Mä oon siis aivan järjettömän väsynyt! Oon nukkunut koko illan, enkä millään saa itseäni pois sohvalta. Mulla on nyt rv 8+2 ja mahassa tuntuu tapahtuvan tosi paljon. Pitkin päivää on tullut tuntemuksia ja aamulla meinasin alkaa itkemään, kun luin jotain ilmaisjakelua. Yleensä en oo kovin itkeskelevää sorttia, joten tuntui aika hassulta. Mun huonovointisuus tuntuu ajoittuvan enemmän iltaan, ku aamuun. Kun iltapäivällä tulee töissä syötyä liian vähän, niin kotona sitten on ihan veto pois ja ällöttää kaikki. Töissä oon aika hyvävointinen ja pirteäkin ajoittain. Ai niin, ja eilen sain sitten ensimmäisen raivarin [:D] kun meillä ei kattoremontin takia toimi sähköt keittiössä. Mies ei sanonut mitään, mutta ilmeisesti ajatteli, että tämä on raskauspuhetta...
Monet olivat tuskailleet tuossa, ettei jaksa odottaa ultraa ja että jännittää jne. Ymmärrän täysin ja jos kaikki ei ole hyvin, niin se olisi tietysti kiva tietää. Mutta minua on auttanut se, kun oon aatellut, että ainoa millä itse voin vaikuttaa babyn hyvinvointiin, on positiivinen mieli. Toisina päivinä pelot nostaa päätään jne, mutta älkää ainakaan itse ruokkiko niitä esim. lukemalla kaikkia mahdollisia ikäviä kokemuksia, joita netistä löytyy. Suurin osa niistä, joiden raskaus on mennyt hienosti, eivät kirjoittele mihinkään, joten noita lukemalla tulee vaan ne pahimmat vaihtoehdot mieleen ja ainakin minulle tosi pelokas ja raskas mieli. Tietysti keskenmenot ovat ikäviä, mutta niistäkin selviää, kun on pakko selvitä.
Millaisia raskausoireita muilla on ollut?