Marraskuun jännitykset

Jippiaijee, viikonloppu ja vapaata töistä jo nyt, mikäs tämän mukavampaa! Viimeiset (värikkäät) äitiyspakkauspyykit silitykseen ja viikkaukseen ja sit kavereita tulossa kylään illemmalla. Ja kun vähän jotenkin väsyttää niin sitä ennen vois vetäistä vielä pienet tirsat, leppoisaa..

SannaKoo vielä ei oo tätä konttaajaa yllätetty takaapäin, eikä tasku/otsalamppuakaan ole näkynyt, jos koittais pienemmissä pöksyissä samaa? [:D]

Rinkku se juoma on nimeltään julmust ja mun mielestä maistuu eniten sille suomalaiselle vanhanaikaiselle, mustalle omenalimonadille, tiedättekö sen? Mummon aina tarjoama lapsuudenherkku.

Kaarituet on ehdottomat, jos maidontulo on niistä kiinni niin täältä tullaan vastikekauppa!

Hoopolille hurjasti onnea vuodelevon päättymisestä, hienoa!!!! Ja saapa meidän piereskelevää vauvaa nauraa, noloo vaan jos menee sit kuitenkin oikeasti äidin suolikaasut pikkuisen piikkiin.. Tänään olin kuulevinani myös Ailimen mainitsemien naksahdusten kaltaisen äänen! Mitäköhän se oikein puuhaa siellä...

Nyt ei muuta, pakko irrottautua tästä koneelta, kun kerran ei oo pakko istua. Ilma on täällä hieno, noin +15 ja aurinkoa, joten jos lähtiskin tirsojen sijaan vaikka pienelle kävelylle... Se on moro!

... niimpäs olikin jullmust....(mieskin muisti)
Ja se mummon musta omena limuhan oli sitä "omena porellaa". Ruskea, pitkäkaulainen pullo. Siinä oli semmonen omenapuunkuva-etiketti. Mummilla oli sitä aina sängyn alla korillinen. Meitä lapsenlapsia varten!!! Voi niitä muistoja!

TISSILIIVIT. Kaarituet mulle myös. Minusta ne semmoset tuettomat on jotenki löllöt. Kaarituen kanssa vaan saa olla varovainen just aluks, kun mulla ainakin, osa noista maitorauhasista ei oo ihan tossa pehmeessä rinnassa. Osa lähtee tuolta lähempää kainaloa.(ei näy päälle päin, mut tuntuu kihelmöintinä, esim nyt.) Ei passa laittaa liian tiukalle sitä ympärystä , ennekun maidontuotanto (ihan kun puhuis lehmästä) on lähteny kunnolla käyntiin. Ettei tule niitä kiusallisia, kipeitä tukoksia. Joita saa sitten hautoa itku kurkussa kaikilla mahollisilla lämmönlähteillä auki. Ja pumpata. Pumpata.PUMPATA.

Pakottava päiväunentarve.. Tuli tuolta raittiista ulkoilmasta. Hei, hetkeksi!

SannaKoo: näköjään ainakin H&M:än postimyynnissä on kaarituellisia imetysliivejä täällä kokoon 85E saakka. Tosin, noi isommat koot on täälläkin loppuunmyyty. Hennesin alusvaateliikkeissä tosissaan muakin ärsyttää se, että ne liivien koot on melkein aina järjestään pelkästään A ja B kupeissa. Onkohan ruotsalaisilla keskimäärin suomalaisia pienemmät tissit? Jopa mun on vaikeeta löytää sieltä kokoja, vaikka ihan peruskokoa olenkin, eli 85C. Täällä on onneksi paljon vaatekauppoja odottaville äideille, joten uskon, että hyvä koko löytyy mulle niistä. Usein hinnatkin on ihan normaalin rajoissa vielä. Outoa, että Suomessa ei ole paljoa mammavaateliikkeitä, vaikka odottavia äitejä asiakkaiksi varmasti riittäisikin! Kerrankin täällä on joku edes paremmin...

Mä olen myös kirjautunut istukkaveren luovuttajaksi. Eipä oo tullu kyseltyä sitä, että miten se tuohon meidän vauvaan vaikuttaa. Tosin, meille kyllä sanottiin, että muuten se veri menisi hukkaan, eli kai tuossa on sitten kyseessä se veri, joka ei enää olisi virtaamassakaan vauvaan.

Katselin äsken TVkaistalta noita A-talk yms. keskusteluohjelmia ynnä muita koskien sikainfluenssaa. Samojen asioiden kanssa siellä Suomessa näköjään painiskellaan kuin täälläkin. Täytyy kyllä sanoa, että Suomen medioissa tuo influenssa on paljon enemmän esillä kuin täällä. Ehkä se täällä ei ole niin hurjasti lähtenyt vielä leviämään Suomeen verrattuna. Tai jotain. Mä pääsen vihdoin maanantaina piikille. Täällä rokotetaan 2 osassa. Eli ekan piikin saan siis maanataina, ja tokan vasta 14.12. Hmm. Miksihän täällä jaetaan 2 piikkiä, kun Suomessa riittää yksi. Pitääpä kysellä. Mies saa myös tulevan vauvan isänä, ja "huonekaverina" piikin, jotta ei turhaan altisteta vauvaa influenssalle. Onneksi. Mies nimittäin sahaa joka päivä julkisilla Haagin ja Amsterdamin väliä. Varmasti niissäkin istuu paljon törppöjä taudinlevittäjiä, jotka eivät kanssamatkustajista paljoa välitä...

