Marraskuu aloitettiin täällä yllätys babyshowereilla. Olin menossa mieheni kanssa treffeille Helsinkiin lauantaina 1.11 mutta yksi parhaista ystävistäni yllätti minut hammasharja kourassa ja pyjama päällä, ja kertoi että treffi seura vaihtuu.
Minut vietiin KOKO SUOMI LEIPOO LORIN (joka on läheinen ystäväni) Heavenly Scent kellari kahvilaan, jossa minua odotti konkkaronkka lähimmäisiä ystäviäni.
Kellarihuoneisto oli täynnä vaaleanpunaisia ja liloja ilmapalloja. Jopa yksi massiivinen ilmapallo APINASTA oli sinne hankittu. Ihanuutta
Minua ja Apinaa odotti ihana vaaleanpunainen vaippakakku ja paljon lahjoja. Kaikkea käytännöllistä ja kaunista saimme, mutta yksi vei kyllä voiton. Apina korvakoru,t jotka täynnä symboliikkaa ja kirjeessä selitetty auki se symboliikka. Apina sai oman kirjan johon kaikki ystäväni kirjoittivat hänelle maailmaan odotus toivotukset ja kirjan tarkoitus on, että minä kirjoittelen vauvalle kertomuksia hänen elämän kohokohdista. Syntymäpäiväillä kirja voi olla esille johon vieraat raapustava onnen toivotuksia, sisälle voi liittää kuvia ja sitten hän saa kirjan vaikka 18-vuotis päivänä lahjaksi.
Täällä leijailen vieläkin täynnä iloa ja rakkautta. Nyt vain niin odottelen saavani rakkaan Apinani omaan syliini.
Huomenna viides neuvola ja vähän kauhistuttaa koska kolmessa viikossa on nyt tullut reilu 2kg lisää painoa, se ahdistaa. Tosin kai nyt sitten alkanut taas vetämään kasvu spurttia tämä vauva kun kaksi kuukautta hän kasvoi vain +- 400g.
Ihanaa Marraskuuta kaikille vain. On kiva lueskella Facebookista että noita nyyttejä on alkanut tulemaan maailmaan. Kaikille uusille äideille hurjasti onnea ja tsemppiä meille kaikille nyt näille viimeisille vajaa parille kuukaudelle.