Marraskuun mussukka-pulinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamma_76
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
hepsankeikkaa!! (samat sanat kirsikka[:-][8D])

Sain tuta tänään että onpa hyvä kun mies käy isonpojan kanssa uimakoulussa enkä minä.
En nimittäin voinut vastustaa kiusausta mennä katsomaan kuinka koulut sujuu...
= istuin kahvilassa lasiseinän takana lähes hakkaamassa laseja kun ei ne vetäjät mun mielestä pitäneet tarpeeksi silmällä lapsia, tai siis sitä mun lasta!!![:o][:o][:o][8D]... Sit mun oli pakko lähteä lenkille. En vaan enään kestänyt sitä jännitystä.[8|]
Poika tuli elävänä kotiin =ylläri ja läps omille kasvoille!!!

Minzkuli
hahhahaa, kinkkuhammas!!!
Mä ajattelin et jouluks tekisin "porkkanalootaa" Otavalle, se olis sit ne ekat kiinteet![:D]

Kirsikka
oho! Norjaan!! Iso muutos on kyllä edessä, toisaalta onko mitään mistä me naiset ei selvittäs[:D]
Yleensäkkin melkein kaiken voi tehdä ilman ukkojakin (ja ne onnistuukin paremmin ilman niitä[8D][8D])
Mun ystäväntutunkaiman mies käy juurikin nuin Norjassa töissä. Ihan komiasti on niillä arki alkanut pyörimään vaikka ukko reissaakin.

Hanimami voi ihanaa kun pääsee laittamaan omaa kotiaan. (taidanpa vaihtaa olkkarin järjestystä...)
Täysin oikeutetusta syystä jää miitti väliin[:)][:)] Ensi kertaan!!!!
(ps. kuinka lähellä esp.lahtea asustelet? Ihan lenkkeily lähellä?)

Custos Voihan jehna!!! reppukaupalla paranemisia!!!
Toivottavasti virtatiet myös paranevat!!!
(hah!!! ehkä paras kirjotusvirhe ikinä, VIRTATIET!!)[8D][8D][8D][8D][8D][8D][:D][:D]
Nauroin itteni kipeeks, mä haluun kans sellaset![;)]

purri mahtava kikkakolmonen teillä siellä!! ja hei vau!!! että lötyy nuohoojia suvusta (arvostan ikivanhaa ammattiosaamista)

Milamariaa
Olkaa hyvät kutsusta[:D]
Pulisemaan vaan sinne!! Uudet mammat otetaan lämmöllä vastaan! :)

kaika meillä tatu&patu on kova sana! uuusin "supersankareina" ,
joka saatiin isoveli lahjaksi ristiäisissä, on läpiluettu jo tuhatsataatuhatta kertaa reilun viikon sisällä[:D]
Missä sulla tytsy on kun käyt uimassa?
Mä kun yritän miettiä että miten päin kannatais kenenkin olla jotta pääsisin pulikoimaan...

Otava suorittikin näköjään iltatankauksen jo tunteja sitten kun ei ole herännyt uniltaan.
KÖKKÖ!

ps. miehen kanssa menee jo paremmin[;)]
...mut ei siis niin paljon paremmin[;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)]

Huomenta!

PojanÄiti: Tytteli on isänsä ja toisen isoveljensä kanssa kotosalla, kun menen uimaan jommankumman pojan kanssa.
(pojat siis osaavat jo uida, että pääsen itsekkin uimaan ihan kivasti)
Kiva, että siellä menee miehen kanssa paremmin.

Plussatuulista: Noh, ei nyt ehkä ihan heti, mutta jos näillä peitonheiluttamisi(e)lla vauva saadaan alulle, niin sitten on varmaan superhalukas syntyjä[8D][:D][;)]...mutta joo- tjot.
Sanotaanko näin, että jos ei meinaa kuulua puolentoista vuoden sisään, ei tarvi kuuluakkaan.

Minzkuli: Loistopäätös ottaa omaa aikaa. Paino sanalla ottaa- koska eipä sitä muuten saa kuin liian harvoin.
Mä joskus otan oman aikani ilmoittamalla perheelle, ettei mulle tarvitse puhua mitään yhteen tuntiin. Teen silloin omia juttuja kotosalla ja auta armias, jos joku häiritsee tuona aikana...on kyllä yleensä viimeinen kerta, kun tapahtuu[;)]
Ja tuntikin tekee jo ihmeitä, kun sen saa olla omissa ajatuksissaan.

Kirsikka on tehnyt järkevän vedon ja vienyt tytön hoitoon, jotta saa nukutuksi.
Saitko lepoa?

Täällä jatkuu ihan normaali vauva- ja koululaisarki- tosin esikko kipeenä kotona toista päivää ja eskarilaisen tarhasta löytyi eilen täitä. Sitten menee hermo, jos (taaskaan) ne muut vanhemmat eivät hoida täitä tahoillaan ja jäädään siihen kierteeseen, että täitä on koko syksyn pakkasiin saakka.
Vauva voi hyvin ja illat menevät kantoliinassa torkkuen ja yöunille menee siinä 21.30-22.30 ja nukkuu n. klo 3:een, jonka jälkeen syö n. 3 tunnin välein ja heräilee klo 9-10 välissä. Elikkäs ihan kivasti saan nukutuksi, JOS vain osaisin mennä itse nukkumaan samaan aikaan vauvan kanssa
Mutta joo..nyt kotiopetusta esikolle, jottei jää ihan kamalsti jälkeen...arvatkaapa olenko ankara ope?
Sen verran paljon pitää olla ankaranpi ja tiukempi kuin oikee ope, jottei pojalle jää harhakuvitelmaa, että kotona on kiva sairastaa.
Ja eskarilaisen kanssa mennään tänään uimaan (sekin varmaan vauhdittaa esikon paranemista, vaikka kuume, kun nousee eipä siihen mikään auta..).

Mukavaa keskimmäistä arkipäivää!!

Huomenta,

ihan pakko tulla tänne kiroomaan kun ei nyt tähän hätään voi muuallekkaan kirota.... Toi meijän naapurin katti se on koko saakutin yön mourunnu joko meijän terassilla tai makkarin ikkunan luona[:@] , niin ja siis jatkaa edelleen. Olikin jo puol vuotta poissa kun meidän koira meinassaadasen kiinni ja nyt se on taas hengaillu meidän terassilla sunnuntaista asti vaikka kuin paljon. Ketuttaa sekin että kun se tulee tänne aidatulle alueelle niin pitää olla todella varovainen koiran (vinttikoira=greyhound) kanssa kun se kiinni saadessaan tappaisi kissan, mutta tää on saakeli meijän piha ei mun kuuluisi joutua omalla pihalla varomaan naapurin kissaa.
Huono homma viel se että tää on sen kissan entinen koti niin se takia huutelee sisään pääsyä. Edelliset omistajat asuu naapurissa, rakensivat uuden talon.

Mut joo nyt pukemaan poikaa ja kauppoihin että kerkiää takas kotiin ennen eskarilaista.

Ihanaa nukkua pitkään! Ensimmäistä kertaa viikkoon. Söin jopa aamupalan rauhassa. Ollaan nyt nukuttu kaikki yhdessä sängyssä. (2yötä patjalla) Ja jotenkin tosi ihanaa, eikä mulla oo mitään kiirettä koota pinnasänkyä, miehellä tosin taitaa olla tässä meitin yhteispesässä vähän ahtaat oltavat. Mies ja Mathilda nukkuvat vielä. Taitaa tytöllä olla isänsä unen lahjat[:D]

PojanÄiti: Ei taidetakaan ihan teitin naapurissa olla[:D] Kartasta katsoin. Selloon meiltä menee bussilla n.10min ja n.5km matkaa.