Ai niin, ja vielä pitää hehkuttaa, että mä sain tänään pikku yllärin postissa! Äiti oli laittanut pikku paketin, jossa oli vaaville vaatteita ja esim. aivan ihanat pikku töppöset ja lapaset. <3 Ja Luhdan pyyhkeitä. :) Ja ekstrayllärinä yksi mun tosi hyvä ystävä oli laittanut äidin pakettiin mukaan vielä oman pikku lahjansa, eli muutaman suloisen vauvanvaatteen sekä Pandan mustikkatäytteisiä Suomi-konvehteja! Tippa tirahti linssiin... Konvehtirasia on nyt puolillaan... Kröhöm. No mutta, onhan nyt perjantai, ja perjantainahan saa herkutella?

Nyt pitää vähän kunnostautua ja vaikkapa meikkailla, ettei ole taas kalpeaa haamua odottamassa miestä kotiin illemmalla. [;)]

Ihan melkein off-topic: ajattelin laittaa tänne linkin WECF:n (Women in Europe for a Common Future) juuri julkaistuun lehtiseen liityen lasten leluissa ja tavaroissa oleviin kemikaaleihin ja myrkkyihin. Eli linkki on tässä, jos jotakuta kiinnostaa: http://www.wecf.eu/download/2009/W.163engl-RZknecht.pdf

Ja tässä vielä toinen linkki samaisen organisaation pyörittämään Nesting-sivustoon. Siellä on vinkkejä lastenhuoneen turvalliseen sisustamiseen yms.: http://www.projectnesting.org/

WECF on siis naisten ympäristöorganisaatio, joka operoi yli 40 maassa Euroopassa ja sen ulkopuolella, ja heillä on päämaja täällä Alankomaissa, Utrechtissa. Eli, ympäristöpropagandaa näillä sivustoilla toki on, mutta oman kokemuksen mukaan (olen itse työskennellyt kyseisessä organisaatiossa) WECF toimii hienosti konsultoiden eri alojen asiantuntijoita, ja perustaen julkaisunsa viimeisimpiin tieteellisiin tutkimuksiin. En kummemmin aatellut heitä mainostaa muuten, mutta kun olen huomannut, että monia teistä kiinnostaa ympäristöjutut jonnin verran kuitenkin, ajattelin, että ei nää linkit pahitteeksikaan ole. Ja se ketä nämä jutut ei kiinnosta, skipatkoon koko homman!

Peace!

Heippa!

Voi jessus noita unia, mitä sitä näkeekin! Siis jotakin ihme lesboilua oli mun unissa viimeyönä!! Ja itekin olin vielä mukana touhuissa.. *kauhistelee* Onneksi se oli VAIN unta!!!

SannaKoo, no ilmankos se nallepuku ei sitten ollut samanlainen kun on kerta eri paikasta hankittu :D Mä en kans tykkää yhtään kaarituettomista liiveistä mut ostin nyt sellaset imetysliivit alkuun. Muuten en todellakaan käytä muita liivejä kuin kaarituellisia. Arvelin, että ostan sitten synnytyksen jälkeen kaarituelliset liivit, kunhan tietää et minkäkokoiset niiden pitää olla. Ei oo kyllä yhtään mukava, jos liivit ei istu päälle tai on ahdistavat. En minäkään kyllä sellaisia käyttäisi!

Ailime, mä katoin myös niitä H&M:n liivejä mut ei niissä oo tarpeeksi isoa kokoa meikäläiselle! Joten täytyy varmaan jostain muualta etsiä sopivat. Ihana, kun sait ylläripaketin :) Juu, nyt on perjantai ja saa herkutella! Mä herkuttelin just dallaspullalla.. :D

Hennas, juu täällä on sama käytäntö sen altaan suhteen eli on tarkoitettu vain äideille. Koetahan jaksaa vielä "viimeiset" työpäivät niin sit saat huokaista :)

Hoopoli, hienoa että pääset vuodelevosta :) Otahan kuitenkin ihan rauhallisesti vaikka mieli tekisikin tehdä kaikenlaista.

Mukavaa perjantai-illan jatkoa!

Ailime, ilmeisesti tykkäsit Pandan mustikkasuklaista? Itse ostin rasian ja meinasin lähettää italiaan kirjekaverille joulutervehdyksenä, itse en ole niitä maistanut koskaan, vissin pakko kohta aukassa tuo ja käyä ostaan sitten uusi...[:)]

Iltaa, hyvää iltaa!

Tekis kyllä mieli kaivaa jostakin  semmonen ihme puhelin ja soitella ympäriinsä, että onko kukaan kuullu Pranan mahdollisia vauva uutisia! Vähän väliä pitänyt täälläkin käydä kurkkimasa, että joko nyt?

Muuten pisti itkettää lohduttomasti päivällä. