Marraskuun syntyneet <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Stork
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meidän prinsessa syntyi klo.10.14 ja oli 3235g, pituus vielä mittaamatta. Ei ollut siis yhtä iso kun veljensä ;) Ihanan tyytyväinen kaveri! Tässä se vieressä paidan alla tuhisee :) kerran käynyt jo onnistuneesti tissillä. Mä odottelen et saan ruokaa tunnin sisään!! Nälkä!!! Mies lähti hakemaan esikoista mun äidiltä ja ne menee kotia syömään. Tulee sit illasta yhdessä moikkaa mua ja uutta tulokasta! :)
Mä odotan myös hulluna että saan nousta ylös, oon maannut paikoillani koko päivän. Kuulemma kohta kun syön saan nousta istumaan ja illasta käppäillä. (Sektio siis rajoittaa)

Tsemppiä muille nyky hetkeen ja tulevaan!!! Mä odotan että pääsen ottaa tän ihanuuden syliin ja vaihtaa vaippaa ja ja ja... :D mut kun pitää vielä pötköttää, murr!

Oon tuolta joulukuisista, mutta koska meidän neiti päätti yllättää isän ikimuistoisesti isänpäivänä ottamalla 5 viikon varaslähdön, niin marraskuiseksi tultiin. Eli meidän esikoistyttö syntyi varsin vauhdikkaasti muutamassa tunnissa 9.11. klo 18:03. Painoa 2370g, pituus 46cm ja viikkoja 34+6. Kaikki mennyt upeasti ongelmitta pienistä viikoista huolimatta ja tänään todennäköisesti jo kotiudutaan. <3

Paljon paljon onnea jo vauvansa saaneille ja tietysti tsemppiä myös omaansa vielä odottaville! <3 Meidän pieni poika syntyi 12.11 klo: 13.28 rv 40+2 <3 3070g ja 50 cm <3 olo on valtavan helpottunut ja onnellinen! Synnytys alkoi yllättäen ja eteni vauhdilla. Tämä siis niille joilla supistukset alkavat lupaavasti ja hiipuvat kuitenkin taas tuntejen jälkeen kokonaan. Itsellä nimittäin kävi niin aina rv 36 asti kipeitä lupaavia öitä ainakin kerta viikossa, aamuun mennessä aina helpotti. Olin jo luovuttanut, että koko synnytys enään käynnistyisi itsekseen kunnes heräsin niin kipeeseen muutamaan supistukseen, että lähtöä oli alettava valmistella heti! Ja silti tuli kiire. Koitan vielä kertoa tarinani erikseen tonne synnytyskertomuksiin kuhan tästä päästään arkeen kiinni. :-)

Takaisin