Custos: käytin kanssa vauvalla (ja itsellä) niitä gefilustippoja, kun olin antibioottikuurilla.

Tänään pitää varailla uudesta neuvolasta aikoja sekä itselle, että tytölle. En oo vieläkään käynyt jälkitarkastuksessa, kun sen piti olla Ma, mutta enhän sinne tietty päässyt. Mutta eipä se jälkkärikään oo vielä loppunut kokonaan, hiipuu onneksi koko ajan.

Tavaroiden purku jatkukoon..

Juu elossa ollaan....... Taas ollut yhtä sun toista, ettei oo kerennyt palstailee...

Mikäs se sivuston nimi olikaan siellä FB:ssä?

Custos: Paljon paranemisia sulle ja toivottavasti vaaville ei tulee mitää antibiooteista. Meillä ei onneksi tullut, kun sen kohtutulehduksen takia söin yli viikon kahta kuuria.

Että mä vihaan leipoomista!!! Siis ei noista stana pippareista tullut semmoisia mitä vois tarjota[:@][:@][:@][:@]

Sit olis viel tehtävä kaks kasvispiirakkaa ja muffinseja[8|]

Eilen sitten duunailtiin miehen kaa kaks kertaa ilman mitää ja hain sitten aamusti katumuspillerin[;)] 8h ei saa imettää ja thats it.
Mä niin ootan että vois ottaa sen ihon alle laitettavan kapselin, mutta pitää kysyy voiko sen kesken sen 5v ottaa pois ja kuinka nopeesti raskaaksi voi tulla.

Ens viikon torstaina tulee sitten perhetyöntekijä meille[:)]
Pojalla ollut tänään valokuvaus tarhassa, niin saa jännätä minkälaisia kuvia tulee[:D]

Nyt tekee ruokaa ja sitten itekkin jotain syötävä.

Nonniin, ensimmäisiä lahjoja tilailtu.. Aloitan aina siskoni lapsista, nytkin vaikka on omakin lapsi [:D] Minun pampulalle kerkeän ostelemaan kuitenkin niitä lahjoja. En muutenkaan aio ostaa pojalle älöyttömiä määriä lahjoja, kun ei vielä tajua niista mitään.. Vaatteita ja lelujakin on jo nyt todella paljon, että ostan vaan muutamia [:o] Luultavasti ostan myös pari lastenkirjaa ja tollasta..

Kaika: Ohhoh, sinne vielä yksi [:)]

*uninen*: No voi ei [:D] Oletteko hyvissä väleissä naapurien kanssa? Oletteko ilmoittaneet, että joku kerta kissa saattaa olla koiran suussa? [8D]

HaniMami: Ihanaa, on niin luksusta kun saa nukkua enemmän/pidempään!

Ps. On niin ihanaa herätä sateiseen päivään, kun tuo pikkunen herättää minut naurullaan ja möllöttelyllään <3 Ei tunnu harmaus missään!

Zombiena X_x

Kaika: Minkä ikäisenä aloit antamaan tuota maissivelliä? Mitä merkkiä? Vai käviskö riisivelli paremmin, mietin vaan jos maissivelli aiheuttaa ilmavia vaivoja.

Olen nyt antanut iltasin korviketta pullosta suosiolla, ja pumpannut maidon, antanut seuraavalla kerralla lisänä. Ei riitä [&o][:(] jos yhteensä saan molemmista 50-70 ja senkin saaminen on täys työ ja tuska [&:] Mutta annan sen mitä tulee, niin kauan kun tulee. Kamala olo... Ensin poika syö rinnat tyhjiksi ja lisäksi 80 korviketta yölläkin.
Siltikin tässä taas pari yötä mennyt 2h välein heräämiseen. Mietin uskaltaisinko antaa velliä? Nyt kun nuo masuvaivat muuten on poissa, en tahtois mitään muuta lisukkeena tähän härdelliin.

