Marraskuun mietteet

Tinkanen se eikös se 2-3 viikkoa voi näkyä kaksikin viikkoa testissä, meinaan että sehön tarkoittaa raskaus viikoissa 4-5.
Itsekkin omi pakko tehdä samainen testi vielä, kun tuntuu niin kovin oireettomalta (ja muutama muu)Nyt kyllä lopetan ja varaan neuvolan maanantaina.

Jos nt ultra ehtii olla ennen joulua, niin sitten vois lähettää kortit tai joulun toivotuskuvan missä pienimmällä on isovelipaita päällä:)
 
Toivon et pääsisin ennen joulua ultraan niin pääsis kertoo perheille - vähän erilainen "joululahja" :grin
 
Ilmanmuuta saa joulusta jo puhua!! :D itse olen ainakin juhlaihminen ja varsinkin tänä jouluna ollaan muuttamassa uuteen kotiin niin sitä enemmän odotan joulua.

Ja tätä just mietin, että mulla olis ilmeisesti 11-12 viikko meneillään jouluviikolla että jos sitä edelliselle viikolle sitten kävisi yksityisellä ultrassa että voisi jouluna kertoa perheelle, mikäli kaikki hyvin. Jos jotain ongelmaa niin sitten ehkä haluaisi käydä tutkimuksia ennenkuin turhaan huolestuttaa ketään. Muille varmaankin vasta virallisen np-ultran jälkeen kerrottaisi ellei paljastu jotenkin.

Ja toi isovelipaita esikoiselle olisi kyllä kiva tapa kertoa tai ultrakuva joulukuusen koristeeksi :)
 
Tottakai saa puhua jo joulusta! :) Me ollaan vuorojouluin minun ja mieheni perheen kanssa aatto, tänä vuonna vietetään jouluaattoa minun vanhempien ja sisarusten ja heidän perheiden kanssa. Joulupäivänä olisi tarkoitus kutsua miehen vanhemmat ja veli meille viettämään joulua. Kovasti toivottaisiin, että nt-ultra olisi ehditty käydä ennen joulua, niin voisi jouluna kertoa ihania uutisia, sikäli mikäli kaikki on hyvin ja sinne asti päästään. Vähän pelkään kuitenkin, että ultra voi mulla mennä sinne joulun ja uv:n välipäiville, kun aattona kuitenkin vasta 12+0...

Joulusta puheen ollen, ostettiin tänään pari pakettia esikoisen pukinkonttiin, hänen osaltaan lahjat alkavat olla aika pitkälle hankittuna jo.
 
Onks kellään vielä tiedossa pikkujouluja? Mä jouduin jo torppaamaan yhdet hallowiin kutsut, joiden keskeinen anti oli jonkin sortin viinasuihkulähde - tosin olisin aika varmaan torpannut ne ilman tätä vauvauutistakin, oon ihan liian vanha semmosiin :rolleyes:
 
Viinasuihkulähde huh huh :'D Mulla on tässä kuussa 3 eri iltamenoa. Aion vaan olla juomatta jonka pystyn selittämään imetyksellä helposti.
 
Mulla on 3 pikkujoulut tulossa. Työpaikan pikkujoulut menee varmaan helposti. Siellä ei kukaan kiinnitä juomattomuuteen huomiota, kun kulkee vaan koko ajan lasi kädessä eikä tee ite asiasta numeroa. Huomenna olis esikoisen parin kaverin perheen kanssa. Siellä en kerro ellei joku erikseen kysy. Kaveriporukan pikkujoulut olis joukukuussa ja sitä ennen ajattelin niille kertoa.
 
Ei kyllä nyt kuulu asiaan, mutta miten tuohon nimimerkin alle saa tuon, esim Heinämammat2016 :p
 
Marjasas, se ilmestyy siihen, kun kuuluu kyseisen kuukauden salaiseen ryhmään. Meille ei vissiin vielä ole salaista ryhmää avattu. Siihen päästäkseen sitten, pitää olla vissiin listattuna tuonne la-listaan ja lisäksi olla kirjoittanut tietty määrä viestejä tänne julkiselle puolelle.
 
