Marraskuun muminat

Täällä huutelen et mukana ollaan ja käyn aina välillä lukemassa kunhan ehdin. Päivät on vaan nii kiireisiä tuon menijän kanssa. Päikkäreitä nukutaan se 3-4 x 40min niin on vähän kortilla aika :D Ja lapsen hereillä ollessa en viitsi enempää notkua koneella/kännykällä kuin sen pikavisiitin somessa aina välillä.

Kamalaa miten aika menee niin nopeasti! Kohta mun pieni vauva on jo PUOLIVUOTIAS! En ehkä kestä! Mihin on mennyt mun pikkuvauvani? Tää tyyppi kovaa vauhtia opettelee möyrimään eteenpäin ja nousee konttausasentoon ja kaikkea. Apua!

Tissittely sujuu edelleen mukavasti :Heartred Yöt menee kans pääasiassa oikein hyvin. Tää on aika jees aikaa :Heartred
 
Oon kans tässä useampana iltana tirautellut itkua miehelle siitä kun kohta ei oo enää pikkuvauvaa.. Mies vaan sanoo et oon aika sekaisin, mut ihan hirveeltähän tää tuntuu. :D Jäisivät aina noin pieniksi. ♡

Syysväsymys iski, koti ei ole pysynyt ihan parhaimmillaan ja pitäisi jotenkin oppia elämään sen kanssa ilman ahdistusta. Tai siivoomaan.
 
Samat fiilikset täälläkin... tasan kaksi viikkoa, ja mun vauva on puolivuotias :wideyed: Kaukana on ne ajat, kun toinen makas ikuisuudet sylissä vaan tissi suussa ja nukkui siinä niin, että äiti sai katsella ja nuuskutella onnea kitusiinsa... nyt siinä tissillä käydään kääntymässä (ja tissiä kääntämässä ja repimässä) ja sitten venkuloidaan itsensä sadalle mutkalle ja äkkiä takas lattialle leikkien pariin! :wacky: Sinne se meni se pikkuvauva, ihan _oikeasti_ kohta nää meidät pikkuset kävelee... huoh :sorry: Vaikka onkin ihana huomata toisen kehittyvän ja kasvavan, niin silti. Möh.

Päivän positiivisena kuitenkin sellainen, että hiustenlähtö on vihdoin tasaantunut! Lähtee edelleen normaalia enemmän, mutta ihan joka harjauskerran jälkeen ei tarvi harjaakaan putsata :joyful:
 
Hellis: Sinä voit tehdä vielä pikkusisaruksia :wink Meillä kun on nyt tässä nää niin voih :D

Hiuksia lähtee täälläkin, aika paljon vielä, mutta ei löydy joka kerta ruokalautaselta enää :wink
 
iltatähti2015, totta! :wink Sit pitää muistaa pullottaa sitä pikkuvauvautta :joyful:

Muistan muuten miettineeni joskus aikoja sitten, kun vauvahaaveet eivät olleet yhtään ajankohtaisia vielä, että on se kumma, kun ne äidit hokee tuota, että kun vauvat kasvaa niin nopeesti... että ihan ihme höpinää... hahhaa, nenilleni sain :woot:
 
Minä myös ihmettelin kun ei itsellä vielä ollut lapsia, että mikä siinä nyt niin haikeaa on, eikös se ole vain hyvä. No, onhan se ihan älyttömän haikeaa!! Vaikka on kyllä ihanaa kun poikanen kasvaa ja alkaa olla ihan seuramies. Siskon touhuja seuraa kovasti ja hymyn paikka on kun sisko tulee aamulla katsomaan. Minun pienet..
❤❤❤
 
on se kyl hurjaa tajuta et esikoinenkin täyttää ihan kohta 6v! Ö_Ö Mun pieni tyllerö on jo kohta eskari-ikäinen ja koht se menee kouluun ja sit se menee jo yläkouluun ja sit sil on jo jotai poikaystävää/tyttöystävää ja sit se onkin jo täysikänen... ai kamalaa!
 
Meidän tyttönen on tänään 6 kk :). Äiti taitaa tänään juhlapäivän ja puolen vuoden imetyksen kunniaksi nauttia kakkua, ehkä sitä maidon kautta saa tyttökin :joyful:. Onhan tämä puoli vuotta mennyt nopeasti. Toisaalta hän on vielä ihan sylivauva, kun ei vielä ole lähtenyt liikkeelle ja popsii lähinnä äidinmaitoa. Seuraavan puolen vuoden aikana muutos on varmasti isompi. Vähän välillä mielessä kummittelee, että muistanko nyt ihastella ja nauttia tarpeeksi, kun tämä on suurella todennäköisellä meidän viimeinen pikkuinen. Toisaalta väsypäivinä tuntuu, että vähän isompi tyttö, joka nukkuisi jo ehkä yöt, ei olisi yhtään hassumpi sekään.
 