Sitten ilosempaan juttuun... Napero on muuten aivan ihana <3 Valloittavan hymynsä kanssa on sulattanut jo monen ihmisen sydämmen, ja kovasti tarkkailee kaikkien touhuja. Isoin veli on aivan YES, kun tuolle pikku miehelle menee sanomaan vain "terve kamu" toinen oikein naurahtaa ja silmät tuikkii innosta [:)][:D] Siinä on mamman kiukut sulannu sadasosa sekunnissa esikoiselle..Hmm...ja mistäköhän narusta esikoinen nykäsee, kun on saanut äiteen pahalle päälle? Niinpä[;)]

Isukki saapuu kotiin taas viikonloppuna, ja saa taas perhe olla yhdessä koossa. Olen koittanut pikku hiljaa siivoilla paikkoja kuntoon ristiäisiä varten (ja samalla vähän Jouluakin) ettei kaikki tule yhtenä häsläyksenä päälle. Niin ja saa tuo mieskin edes vähäsen rentoutua vapaa viikollaan [:)]

Saatiin ystävältä syöttötuoli [:D] Mummit voi sitten ostella kippimukeja ja lautasia Joulupukin pussiin [;)] Yks toive olis, mutta aika tyyris sellainen, Mauri Kunnaksen Joulu aiheinen kirja. Tahtoisin Niin jonkun uuden kirjan luettavaksi naperolle.(Ja nimenomaan Hänelle ikioman) Meillähän on hylly täynnä vaikka minkälaista kirjaa, jotka olen lukenut monen monta kertaa.

HaniMamille Onnea Uuteen Kotiin Ja Jepulis Kyllä Kynttilät piristää... Mutta muistakaa sammutella ne myös (MuistiHirmuHormooniMammat) [:D]

Jaahas..jospas tästä taas syöttö puuhiin.... ja sitten motillinen kuumaa teetä ja nukkumaan. Krooh,Krooh!!

Mamma: Tais olla Bona maissivelli- sellainen keltainen purkki.
Ja luin tosta neuvolakortista, että 3kk tarkastuksessa oli kirjattu "saa iltaisin maissivelliä". Eli 2-3 kk vanhalle olen antanut velliä.
Muistaakseni toi maissivelli teki parhaiten kauppansa, joten siksi annoin sitä.
Kurjaa, jos siellä toisella nälkä[:(], että tee, mitä äidinvaistosi sanoo[:)]
Mulle joku silloin päivitteli, että mitä mä nyt jo meen velliä antamaan ja voi ku kamalaa ja plaa plaa- just sellaiset superäidit, jotka silittää ukkonsa kalsaritkin ja tekee vaiks tuhkasta sokeria, oli pahimpia.
No parasta oli, kun pääsin voivottelemaan, että voi ku kamalaa, että teillä ei vieläkään nukuta öitä läpi, kyllä meillä vaan- vellin voimalla[:D][:D][;)]

Custos: Pikaista paranemista Teille ja toivotellaan mahdollisimman vähän vatsavaivoja.

HaniMamille: Onnea uuteen kotiin ja voimia uuden asunnon laittoon. On se ihanaa, että tuo järjestyi noin nopeaan ja saatte rauhassa viettää ensimmäistä Joulua kodissanne.

Minzkuli: Olipa tuo "hammastelu" kuin meidän arkea olisin lukenut. "Helmi" alkoi viime viikolla kuolaamaan, pullolakko / -raivarit (tähän onneksi loppui pari viikkoa kestänyt rintaraivari) ovat olleet reilut kaksi viikkoa meneillään (imeminen voi kuulemma aiheuttaa ikävää alipaineen tunnetta hampaan aluille), kättä / purulelua / tissiä jyrsitään / lussutellaan sekä unet ovat aavistuksen rauhattomampia. Hieman ovat ikenet alhaalta edestä vaalentuneet, mutta puhkaisevia nystyjä ei näy. Saas nähdä kuinka käy. =0°

