Täällä isänpäivä vietettiin osastolla, saatiin pe perhehuone ja iskä oli meidän kanssa viikonlopun. Pyysin hoitajilta paperin ja piirsin siihen junnulta isänpäiväkortin. Lahjansa saa tänään illalla kun päästään kotiin. Olen kyllä väittänyt, etten ehtinyt mitään hommata

vähän myös petyin, kun sairaala ei isää mitenkään huomioinut. Olisi nyt edes päiväkahvilla olla kakku/ leivos, mutta ei, samaa pullavaa, kuin kaikkina muinakin päivinä.
Mutta on se vaan ihana päästä kotiin omien kultieni kanssa. Kun nyt vaan kaikki menisi kotonakin hyvin.
Tässä vaiheessa pari vinkkiä vielä omaansa odottaville:
-kuten joku jo mainitsikin niin hyvä huulirasva tulee tarpeeseen, kiitos sairaalan ilmastoinnin
-älkää arkailko pyytää kivunlievitystä, itse venytin ja venytin, kun pelkäsin, että synnytys pysähtyy jos otan lääkettä. Kätilö kuitenkin kertoi, että käynnissä olevaa synnytystä ei lääkitys pysäytä. (Paitsi tietysti siihen tarkoitetuilla lääkkeillä, jos on tarve pysäyttää) kyllä meinaan mun maailma ainakin kirkastui kun lopulta lääkkeet otin
-kun saatte käärön syliin, kiinnittäkää jatkuvasti huomiota omaan niska-hartia seutuun t.nimim. ihan totaalisen jumissa+särkee
Eipä kai tässä tällä erää muuta kun mahtavaa marraskuuta!