Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Riippuu varmaan ihan rattaista, osassahan selkänojan saa melkein makuuasentoon ni voi käyttää aikasemmin (nytki melkein varmaan) ja sit semmosta asentoo missä istutaan suorempana, ku istuu itse.. Kaukaloissa on eroja miten kauan niissä voi olla, osallahan nyt jo tulee koko vastaan jos on isompia jässiköitä.. Turvaistuimet taitaa lähtee 9kg eteenpäin.. Meidän kaukalo näyttää olevan 13 kg asti..Meillä poika aina turvakaukalossa kun kaupat kaempana, ja kaukalo kärryssä. Jos yksin käyb, otan vielä semmosen vedettävän korin ostoksille lisäks. Melkosta ramppaamista ja käsivoimia vaatii kaikki saada autolle, ihan oon kyllä kärryillä vieny. Ois kyllä pikkuhiljaa kiva kun poika näkis enemmän, nyt joutuu tuijotteleen vaan kärryn seinää.. enää ei nukukkaan siellä niinku pienempänä. Hei. En oo vielä tietenkään kääntämässä, mutta missä vaiheessa yhdistelmävaunuista saa kääntää rattaat? Istutaanko niissä jo sitte ihan selkä suorana? Ja minkähän ikäseks tai painoseks tuota turvakaukaloa pystyy käyttään..
Haha, meilläki välillä rullailee sitä vahingossa ku piän sitä jossain sen takana ja käsi osuu siihe huitoes :)Oho, pahoittelut jos oon jaellut muillekin kun marsupilamille omituisia arvosteluja, neiti vähän käytti pädiä.
Täälläkin meinaa tulla välillä tytöltä kummallisia tykkäyksiä - ja mokoma on pari kertaa sabotoinut äidin mobiilipelit, kun on syödessään huitaissut vähän näyttöä. :POho, pahoittelut jos oon jaellut muillekin kun marsupilamille omituisia arvosteluja, neiti vähän käytti pädiä.