PojanÄiti
Sanaisen arkkunsa ammentaja
hepsankeikkaa!! (samat sanat kirsikka[:-][8D])
Sain tuta tänään että onpa hyvä kun mies käy isonpojan kanssa uimakoulussa enkä minä.
En nimittäin voinut vastustaa kiusausta mennä katsomaan kuinka koulut sujuu...
= istuin kahvilassa lasiseinän takana lähes hakkaamassa laseja kun ei ne vetäjät mun mielestä pitäneet tarpeeksi silmällä lapsia, tai siis sitä mun lasta!!![:o][:o][:o][8D]... Sit mun oli pakko lähteä lenkille. En vaan enään kestänyt sitä jännitystä.[8|]
Poika tuli elävänä kotiin =ylläri ja läps omille kasvoille!!!
Minzkuli hahhahaa, kinkkuhammas!!!
Mä ajattelin et jouluks tekisin "porkkanalootaa" Otavalle, se olis sit ne ekat kiinteet![:D]
Kirsikka oho! Norjaan!! Iso muutos on kyllä edessä, toisaalta onko mitään mistä me naiset ei selvittäs[:D]
Yleensäkkin melkein kaiken voi tehdä ilman ukkojakin (ja ne onnistuukin paremmin ilman niitä[8D][8D])
Mun ystäväntutunkaiman mies käy juurikin nuin Norjassa töissä. Ihan komiasti on niillä arki alkanut pyörimään vaikka ukko reissaakin.
Hanimami voi ihanaa kun pääsee laittamaan omaa kotiaan. (taidanpa vaihtaa olkkarin järjestystä...)
Täysin oikeutetusta syystä jää miitti väliin[:)][:)] Ensi kertaan!!!!
(ps. kuinka lähellä esp.lahtea asustelet? Ihan lenkkeily lähellä?)
Custos Voihan jehna!!! reppukaupalla paranemisia!!!
Toivottavasti virtatiet myös paranevat!!!
(hah!!! ehkä paras kirjotusvirhe ikinä, VIRTATIET!!)[8D][8D][8D][8D][8D][8D][:D][:D]
Nauroin itteni kipeeks, mä haluun kans sellaset![;)]
purri mahtava kikkakolmonen teillä siellä!! ja hei vau!!! että lötyy nuohoojia suvusta (arvostan ikivanhaa ammattiosaamista)
Milamariaa Olkaa hyvät kutsusta[:D]
Pulisemaan vaan sinne!! Uudet mammat otetaan lämmöllä vastaan! :)
kaika meillä tatu&patu on kova sana! uuusin "supersankareina" ,
joka saatiin isoveli lahjaksi ristiäisissä, on läpiluettu jo tuhatsataatuhatta kertaa reilun viikon sisällä[:D]
Missä sulla tytsy on kun käyt uimassa?
Mä kun yritän miettiä että miten päin kannatais kenenkin olla jotta pääsisin pulikoimaan...
Otava suorittikin näköjään iltatankauksen jo tunteja sitten kun ei ole herännyt uniltaan.
KÖKKÖ!
ps. miehen kanssa menee jo paremmin[;)]
...mut ei siis niin paljon paremmin[;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)]
Sain tuta tänään että onpa hyvä kun mies käy isonpojan kanssa uimakoulussa enkä minä.
En nimittäin voinut vastustaa kiusausta mennä katsomaan kuinka koulut sujuu...
= istuin kahvilassa lasiseinän takana lähes hakkaamassa laseja kun ei ne vetäjät mun mielestä pitäneet tarpeeksi silmällä lapsia, tai siis sitä mun lasta!!![:o][:o][:o][8D]... Sit mun oli pakko lähteä lenkille. En vaan enään kestänyt sitä jännitystä.[8|]
Poika tuli elävänä kotiin =ylläri ja läps omille kasvoille!!!
Minzkuli hahhahaa, kinkkuhammas!!!
Mä ajattelin et jouluks tekisin "porkkanalootaa" Otavalle, se olis sit ne ekat kiinteet![:D]
Kirsikka oho! Norjaan!! Iso muutos on kyllä edessä, toisaalta onko mitään mistä me naiset ei selvittäs[:D]
Yleensäkkin melkein kaiken voi tehdä ilman ukkojakin (ja ne onnistuukin paremmin ilman niitä[8D][8D])
Mun ystäväntutunkaiman mies käy juurikin nuin Norjassa töissä. Ihan komiasti on niillä arki alkanut pyörimään vaikka ukko reissaakin.
Hanimami voi ihanaa kun pääsee laittamaan omaa kotiaan. (taidanpa vaihtaa olkkarin järjestystä...)
Täysin oikeutetusta syystä jää miitti väliin[:)][:)] Ensi kertaan!!!!
(ps. kuinka lähellä esp.lahtea asustelet? Ihan lenkkeily lähellä?)
Custos Voihan jehna!!! reppukaupalla paranemisia!!!
Toivottavasti virtatiet myös paranevat!!!
(hah!!! ehkä paras kirjotusvirhe ikinä, VIRTATIET!!)[8D][8D][8D][8D][8D][8D][:D][:D]
Nauroin itteni kipeeks, mä haluun kans sellaset![;)]
purri mahtava kikkakolmonen teillä siellä!! ja hei vau!!! että lötyy nuohoojia suvusta (arvostan ikivanhaa ammattiosaamista)
Milamariaa Olkaa hyvät kutsusta[:D]
Pulisemaan vaan sinne!! Uudet mammat otetaan lämmöllä vastaan! :)
kaika meillä tatu&patu on kova sana! uuusin "supersankareina" ,
joka saatiin isoveli lahjaksi ristiäisissä, on läpiluettu jo tuhatsataatuhatta kertaa reilun viikon sisällä[:D]
Missä sulla tytsy on kun käyt uimassa?
Mä kun yritän miettiä että miten päin kannatais kenenkin olla jotta pääsisin pulikoimaan...
Otava suorittikin näköjään iltatankauksen jo tunteja sitten kun ei ole herännyt uniltaan.
KÖKKÖ!
ps. miehen kanssa menee jo paremmin[;)]
...mut ei siis niin paljon paremmin[;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)]