Marraskuun Marinat!

Hehhee,mä arvasin et tulee marraskuun marinat:smiley-bounce013 meinasin jopa ite sen alottaa mut sit siit ois tullu kyl valivaliketju:grin

Jepjep,jouluiloja ja joulukiloja odotellessa...:happy090
 
Meil ois huomen tupperit ja mitään en oo vielä tehny :oops: Laiskottaa kamalasti, ja ei vaa huvita. Porukkaa oon kutsunu kauheen paljon, mut näyttää siltä että 2-5 on oikeesti tulossa :sad001 Pitäs muffineit leipoa, ei niis kauaa kestä ku vaa sais aikaseks. Siivoilu taitaa kyl jäädä huomisaamuks...
 
Meil oli sit tänää ne tupperit. Muutama tuli niistä kolmestakymmenestä kutsutusta. Sanotaa et pitää kutsua tuplaten sen mitä odottaa tulevaksi. Esikko käyttäyty kyllä siis niin huonosti ettei oo tosikaan :angry Mua niin ärsyttää tollanen ku pitää vetää ihan överiks se riehuminen, sit saa kuulla miten toinen läpsii leikkikavereitaan ja vaik kuin kiellettyä on se juokseminen ni silti juostaa just siellä missä ei saa ja on se ahtain rako. Oli tosi lähellä ettei saanu kuumia kahveja niskaansa ton juoksemisen takia. Ja sit ku sil esittelijäl oli mukana veitsisetti(terät suojassa) ni esikko oli koko ajan niitten kimpus.

Tein muuten sinne sellasii muffineit et se rasvan määrä pitäs jo laissa olla rikos :laughing014 Hyvästi painonputoamiselle, niitä meinaa jäi jonkin verran.
 
No joo,tänään suihkun jälkeen olin pukemassa päälle ku tulin kattoneeks omaa kroppaa, kylläpä se on sitte ruma,läskiä roikkuu siellä sun täällä ja pitää mitä tahansa vaatetta ni läskit pursuut läpi,tosi ärsyttävää ja kuvottavaaa...joo tää on taas vähän huono päivä...
 
Muokattu viimeksi:
IceCream: Minäkin totesin äidilleni kuukausi sitten, että ymmärrän nyt, mistä äiti on sen mahansa saanut. :D Kyllä on nyt toisen jäljiltä sellainen pömppis jäljellä. Vaikka ei tämä nyt paha minulla edes ole, mutta on vaan maha muodoltaan ihan erilainen kuin ennen. Noh, jospa se vielä edes vähän kiinteytyy, jos jaksaisi kovasti treenata. En ota stressiä, vaikken vieläkään näytä hyvältä omissa vaatteissani. Sentään mahdun niihin!

Lunta odotellessa. :) Pitää ruveta joulukorttejakin kohta suunnittelemaan, jos tänä vuonna saisi ne tehtyä/tilattua hyvissä ajoin! Sentään isänpäivälahja on hoidossa. Ja ukillekin kortti hommattuna. Harmi vaan, ettei oma isä ole enää elävien joukossa, jotta saisi hänellekin kortin lähettää. :sad001
 
Joo. ristiäiskuvat olivat karmeeta katsottavaa. Paino on kyllä ollut hyvä vinkki siitä olen iso olem, mutta jotenkin peilissä se näyttää hieman paremmalta. Valokuvat eivät kuitenkaan imarrelleet, nyt alko kyllä tällä äidillä herkkulakko.
 