Marjasas, se tarkoittaa että kuuluu suljettuun ryhmään :) Tuossa kheinäkuisten keskustelun alussa on ohjeistus salaiseen ryhmään pääsystä.
 
Meillä ei onneks kukaan ihmettele juomattomuutta kun kaikki tietää etten ikinä ole pahemmin alkoholia juonut ja tällä hetkellä vielä imetän esikoista.
 
Meillä oli tänään työporukan pikkujoulut, hyvä syy olla juomatta oli se että tulin autolla ja että menen huomenna aamuvuoroon. Eipä kukaan ihmetellyt. Syyskuisen keskenmenon jälkeen en haluaisikaan vastailla vielä raskaus uteluihin, koska mitä vaan voi vielä sattua.
 
Hey, tämähän on kivan ketju! Juuri löysin. Melko uusi oon täällä koko foorumilla. Vasta puolitoista viikkoa takaperin sain tietää olevani raskaana (miten tämän sanominen yhä tuntuu niin utopistiselta?) ja sitten löysinkin heti tänne foorumille tieni laughing6

Mä oon aina ollut tosi itsekseni viihtyvä ihminen. Mulla on todella rakkaita ja läheisiä ystäviä joiden kanssa viestittelen kyllä joka päivä mutta harvemmin näen ketään. Mä olen sisimmässäni todella introvertti mutta kukaan joka mua näkee ei sitä usko koska olen aina ollut hyvin iloisen railakas höpöttäjä :laughing002 Mutta kuitenkin eniten viihdyn sitten ihan yksikseni tai miehen kanssa. Toisinaan on aikoja kun enemmän tekee mieli nähdä ihmisiä.

Oon välillä miettinyt millaista on sitten kun on vauva. Tuleeko silloin ehkä enemmän halua nähdä ihmisiä tms. Alkaako seinät kaatumaan päälle kun on vauvan kanssa kotona ja miehellä pitkät päivät. Jännityksellä odotan kuinka käy.... :rolleyes:
 
Kuka sais hiukan hidastettua mua? Eilen vasta testi vahvisti raskauden. Ajatukset pyörii lujaa vauhtia tulevassa. Mulla on paha tapa suunnitella etukäteen tulevaa. Nyt jo pohdin miten kaikki vaikuttaa töihin olen henkilökohtainen avustaja. Lisäksi sopimusta tuskin jatketaan kun olen sitten jo hyvin raskaana jos kaikki menee hyvin. Jostain syystä hiukan ristiriitaisia tunteita, mutta pelkään tippuvani korkealta jos pahin tapahtuu.
 
Mansikkasuukko, ollaan aika samanlaisia mitä kirjoitit. Kyllähän sitä vauva aikana alkaa kaipaamaan seuraa. Perhepuistot ja mll.n kahvilat sun muut... ei vaan ole aina tuntunut siltä että niissä paikoissa sopeutuisi porukkaan. On ne omat kuppikunnat.

Marce86, älä ressaa töistä. Jos työtehtävät alkaa rasittaa kroppaa niin se on sairasloma sitten. Raskaus ei ole sairaus mutta sen mukana tulee haasteita. Omaa kehoa kannattaa kuunnella. Töitä löytyy myöhemminkin jos sun sopimusta ei jatkettaisi, tosin raskaus ei saa olla peruste ja aika läpinäkyvää jos tässä tilanteessa ei jatketa. Mutta noita "henkka" hommia kyllä löytyy. Oon tehnyt itsekin vähän niitä opiskellessani lähihoitajaksi. Josta pääseekin siihen että mun oli jäätävä saikulle muutama kk ennen la kun odotin marraskuista-16.

Täällä vietetään tänään siis 1v synttäreitä :)
 
Ja mitä tulee vauhtiin niin hei, mä oon jo selaillut tuplarattaita ja miettinyt sänkyjä ja järjestystä makkarissa ja mulla on yks lipaston laatikko jo puolillaan "unisex" 50-60cm vaatetta ym :D No kun ne oli edellisen jäljiltä....
 
Takaisin
Top