Meillä on tuo neiti kovin "kiireinen". Hänen lempipuuhaansa on tuen varassa tehty kävely-heijaste. Saas nähdä kun toisen kuukauden aikana nämä heijasteet heikentyvät / loppuvat, miten neidin tempperamentti sallii. Kovasti hän pyörii unissaan ja muutaman kerran vahingossa onnistunut kiepsahtamaan kyljelleen. Auta armias, sitä harmistusta kun se ei valtavasta uusintayrityksestä huolimatta onnistu uudelleen. Nappulahan kantaa päänsä jo reilusti pitkään - maanantain lääkärintarkastuksessakin hän sai siitä oikein erityisen maininnan, joten hetkittäisiä kävelyhetkiä voi tehdä turvallisin mielin. =0)

"Helmi" on myös kova seurustelija. Hän nauraa aivan valtavasti ja viime viikot olemme keskustelleet hyvät tovit. Viimeisimpänä lisäyksenä tällä viikolla on tullut, että välillä hän herätessään huhuilee; "Huu-u" itkemisen sijaan - mikä vanhemmista on ihan ihana asia. Paras on kuitenkin hänen "harmistuksensa" (kun itku meinaa tulla - mutta jotain on vielä tehtävissä) - hän nimittäin tuumaa; "O-ou..." >0D

Maya_L: Meilläkin aloitettiin kuolaaminen pari viikkoa sitten. Minut tuo pikkuinen on herättänyt nyt parina peräkkäisenä aamuna juuri noin "Huhuu-u", "Bööy-höh" ja sitten nauranut yksinään + hirveä viuhdonta käsillä, kun mitään ei ole tapahtunut [:D] Aivan ihanaa!

Meillä ei vielä käännytä, onneksi! Minä en nimittäin uskalla sitten enää nukkua sen kanssa samassa sängyssä, koska minä olen aika kova elämään unissani mm. puhumaan, heilumaan yms.

Kohta taidetaan heräillä täällä.. Poju heräsi klo.5 vähän yli tunniksi juttelemaan ja naureskelemaan mun kanssa [:D] Minä en enää saanut unta, luin papilta saatua esitettä Etiopian keskosista ja meni minun unet siinä [:(] Hemmetti, kai se on alettava oppimaan kutomaan, jotta voisi lähettää nuttuja sinne sairaalaan! [:(] Ei kyllä vielä ole aikaa, vaikka kuinka paljon haluaisinkin auttaa... [8|][:o][X(]

Täällä on levätty nyt kunnolla ja taas virtaa piisaa...tyttö onneksi kotiutuu mummulasta tänään niin saadaan taas vipinää ja vilskettä elämään. [:D] poika on nyt kahtena yönä vetänyt 8tunnin tirsat yhteen menoon, tänä aamuna ei sit enää syönnin jälkeen klo5 suostunut nukahtamaan ja meikä luuli jotta jäi nälkä ja annoin korviketta jotta uni tulisi, mutta siitä ei taas saatu muuta kuin puklut ja uni ei silti tullut. Poika oli tyytyväinen kun laitoin valot päälle ja juteltiin, kun aamupesut oli tehty, sai kuivan vaipan ja päivävaatteet päälle niin nukahti keittiön lattialle maton päälle kun laitoin itselleni kahvit tulemaan. Siinä hän nyt nukkuu ja on niin tyytyväinen, en tohdi siirtää jotta ei herää. <3

Mua ottaa aivoon kun mä yleensä aina tuputan pojalle korviketta tissin päälle jos jää itkuiseksi, monesti olen sit turhaan antanut kun puklailee kun on liian täynnä ja maio nousee ylöspäin....en tajua miks en luota itseeni ton rintamaidon riittävyyden suhteen. [8|]

Kävin eilen ostamassa mulle ja tytölle liput fröbelinpalikoiden "keikalle", saadaan vähän kahden keskistä aikaa ja iskä saa olla pojan kanssa. Taidan minä odottaa enemmän ku tyttö kun on niin kiva päästä pitkästä aikaa touhuamaan kahdestaan.

