Marraskuun mutinat

Mulla nousi paino ekan kuukauden aikana plussauksesta noin 2-3kg, sen jälkeen ei oo tullu mitään. Toi tuli varmaan turvotuksesta. Reilu 10kg ylipainoa oli plussauksen aikaan, neuvolassa ei mitään painoa kommentoitu mut itse pyrin siihen ettei paino nousisi kuin "pakollisen" määrän. Pudotin painoa 12kg ennen plussaa ja tein elämäntaparemontin, yrittäny nyt niistä terveellisistä elämäntavoista pitää kiinni. Vähän haastavaa alkuun ollut huonon olon ja järjettömän väsymyksen takia, mut tyytyväinen oon ettei paino nyt oo noussut kuin alkuturvotuksen verran.

Rv 14+2.
 
Jännä, mulle ei neuvolassa nipotettu painosta, vaikka sitten kaverilleni oli sanottu hänen 1kg painon nousustaan. Ja että tässä vaiheessa ei saisi tulla mitään. Näkyy nuissa tädeissä olevan paljonkin eroja. Täti sanoi myös ettei ole nipottaja, mies vain tokaisi ku päästiin kotiin että ootappa vaan, kyllä se nipotus sieltä tulee ku lähtee paino nousuun.
 
Hei naiset nyt on jo joulukuu! Tehdääs joulukuulle oma ketju :P
 
Mulla oli 12+2 tullu 1.5kg painoo lisää :sad001 esikoista odottoaessa ei vielä tässä vaiheessa paino ollu noussu. Heti terkkari sanoi et kannattaa kattoo mitä syö. Hyvähän se ois kattoo, mut alas ei saa oikeen terveellistä ruokaa. Tänään ihme kyllä uppos kanaa ja kasviksia. Ehkä se tästä.
Niin ja esikoisesta tuli vajaa 12kg, nopeesti tippui muutamassa kuukaudessa melkein normipainoon. Loput pari kiloa lähti vasta kun lopetin imetyksen.
 
Takaisin
Top