Yhdyn samaan kuoroon, että haikeaa on ja ikävä niitä sohva-aikoja :hilarious: ja vaikka vielä voi tulla vauvoja niin tää esikoisaika on varmasti taas niin erilaista kun on vain tää yksi jolle antaa kaiken aikansa jne, vaikka tähän aikaa liittyy taas varmasti enemmän stressiä (osaako esim.) kuin sit taas myöhemmin jos tosikko kyseessä :happy:

Eli sepä se, eletään hetkessä ja nautitaan hetkestä, mitään ei voi elää uudestaan :Heartred
 
Kuinka ylpeä sitä voikaan pienestä ihmeestään olla! Urheasti puskettu kaksi hammasta, syöty vähän soseita ja tänään käännyttiin selältä mahalleen ja tossa lattialla se vetelee ympyrää masulleen. Nyyh mun iso vauvani :Heartred 5kk ja viikko päälle ikää :) Kaikkea sitä oppii niin lyhyen ajan sisällä.
 
Mitäs ootte suunnitelleet isänpäivälahjaksi miehillenne? :)

Mä tilasin ifolorilta sellasen mukin vauvan kuvalla - koska se nyt vaan on tosi must isänpäiväjuttu :D - jonka kanssa paketoin fikkarin (mies hukkasi vanhansa), pyyheklipsin miehen nimellä ja salmiakkipussin (koska mies rakastaa salmiakkia). Aamupalaksi väsään kananmunia ja pekonia ja päivälliseksi teen karjalanpataa, kaikki miehen ykkösherkkuja. :)
 
Meillä saa aamupalan sänkyyn... pekonia, munia, pasteijoita, mehua... ja kaupan kakkua :shifty: Laiskimus kun olin. Lahjaksi saa aikuisten kaulurin, sillä vaikka lenkillä kaulaan paleltaa, niin huivia ei voi käyttää :hilarious: Sanoisinko stereotypisesti, että - miehet. Josko se olis sit ok, ku näyttää vaan siltä, että olis poolopaita päällä. Hassu ukkeli mulla :joyful::Heartred Sitten saa avaimenperälompakon... lompakkoavaimenperän... kumpi nyt onkaan, niin vanha on ihan rikki, joten saapi sitten uuden, kun tykkää pitää autonavaimiaan siinä lenksussa ja kotiavaimia siellä pussissa :) Käytännöllisiä lahjoja siis, mutta jotenkin se kuuluu asiaan :grin
 
En ole ihan varma vieläkö meidän isi lukee tätä foorumia niin kerron huomenna mitä saa lahjaksi. :) Kakkua syötiin jo tänään, huomenna matka käy miehen vanhempien luo.
 
Esikoinen oli tehnyt päiväkodissa liitutaulun, Eli siis kaakelin päälle olivat liimanneet semmosta liitutaulutarraa sydämen muodossa ja mukana tuli liitu, niinku semmonen muistitaulun tyyppinen juttu ja sit oli kortti. Mä ostin miehelle paidan mis luki best. dad. ever. Korttia en ehtinyt pojan kanssa tekemään, kun on ollut kaikkea häslinkiä. Aamu meni samalla rutiinilla melkeen kuin jokaikinen muukin aamu. Ei mennyt siis ihan niinkuin olin ajatellut. Vauva nyt vaan sattui huutamaan suurimman osan yöstä, en tiiä onko krovat vai hampaat. Mennään tänään käymään päivystyksessä näyttääs korvat. Iltapäivällä mennään mun äitin luokse viemään vaarille kortti ja sit oon tehnyt porkkanakakun.
 
Meillä isänpäivän kunniaksi ja lahjaksi isimies saa nukkua niin pitkään kuin tahtoo. Ja epäilemättä se tarkoittaa ainakin puoltapäivää kun juhlivat ystävän synttäreitä eilen... Me siis viihdytään tämä aamu pojan kanssa ihan kahden ja meinattiin kakun sijaan leipoa aamiaissämpylät. Ja kortti meillä on myös. Siinä on pojan jalanjälki, joten on äidin ja pojan yhteistyötä.
 
Huh, mitä lahjoja teillä! :) Mä melkis revin hiukset päästäni, kun saman viikon sisään osui sekä isänpäivä, että miehen synttärit. Synttärilahjaksi hankin meille liput Yön ja Popedan yhteiskeikalle loppukuulle - yhtään en omaa napaa tässä ajatellu :P Innostui kyllä onneksi lipuista. Isänpäiväksi ostin ihan kaupan kortin ja korukaupasta luottokorttikotelon, kun ne kortit aina vaeltaa pitkin housun taskuja. Eilen tosin oltiin koko perhe Flamingossa uimassa ja nauttimassa yhteisestä ajasta. Tänään mennään miehen perheen kanssa isänpäivälounaalle ja miehen sisko lupasi tehdä kakun. Illalla sytytän kynttilän omalle isälle sinne jonnekin :Heartred
 
Takaisin
Top