Vellistä: Minä oon kans aikoinaan alottanu tytölle siinä 2-3kuukauden iässä antamaan maissivelliiä kun maito ei millään piisannut sille vaan heräili usein...ensin lisäsin velliä vähän maidon sekaan jotta vatsa tottuu, hiljalleen lisäsin vellin määrää. Pojalle aloitan kans heti jos alkaa yöt menemään usealla heräyksellä, nyt vielä menee hyvin kun nukkuu pitkän pätkän.

Taidanpa tästä lähteä kohta tervehtimään vanhoja työkavereita kun pian on aamukahvin aika, saavat ihastella vauvaa....

Torstai ja Toivoa täynnä

Vaikka vettä sataakin kuin Esterin hanurista, ja mun pitää lähteä kaupungille naperon kanssa kiesseillä..Noh, emme ole sokerista [:)]

Kaika: Kiitos! Mulle tuli paljon parempi mieli, ja tänään ostan pojalle velliä ja illalla testing [;)] Muistelin tuossa,että esikoiselle olen antanut 3kk iästä alkaen iltaisin perunavelliä, ja nukkui paljon paremmin yönsä. Nyt kun muutenkin energia vähissä, ja hirmusesti tekemistä koko hela hoidon hoitamisessa, niin yö unet olis ihan tervetulleita, ennen kuin palan loppuun.

Hampaista: Ei ole todellista! Meillä jäbä aloitti kuolaamisen kanssa pari viikkoa sitten, ja hiestää nyrkkiään suuhun vähän väliä. Öisin tuhisee ja kähisee nyrkki suussa... Kovin aikasin alkaa hampaitaan tekemään,Huh!

Jahas, se siittä...tulen meibii jossain vaiheessa ...Moikkelis!!!

good morning täältäkin suunnasta!

viime yönä 4+6 tunnin pätkät ja toi kuuden tunnin pätkä onkii meidän enkka. siitä onnellisenä tänä aamuna.[:)][:)]

hampaista: kyllä monella tuntuu hampaidentulo olevan tosi aikaisessa! täällä suunnassa ei vielä minkäänmoisia elkeitä ikenienkutiamisesta tai kuolaamisesta...

ja velleistä: samma här, jos yöunet menee kolmen kuukauden jälkeen levottomiks, pistän kyllä vellit kokeiluun. esikoinen alkoi nukkumaan 5 kk:n iässä tosi pitkät yöunet, kun viljavellit otettiin kehiin... soseet aloitettiin 3 kk:n jälkeen, mutta niillä ei tainnut yöuniin kovin vaikutusta olla, päiväunet kyllä parani, kun ennen soseita päiväunetkin oli tosi levottomia pelkällä tissimaidolla...

tää mamma lähtee käymään ostarilla, anttilassa tais olla suht paljon lankoja, jos mä en ihan väärin muista. pitäs poitsulle alkaa neulomaan villahaalaria. löysin novitan nettisivuilta ihan kelpo ohjeen. yks nuttu on tehtynä jo. ja parit villasukat. jos pitkillä päikkäreillä ei ulos päästä, saattaa kaivata jotain järkevää tekemistä. lisäks muutamana iltana olen tallennellut kaikki mahdolliset ohjelmat iltaisin, että seuraavan päivän ajaksi ois jotain järkevää telkkuohjelmaakin, kun tuttipullon ääressä istutaan [:)]

lisää kahveeta naamariin.....
makeeta syksypäivää joka suuntaan tosta kakkakelistä huolimatta! [:)]

Heelou.