Vaikka ristiäiskuvissa päivänsankari tietty se tärkein, niin en vaan voi olla tuijottamatta omaa mahaa joka näkyy joka kuvassa :sad001 Ja se mekko minkä ristiäisiin ostin näytti muka niin hyvältä kotona peilin edessä, kuvissa ei sitten ollutkaan. Maha alue ollut kriisinä jo ennen raskauttakin, nyt saa tehdä kaksin kerroin hommia että saisin siitä edes vähän siedettävän. H&M mammalegginsit on muuten vieläkin käytössä :) Ihanan joustava tää vyötärö enkä muita käyttäiskään jos ei olis välillä pakko :wink
 
Hassua, että ostin myös sellaiset mamalegginssit, mutta en koskaan käyttänyt niitä masun kanssa. Nyt ne ovatkin ihanat päällä :D ja olen käyttänyt innolla. Massu on mullakin vähän pömppis, toivottavasti se kiinteytyy, kun jumppaan. On jo vähän parempi sietokyky vatsalihaksilla, kun jonkun verran treenannut.
 
Miten ihmeessä te saatte itestänne irti jumppaamaan kotona?!? Mulla on kyllä taatusti maailman huonoin itsekuri. En mä saa revittyä itteäni siihen pisteesee että alkain kotona jumppailee ja treenailee. Huoh!
Nii joo, ja ristiäiskuvat oli täälläki ihan hirveitä. Mutta taitaa monella mammalla olla sama ongelma siinä kohtaa :wink
 
Pientä vielä toistaiseksi mun kotijumppa on, motivoi saada vatsa ja alaselkä kuntoon. Saatiin sairaalan fysioterapeutilta ohjeet miten kuntouttaa vatsalihaksia niin olen niitä tehnyt ohjeiden mukaan. Ensin totuttelen lihakset ottamaan ärsykkeitä vastaan sitten lisään koko ajan uusia liikkeitä. Kyllä se mustakin tuntui alussa kaukaiselta, varsinkaan kun en viitsinyt ennen jälkitarkastusta ruveta tekemään. No nyt se jo sujuu. Paras aika on kun käy ensin vaikka vaunulenkillä ja sen jälkeen jumppailee ja parhaita ovat kokonaisvaltaiset liikkeet. Kotijumppa on toiseksi paras, kun ei nyt mihinkään järjestettyihin jumppiin pääse. Tulee ainakin hyvä olo, kun muuten on niin vähän liikuntaa nykyisin.
 
Ihanaa taas lukea teidän juttuja! Mulla oli jostain syystä puhelimen sovellus uuden päivityksen myötä ihan jumissa enkä tietokoneella jaksanu istuskella. Nyt hoksasin poistaa sovelluksen ja ladata uudestaan :) aivan mahtavaa, ihan on ollu ikävä :Heartred vaikka kuinka ollaan netissä eikä tunneta niin yllättävän paljon oon saanu tukea ja turvaa tästä meidän foorumista. Toivottavasti muutkin :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä meinasin et täytyy laittaa yks oma läskikuva jääkaapin ovee ja sit siihen vieree oma hoikka kuva,se ehkä vois auttaa...tosin mun ongelma ei löydy sieltä jääkaapista vaan tosta lähikaupasta mistä on niiiin helppo käydä ostaa suklaata,ja se ei edes päädy sinne jääkaappii:smiley-ashamed008
Tänään (nää kuuluisat sanat) alkaa sota läskiä vastaa :violent001
 
Keni mä oon niin samaa mieltä sun kanssa :) Ja monesti mä puhun tääl viel semmosii juttui mitä ei lähipiirille tuu ees puhuttua.

Mullaki nimiäiskuvat läiskäs totuuden päin naamaa :sad001 Mä en tosiaa koe olevani mitenkää iso, mut kylhä senki pitäs jotai sanoo et on 15kg ylimäärästä ja jos sen saa pois ni ois sitä vähä viel senki jälkee. Ja ei se yhtää asiaa paranna et täs kuus aukee meiän lähelle (n.300m) Lidl ja kaikki sen halvat herkkusuklaat yms. Puhumattakaan et joulu tulee!

Mulla on ongelmana just se maha ja jenkat+ leuka. Omast mielest mul on karmee kaksoisleuka :sad001 Ja siks aika hyvin inhoo oman pärstän kuvaa :oops:
 
Bettie Mulla on ihan samat ongelmakohdat ja varsinki kaksoisleuan takia vihaan kasvokuvia. Tästä syystä kuvat vauvan kanssa on ihan jotain muuta kuin että mun kasvot eestäpäin näkyis niissä. Ja tiedän, että jossain kohtaa harmittaa kun ei itestää vauvan kans yhtää kunnon kuvaa.

