Marrasmurut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gaiza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ninnu76, mulla laskettu aika 6.11. ja soitin perjantaina kättärille, ja ne oli vast just lähettäny mun kutsun, eli joudut vielä odottelemaan...

Heipsan!

Kyllä täälä kans maha pömpöttää pahemmankerran! [:D] Luulen sen tosin olevan vain turvotusta mutta kyllä kuulkaa tekis mieli ostaa jo mammahousut ihan vaan oman mukavuuden vuoksi! [:D] Housut puristaa ja kiristää eikä toivoakaan että laittaisi farkut jalkaan!!

Mielialat heittelee ja väsyttää, tosin pahin on onneksi ainakin näillänäkymin jo takanapäin.. Hajut yököttää suunnattomasti mutta onnekas olen kun ei oo tarvinnut kertaakaan yökkäillä oikeesti! [:)]

Huomenna olis verikoe ensin aamulla sitä seulontaa varten, ja siitä sitten suoraan TAYSiin jälleen ultraan! Saa taas huokaista helpotuksesta kun näkee pikkuisen [:)] Jotenkin sitä vaan väkisinkin mieleen hiipii ajatus että jos sittenkin on jotain tapahtunut ja sitä vaan miettii että kun ei ole tämän enempää oireita ja kun ei se mahakaan ole kasvanu (ei sillä että pitäiskään olla [:D] ) ja ties mitä sitä ajattelee..... Sitten parin viikon päästä onkin jo niskaturvotusultra!! Mitenköhän sitä sitten osaa olla kun nyt on ravattu ultrassa muutamaan otteeseen ja sen jälkeen pitääkin odotella juhannusviikolle asti!?

Tilasin muuten kotidopplerin! Ihan pakkohan se oli saada ja toivonkin sen kolahtavan postilaatikkoon jo alkuviikosta.. Kiva kun voi vaikka joka päivä kuunnella sydänääniä niin ei tarvii panikoida! [:D]

msj: odottavan aika on tosiaan pitkä etenkin malttamattomalle [:D]
Milloin sinä pääset ultraan?

Tulitikku ja Lune tehdään ihmeessä treffit jollekin illalle tai viikonlopulle ja vaihdetaan kuulumisia kasvotusten jossain päin vaikka Helsinkiä [:)]

Eikusta odotusta jatkamaan vaan [:)]

Ninnu76, mun ultra on 23.4., kyllä sitä on odotettukin ja viel pitäis oottaa melkein 2 viikkoa...

Ninnu76, kiva olis kyllä :) Jos tältä pahoinvoinnilta kykenee minnekään :D Viimeaikoina pysynyt vaan kotona huonon olon vuoksi :/

Käyttääkö kukaan marrasmurujen odottajista facebookia? Olis kiva luoda sinne meille oma ryhmä. Tosin siinä on se haittapuoli että sitten kaikki kaverit näkee sen :/

Mulla mennyt koko pvä pahoinvoiden ja nukkuen sekä ahdistellen. Se huominen varhaisultra kummittelee mulle, varmaan tulee uneton yö...niin pienestä kiinni että unelmat voi romahtaa taas :( En voi tälle negatiivisuudelle mitään, vaikka koitan ajatella positiivisesti. Snifo.

lune, tsemppiä huomiseen!!!! mulla kans ultra huomenna. jännittää jonkin verran kun tuntuu et vähän olis oireet laantumaan päin. onneks ei mitään vuotoja tai muuta ole ollut! tuuthan huomenna kertomaan kuulumiset!?

lune ja ninnu76, yritetään toisiaan treffata!

Lune, Tulitikku ja Ninnu76 Voisin myös liittyä joukkoon iloiseen, jos nähtäis jossain päin pk-seutua. Itse asun Vantaalla ja Helsingissä treffaaminen sopisi hyvin.

Moi,

Pääkaupunkiseudun treffejä suunnittelevat: voisin liittyä joukkoon, olis kiva jutella! Mullakin on alkanut oireet vähentyä, mutta eivät ole kuitenkaan hävinneet, joten ei kai tässä mitään. Vielä vähän aikaa pitäis jaksaa jännitellä. Onnea ultriin kaikille!