Tässä on nyt sutten viikko puolillaan ja vähän yli. En luutunnut enkä lopulta painellut kellariin nukkumaan. Tiistai oli ihan tuskanen päivä.. tai siis päivä meni hyvin, mutta illalla poika sai sitten jonkun ihan hysteerisen huuto kohtaukset jota jatkui ja jatkui ja jatkui ja jatkui ja jatkui... kunnes mulla palo hihat ja vein pojan isälleen että vaienna tää pentu. Vissiin jotain koliikkia tms. Oli meinaan maha kovasti kimmurassa. Eilen käytiin äiti vauva ryhmässä ja tänään ei sitten mennä mihinkään. Ei vaan jaksa. Ja jätkä rupsuttelee tuossa vieressä niin että peitto vipajaa. Ei tiedä hyvää tälle illalle ei. [&o] Oon KulpaStopia yrittänyt antaa, mutta en ole oikein vakuuttunut siitäkään avusta.

Custosille voimia. Mulla oli tuossa kolme viikkoa sitten rintatulehdus ja kova antibiootti kuuri. Nyt jännittelen mitä helevattua tässä käy epparihaavan kanssa. Haava on melkein umpeutunut, mutta olisko tuossa kolmisen tikkiä jäljellä . Tikit on lähes sulaneita, mutta haavapa ei ole vielä umpeutunut siltä matkalta. Että Apua! [:(] Kai sitä on soitettava neuvolaan ja kysyttävä, että meenkö yksityiselle mahd. pian vai pitääkö odottaa kun on 17. päivä lopputarkastus että mitä se neuvolalääkäri siitä sanoo ja onnistuuko tutkimukset. Toisekseen on emättimessä ollut kummia tuntemuksia, mutta muuten kun ei ole ollut kuumetta, niin ei kuulema tartte olla huolissaan. [8|]

Kertokaapa omia kokemuksia noista synnytyshaavojen parantumisista. Mitä on vielä odotettavissa? Koska teillä on alkanut elämä taas sujumaan ja sutina makkarissa? Immeksihän tässä kohta muuttuu uudestaan.. [:-]

Huomenta päivää!

Semmottii mä mietin, jotta mulle ihan tärähti tajuntaan, jotta muutama vuosi sitten asuin helsingin keskustassa, työskentelin ytimessä uusimmissa ravintolamaailman pyörteissä, opiskelin omaksi iloksi, kävin keikoilla aktiivisesti ja meno oli ajoittain aikas hurjaa.[;)]
Sittemmin ovat ajat muuttuneet; asun pienellä paikkakunnalla kolmen lapsen ja aviomiehen kanssa, nörtteilen tietokoneiden kanssa omalla ajalla tai urheilen, leivon koulun opettajille, jotta lapseni pääsee tekemään mageen luokkaretken keväällä, keikalle olin menossa vuosi sitten, mutta sekin peruttiin WTF? [&:]

Näin ne ajat muuttuvat..onneksi! Mutta tulipahan mieleeni, kun poimin kyytiin poikaa eskariin viedessäni naapurin 14 vuotiaan punkkaritytön..ajatella, mä voin sanoa, 20 vuotta sitten mä näytin samalta niitteineni ja hapsuineni. 20 vuotta!!

Hitto, mihin nää vuodet menee?

Zorg!

Tää imettäminen on kyllä perseestä!
Purrillekin murisin treffeillä että miks, oi miks, tämä on nin tanan hankalaa ollakseen luonnollinen asia?!?!
Kaiken logiikan mukaan tisseistä tulisi maitoa ja vauva siitä itsensä ravitsisi... pah i say, PAH!!!!

Noh...
muutenkin joku vitutus päivä...

ei muuta, en aijo kommentoida, koska pää täynnä vittusaatanaa.

T: angstiMamma

Heissan vaan!

Meiä neiti, ihme ja kumma, nukahti partsille vaunuihin[8|] Tai siis oli vaunuissa jo ja ku edelleen nukku ku kotiuduttiin, ni tuuppasin partsille ja siellä se on ihan tyytyväisenä..

