Iltaa!
maarinen, kyllä se Liittokokous menee, kun saa istuskella ja olla passattavana, vähän tarvii aivojaan käyttää (iik, olen lupautunut ääntenlaskijaksi, saas nähdä, mitä tulee), ja ruokaakin saa valmiista pöydästä muutamaankin otteeseen päivässä!
Kunhan nyt vaan vaatteet mahtuisivat päälle (en ole vielä uskaltanut kokeilla), niin ei mulla hätää ole. Katsotaan vaan, niin tän huhkinnan jälkeen mäkin makoilen sairaalapedissä teille viestejä kirjottamassa :(
Meillä ei onneksi miehellä vielä tää raskaus näy väsymyksenä, vaan päinvastoin. Nytkin se ahkerana maalailee tv-tasoa, ottaa tuntumaa, jotta sitten pinnasängystä tulee täydellinen <3 Pesää siis täälläkin rakennellaan! :)
Hoopoli ja terhituuli, voi, kyllä mäkin voisin jo oikeestaan tän vauvan ulkoistaa! Tuskaa on hetkittäin, vaikka kuinka onkaan samalla myös ihanaa. Viisi viikkoa olis vielä laskettuun, ja mä oon päättänyt, että ei tää tuu ulos ainakaan myöhemmin :D Hoopoli, jos löydät sen kalenterin, joka laskee päivät synnytykseen, niin pistäs tilaten mulle kans!
Mielessäni näen myös Mariannan konttailevan siellä lattiatasossa koneen kanssa. Varo vaan, ettei miehesi tee samaa kuin maarisen (??) ukko uhkasi, ja tuu ottamaan sua rajusti takaapäin! Tosin jos se ottaa sen taskulampun vaikka siihen jotenkin osaksi, niin sittenhän se tosiaan voisikin toimia :D
Ainiin, hyvä veto, ettet terhituuli Prismaan itse lähtenyt! Itse äsken reissun suoritin, ja vaikka oli mies kantajana yms. niin hitto kun sattui! Koko tän päivän tuntunut tosi pahalta, tiedä sitten, mistä johtuu... Navasta reisiin asti ollut sellaista polttelevaa tunnetta, ihon alla, ihan kuten aurinkoihottumaa! Aijjai! Ja emätintä on korventanut myös jo jonkun aikaa, mutta tänään tuntunut erityisen paljon niitä kipuja... Lopun merkkejäkö? Hidastaa onneksi tässä tajuaa jo muutenkin. Ja niin, ei oo tissit vielä vuotanu mullakaan ku kerran viikkoja sitten, lisäks sieltä saanut ehkä kolmesti puristettua sellasta nestettä pienen tilkan nänninpäähän. Optimistina ostin liivinsuojuksia tänään, koska kyllä varmasti meidänkin meijerit tulee vielä jotain tuottamaan, älä huoli :)
Nyt yritän närppiä pyttipannua suuhuni, ehti tulla niin kova nälkä, että tuppaa oksettamaan. Eikä tuo edes kuulu lemppareihini, joten taistelemista tässä on... otin annoksen tähän koneelle, jotta voisin keskittyä teihin ja vahingossa saada lapioitua ruokaa uumeniini...
Piukku, se käännettävä nallepuku on mallia Lindex, että ehkä sen takia se sun H&M:n puku ei oo samanlainen :) Ja niin, rokotuksesta ei oo tullut mitään ongelmia, pistokohta on tällä hetkelläkin vähän kuuma ja snadisti kosketusarka, mutta en usko, että ens yönäkään sen päällä nukkumisesta tulis ongelmia :)
kaarituellisia liivejä ei suositella käytettäväksi raskaus- tai imetysaikana sen takia, että maitotiehyet menee jotenkin niiden alla. Eli siis saattaa painaa maitotiehyeisiin.... Itse en voisi kuvitellakaan kaarituettomia käyttäväni, joten jos ei maitoa tän takia tuu, niin ei sitten. Mäkin tilasin jotkut Carriwellit, mutta ne ei kyllä istunut mulle sitten mitenkään päin ja palautin ne... Puristi tosi inhottavasti hartioista ja vaikka oli rintakehästä periaatteessa sopivat, niin jotenkin ahdistivat silti. :(