Masu kuvia



Ihania masuja kaikilla <3 Minäkin nyt innostuin laittamaan omani, vaikka ensin ajattelin, etten laita nettiin masukuvia :) (jos tämä kuvan lataaminen onnistui...) Kuva on ihan äsken otettu, eli 17+3. Melkonen kasvuspurtti tässä on viime aikoina ollu käynnissä ja vatsalihakset suorastaan huutaa apua >.< Mutta vaikka kiristeliskin, niin onhan se maailman ihaninta, että tuo masu kasvaa :)

Navasta tuli mieleen, että mulla on aina ollut semmonen monttunapa, jonka pohjaa ei oo nähnyt. Mies on nauranu sille, että se on omituisin napa ikinä. Nyt sitten oon hihkunu onnessani, että "Mää näen mun navan pohjan!" :D Saa nähä, pompsahtaako vielä jossai välissä ihan ulos asti :P
 
Mulla on kans poodle ihan outo napa. mulla on omasta syntymästä jäänyt kuristunene napanuoran takia tommonen pidempi pätkä nuoraa tuohon napaan josta on muosotunut smemonen syvä kolo jossa on pieni pallero ihan. Mä en itse tykkää yhtään mun navasta ku se on niin semmone, lähinnä kun se on hankala putsata et täytyy suihkussa ihan pumpulitikulla kaivaa se puhtaaksi!
Saa nähdä miten käy navan kanssa kun maha alkaa kasvaa. Vielä on kuoppa tallella eikä pallero pilkistä kuopastaan vielä ainakaan :D
 
joo tosiaan yks siellä on :) ja rv tosiaan 17+4 menos ja viikko sit tuo kuva otettu :) kyl tuntuu ku ois rv 26 ennemmin :D  ja uudelleensynnyttäjä oon... et ei sillo esikoisen aikaa tällästä mahaa ollu :D
 
tost navasta :D mul on kyl sellanen napa et ei edes pohja näy :P ei pompannu raskaudessa kyl kokonaa ulos mut tuli pohja näkyvii :DD
 
Heippa, tässä olisi kuvaa tältä päivältä  (viikot 20+3). Tuntuu, että parin viime viikon aikana maha on alkanut enemmän pyöristymään. Jännä nähdä miten eri tahtiin kaikkien masut  kasvaa


.
 
Tässä vähän "vanhempaa" kuvaa minun maagenista: viikkoja 18+4 <3

18+4

Ja viime viikolla 19+3 näytti tältä :)

19+3
 
Viime viikon aikana tuntuu, että mahani olisi kasvanut todella hurjaa vauhtia. Ja nyt se oikein näkyy :P Tässä siis eilen otettu kuva, viikkoja 20+5.

 

Puolivälimaha täälläsuunnalla. 20+2rv olis nyt niinku. Jotenki vaikka maha näkyy ja erottuu ni sillai "pieni" olo :D
 
Tulipas isona mut osasin!!!! enempää en jaksa säätää noita kuvakokoja :DD
Ja oisko tässä ollu 20+0 tasan ;o

 
Huhheijaa! Masu on nyt parin viikon aikana ottanu semmosen kasvupyrähdyksen, että nyt loppu sen peitteleminen :D Tässä viikkoja 23+2.

   
 
Mä näin unta viime yön, että olin laittanut tänne masukuvan, jossa mä olin IHAN alasti!! :o Haha, tulin varmistamaan, että se todella oli vain unessa ;))
 
Sieviä masuja ^____^ Noissa piiskapepen kuvissa kyllä havainnollistuu tosi hyvin se, miten nopeasti maha ottaa välillä kasvuspurttia :) Meillä otettiin tänään ultran kunniaksi pieni tyttömasupotretti <3



Vähän on epätarkka huonosta valosta johtuen, mutta eipä tuo ole niin tarkkaa :)
 
Ihana oikeen tyttöaiheinen masukuva:)

Meillä tullu harmittavan vähän otettua kuvia mun kasvavasta mahasta.. oon miettinyt että mentäs miehen kanssa ihan valokuvaamoon, joskus tossa ensivuoden puolella. Ois mukava saada kunnon muisto millasia oltiin kun esikoista odotettiin, ja kun mentiin vasta kihloihin, eikä mitään juhlia pidetty niin vois sitten olla väähn niinku kihlajaiskuvakin meistä:)
Ootteko muut miettiny mitään vastaavaa tai tunnette jotain jotka ois ihan valokuvaajalla käyny?
 
pikkulintu: Mullakin on ollut haaveissa, että ois tosi ihana käydä ihan valokuvaamossa :) Kuitenkin esikoisen odotus on niin jännittävää ja ihanaa aikaa, että sen haluais ikuistaa jotenki muutenki ku kotikuvilla. Saa nyt sitten nähdä, jos rahatilanne vähän ensi vuoden puolella paranisi, niin saattaisi raaskiakin. Teillähän yhdistyis siinä hyvin vielä kihlauksen juhlistaminen :) Kannattaa muuten seurailla esim. citydealia, siellä on ainakin Oulun tarjouksissa ollu välissä kans valokuvaamoihin alennuksia. Luulis, että muidenki kaupunkien tarjouksista löytyis vastaavia.
 
Mun sisko on aika taitava kuvaaja ja on ottanut paljon ulkopuolisille perhepotretteja. Jouluna olis siis tarkoitus poseerata hänen kameran edessä. Ensimmäiset perhekuvat <3
 
Täällä tosiaan on kauniita masuja.
Mä en kehtaa ottaa ehkä kuvaa tänne, koska mielestäni en näytä raskaana olevalta,
ihan vaan läskiltä
Mulla kun tuota omaa painoa on jonkin verran.
Itse kyllä huomaan, että vatsa on kasvanut ja niin huomaa perhekkin,
mutta joku tuntematon tuskin sitä tajuaa, että raskaana tässä ollaan...
 
Muikkis: Kaikenlaiset vauvamasut on kauniita ja oikeita vauvamasuja, koska eihän meitä ole yhdestä muotista tehty :) Ei kannata liikaa miettiä ihan ulkopuolisten ajatuksia, vaikka välillä tuntuukin, että tässä yhteiskunnassa on määritelmiä ja vaatimuksia ihan kaikelle. Minun mielestä jo se, että kantaa sisällään uutta elämää tekee naisesta kauniin ja antaa aihetta ylpeyteen.
 

Tänpäivänen maha, eilen neuvolan mukaan sf mitta 19cm
Vähän hankala oli otta akun niin löysä toppi päällä.
 
Takaisin
Top