Sit huomaa hyvin, ettei mies oo kahvinkeittimeen tottunu vielkään.. Oon alkanu siis teet keittää kahvinkeittimellä aamulla ettei tartte pussien kanssa väkertää tai siivilöiden kanssa... Mies oli sit jättäny keittimen päälle, ku töihin lähti!!![:@] Eihä siinä sinänsä, ku ei vahinkoa sattunu, mutta periaatteesta kuitenkin MUR! Sitten toinen ihme, mitä sain eilen ihmetellä illalla, oli, et mies pyys mua tekee "karjalanpaistia"! Tosin teen sen pelkästä naudanlihasta ja perunoiden sijaan laitan jamssia, mutta kuitenkin.. Että nyt sit kelpaa mun pöperöt!

Ens viikolla pitääki sit leipoa perjantaina... teen vaa täytekakun ja suklaa cupcakeja mihin laitan vaaleanpunaisen kuorrutteen ja ehkäehkäehkä jotain sattumia pintaan...Kun äiti kerran tekee ristiäisiin kanavoileipäkakkuja ja kai pullakrassin ja sit mummini tekee lihapasteijoita.. nomnom! Saas nähä saako niitä pasteijoita kukaa muu ku minä itte[;)]

Tere,

kohta olisi taas viikonloppu jiihaa.

Custos: mun äiti asuu ikean lähellä miilukorvessa ja siellä vierailen suht usein.

Täällä rupee öisin olee aika samat kaavat aina eli klo.22 aikaan nukkumaan,eka herätys klo.2 ja sitten klo.5 jolloin saa kukkua melkein tunnin aina koska poika on päättänyt että se on juuri hyvä aika kakata. Vaipan vaihdon jälkeen piristyy hieman ja on vaikee saada takas nukkumaan, olen nyt kahtena kertana ottanut sen sitten viereeni jai siihen nukahtaa hyvin joko kyljellään tai vatsallaan. Minun on pakko nousta sängystä 7:30 jolloin vauvaa herää myöskin ja siitä meidän päivä sitten lähtee käyntiin.

Milamariaa: juu ollaan ihan hyvissä väleissä ja niiden pojat on meidän pojan kavereita. Maaliskuussa kun muutettiin tänne ja kissa huus oven takan niin kysyin että onko niiden kissa, kerroin myös että meidän koira tykkäisi siitä hieman liikaakin ja haluaisi ravistella sitä.

Pitänee mennä ruokkimaan eskarilainen ja hakemaan lisää puita takkaan.

Kaika: I feel you! 4 vuotta sitten baaritiskillä, opiskelua, nukkumaan vasta kello 6 aamulla... Sitten tuli tuo miekkonen, jonka myötä jäi baarissa roikkuminen, ammatin myötä jäi baarityöt ja menin ns. oikeisiin töihin... Nyt lapsi, just muutettiin pois kantakaupungista, kun haluttiin rauhalliseen ja lapsi ystävällisempään ympäristöön[:D] Perhetuttujen lapset, jotka näkee edelleen alle kouluikäisinä mielessään tulee baarissa vastaan[:D][:D] Niin se vaan menee elämä.

PojanÄiti: I feel you too[:D] Imetys on välillä todellakin syvältä!! Ja miten niin luonnollinen asia? Ihmeellisen hankalaa välillä.

Tänään kävin jälkitarkastuksessa, kaikki kunnossa, mutta sinne fysioterapeutille suositteli, että kanttaisi mennä alapään lihasten takia. Hemo vaan jatkaa mystisesti nousuaan synnärillä 96->1kk synnytyksestä 133 ja nyt 146.. Melkoisen pelottava vauhti. Ensi viikolla vaavin neuvola ja rotarokotus.

Mathilda on nyt itkeskellyt pari päivää, eikä suostu olemaan yksin. Ilmeisesti tää outo paikka vaikuttaa siihen ja tavarat oudoissa paikoissa..

Kutsu käy.. Heip!

Laitan tänne nyt neidin ristiäismekosta kuvaa, kun en oikee keksiny minkä topicin alle se oikeasti kuuluis [:D]

Takaisin