Mä kyllä pystyisin jättää ne herkut sinne kauppaa, mutta sitte mies niitä ostaa (toin sulle suklaata, ole hyvä tms) ja sitte niitä ei voi olla syömättä. Ja sitte tuo limonaati, mies juo sitä aika paljon (ja siis hänhän voi syödä ja juoda mitä vaa ja missää ei mitää näy! Mur!) ja sitä kun on jääkaapissa tulee sitä juotua sitte itsekkii :sad001

Äh, kyllä tässä jotain pitäis vaan tehdä tai huomaa taas vuoden päästä että on samassa jamassa tai jopa pahemmassa tätä menoa. Olis vaan paljon mukavampi kun tässä jossain naapurissa asuis joku ihana ihminen vauvan kanssa ja lähtisi yhdessä lenkille. Esikoisen aikana sain ystävän vanhalta asuinalueeltamme ja kävimmekin yhdessä vaunulenkeillä, edellee olemme ystäviä ja hänkin on tänä vuonna saanut uuden vauvan. Mutta matkaa on nyt sen verran välissä meidän muuttaessa ettei viitsi ihan vaa lenkille lähteä pikasesti.
 
täälläkin tosiaan tarvittas vähän kaveria joka potkis arkisin liikkeelle,mies onneksi patistelee lenkille aina viikonloppuisin :) yksin on tylsä lähtee ja sit kun tuo takapuoli on kasvanut autonpenkkiin ja kun on kaks autoo niin aina suuri kiusaus napata se auto ja lähteä sillä. noh,ehkä mä joskus reipastun!
 
Minä nyt oon toki edelleen aika pienikokoinen kuitenkin ja tiedän sen kyllä, etten itseäni kuvittele ainakaan hirveästi isommaksi kuin olen. Enkä valittele muille sitä, kuinka olen niin "kamalan läski". Mitat ovat nyt 165 cm ja n. 56 kg, joten ihan normaalipainoisia ollaan. Se on vaan, kun minulle tuppaa tulemaan kaikki se ylimääräinen tuohon vyötärönseudulle. Niin kyllähän se sitten sellaisella muuten hoikalla ja sirolla ihmisellä näyttää siltä, että on taas raskausmaha. :D Toki sitä löysää on vähän muuallakin, kun ei lihaksia ole niin kuin joskus, mutta muualta sitä ei niin huomaa. Minulla ristiäiskuvat pelastivat muotoilevat sukkahousut! Niillä sai pömppistä edes sen verran piiloon, ettei kovin iske silmään noista kuvista.

Mahaa olisi kiva siksikin saada pienemmäksi, etteivät esim. ratsastushousut puristaisi. Kyllä niissä nytkin pystyy menemään, mutta vähän turhan tiukat ovat. Minä olen saanut itseni tsempattua kotitreeniin tuon ajankäyttökalenterini avulla. Tulee sitten kolme kertaa viikossa tehtyä lihaskuntoa. Yleensä ihan kunnon treeni, mutta joskus jää vähemmälle. Parempi kuitenkin, että tekee edes vähän. Kärsin myös herkästi niska-hartiaseudun jumeista ja niiden takia päänsäryistä, joten sekin motivoi jumppaan. Mutta on se alkuun hankalaa tuon motivaation kanssa, mutta kun vauhtiin pääsee, niin... Tsemppiä, kanssasisaret!
 
Täällä 175cm ja 110kg, takana eka raskaus ja tupakoinnin lopettaminen, kaksi vuotta takaperin paino oli 79kg... että näin. Nyt teen 6km lenkkiä kerran päivässä ja toivon että tuottaa tulosta... en ihan pienestä pömppiksestä puhu..itku.
 
Takaisin
Top