Heipsan vielä näin illan viimeisinä tunteina [:)]

Vaikuttaa kivalle, että saamme kasaan kivan ryhmän tapaamaan toisia näin pk-seudulta. On ihan erilaista jakaa juttuja ja tuntemuksia toisten samassa vaiheessa menevien kanssa [:)]
Yritetääs kaikki miettiä paikkaa ja aikaa mikä kellekin passais parhaiten ja lyödään sitten lukkoon. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee mukaan joukkoon hurjaan [:D]

Mutta nyt kömmitääs peittojen alle ja unia katselemaan

Kauniita unia siis kaikille muruille

Täällä vielä kaks päivää ensimmäiseen neuvolaan.. vaikka odottavan aika on pitkä, niin kuitenkin yllättävän nopeasti aika mennyt. Pari viikkoa sitten, kun tuntui siltä ettei se päivä koita koskaan :D

Onko täällä sellasia, jotka olis syystä tai toisesta saanut ajan varhaisultraan kaupungin puolesta? ..ettei siis yksityistä tarvitsisi maksaa.
Mietin vaan, että kun en ihan tarkkaan muista viimeisten kuukautisten alkamispäivää ja kierto on muutenkin erittäin epämääränen, niin "varmistaakohan" ne neuvolassa laskettua aikaa mitenkään.. vai pitääkö odottaa sinne suunnilleen 12vko:lle ennenku tiedetään, että montaako viikkoa vastaava pieni siellä köllii? [8|]

..jos ne ei neuvolasta mua passita minnekään, ni en kyllä millään malta odottaa toukokuuhun asti ultraa. Pakko varata jostakin yksityiseltä aika.. tahtois niin kovasti tietää että kaikki on varmasti niinkuin tässä vaiheessa pitääkin..

Tsemppiä Lune ja Tulitikku huomiseen ultraan!Kaikki varmasti ihanasti..!Pidän peukkuja!

Mulla myös oireet hieman helpottanu,ei kylläkään oo missään vaihees ollu kovin vahvat ja vieläkin niitä ompi...Mutta uskotaan,että kaikki silti hyvin kaikilla!Täällä vasta ens viikon lopulla ultra...

Kaikille mukavaa alkavaa viikkoa![:)]

Onko täällä sellasia, jotka olis syystä tai toisesta saanut ajan varhaisultraan kaupungin puolesta?

Satu: tuolta syyskuisista huutelen..mutta mä sain neuvolasta lähetteen, koska oli edellinen keskenmeni sen verran dramaattinen..

IHANAA! Tänään on se päivä, eka ultra. Viikkoja nyt kasassa 11+0. Jännittää! Oon montakertaa nähnyt unta että saan kaksoset (siinä sitä olisikin tekemistä) No tänään se selviää kuinkamonta siellä on. Toivottavasti kaikki on hyvin ja sydän sykkii [:)]

tsemppiä kaikille tämän päiväiseen ultraan!!! tulkaahan kertomaan miten meni!!

aloitin uuden ketjun meille pk-seutulaisille, niin voidaan helpommin sopia niistä trefeistä!
sinne siin ehdotuksia ajasta ja paikasta!!

hauskaa päivää kaikille!!!

Kiitoksia tsempistä! Oon NIIN hermoraunio, ultra vasta kahden aikoihin :o Toisaalta haluaisin piiloutua peiton alle enkä mennä ollenkaan, jänskättää niin että jossei siellä näykään mitään :o Jaiks!!!

Tsemppiä kaikille tänään ultraan meneville <3.

satu, mun mielestä ne joutuu tarkistaa ultraamalla neuvolassa jos on epäselvyyksiä milloin edelliset kuukautiset ovat alkaneet tai jos on ollut epäsäännölliset kuukautiset. valita vaan kunnolla siellä neuvolassa ja ole tosi epävarma hedelmöitysajankohdasta jne. ne joutuu tarkistaa millä viikolla olet jotta saisit oikealle viikolle ajan sinne np-ultraan!!!

Selma.. tarttee aivopestä toi ukkoki, että valitetaan sitten yhdessä neuvolatädille, ettei mistään millään tiedetä tarkkaa hedelmöittymis ajankohtaa.. niinkun ei tiedetäkään :)

Tsemppiä tän päivän ultralaisille! ..kuulumisia sitten tänne äkkiä! :))

Varhaisultra ohi! Ja siellä näkyi pienenpieni sykkivä sydän <3. Jotain niin uskomatonta, en ollut uskoa silmiäni. Miten jotain niin ihmeellistä voi ollakaan ?? <3. Pikku katkaravusta ei saatu tarkkaa mittaa, mutta 8-9 mm suurinpiirtein :) Aloin vollottamaan kuin heikkopäinen, ultraajan piti jo rauhoitella että sais tutkittua kunnolla :D
Nyt toivotaan vaan parasta jatkoon :) Helpotti kyllä kovasti, sillä pelkäsin jo ikuisena pessimistinä pahinta.

Tsemppiä kaikille muille :)

Takaisin