemmin näkyvämmäks kun kuulemma toisessa tulee aikasemmin näkyviin :p mut on mullakin turvotusta!
 
Oj, hienot masut on jo! <3 Ei täälläkään näy vielä yhtikäsmittään, ei eroa ennen plussausta. :D En ole edes huomannut, kovasti ainakaan, mitään turvotusta omassa masussa edes iltaisin. :/
 
Se on kivaa kun maha alkaaa näkyä, mutta hohhoijaa tää turvotus ei ole kivaa :D kun alkaa ahdistaa ja mitenkää päin ei oo hyvä olla. Mulla ekassa raskaudessa oli vasta mahaa 20 viikkojen jälkeen..
 
Jep, minuukin ahdistaa ja ällöttää, on niiiin LIHAVA OLO eikä mitenkään päin ole hyvä. Vettä yritän juoda että lähtis nesteet virtaamaan. Tänään ollut niin huono olokin että oksat pois, voisi vaan olla ja nukkua ja huokailla kun oksettaa. Plaah. Revi nyt tästäkin odotusiloa, ei pysty.
 
Ainut hyvä puoli turvotukseen ehkä se että ei ole mitään +30. Tää lämpötila on just passeli! Ehkä se turvotus laskee jossain vaiheessa ja tulee sit tietysti kahta kauheempana lopussa takasi :D HYI!
 
No oh-hoh.

Näkyykö teillä raskausvatsat noin selvästi, jos pidätte selkärangan ihan suorana? Tietenkin ihmiset on eri mallisia ja toisilla vatsa pömpöttää herkemmin, mutta meinaan silti, että jos pitää selkärangan suorana ja sekä selkä- että vatsalihakset normaalisti rankaa tukemassa, ja silti raskausvatsa tässä vaiheessa näkyy, niin aikamoista turvotusta on.

Onko turvotusta/lisäkiloja tullut teillä muualle? Mitä sanoo mittanauha? MÄ en meinaa mahtua rintsikoihini enää yhtä kivasti kuin ennen. Raivostuttavaa. Mutta siis tiedänkin jo etukäteen, ettei raskaus pue mua laisinkaan enkä tunne itseäni itsekseni tässä paisuvassa kropassa.
 
Mullakin alkaa rintsikat ahdistaa. Täytyy käydä huomenna vähän kattelemassa jos ostaisi parit
uudet vähän isompaa kokoa.
 
Ei se mun maha tollanen vielä aamusta oo, mutta sitte ku ekan kerran syö kunnolla, nii johan alkaa ilmaa kertymään ja turvottamaan. En siis suinkaan sanoisi tuota vauvamahaksi, mutta raskaudesta johtuvaksi turvotukseksi :) Viime raskaudessa turvotus alkoi hiukan myöhemmin, mutta liekkö juuri siksi jo nyt melkoista turvotusta, kun on jo kerran maha vähän ajan sisään venynyt?
 
Tässä mun aamumaha rv 5+5 ja iltamaha 5+6. Tuo aamumaha kai vastaa lähes normaalia masua kun jäi ne vatsalihakset treenaamatta esikoisen jälkeen, mutta kyllä turvottaa iltasin :)

PS:Tässä linkki, kun en kerran muka osaa liittää kuvaa tänne suoraan... *grrrr*
http://aijaa.com/0018410789866
 
Tellu sulla on jo ihan raskausmasu :) iso on! Tosin oot muuten kovin pieni :)
 
Apua :D Miten nuo massu ton mahdollista kun kohtu on tuolla häpyluiden luona ja tosi pieni kooltaan vielä...hurjaa miten voi muodostua kaasua vatsaan..hih. Mietin ensin onko nää hupailukuvia että pullistate vatsaa, mut ei ilmeisesti? :)

Ihania masuja :)

Kauhulla odotan kun nyt vasta viikkoja 5+1, että miten rupee ilmaa ja turvotusta tulemaan :)
 
Tellu_, sun massu on jo aika iso! :) Itellä turvottaa kunnolla eikä ole edes ilmaa masussa, turvottaa oikeasti niin paljon. Mietin jo välillä että oonkohan jo pidemmällä mitä oikeasti luulen :D
 
No on kyllä kunnon turvotus :D Eihän se alkio itsessään ole minkään kokoinen vielä.
No ei siinä, mulla on melko samanlainen turvotus  :)
 
Takaisin
Top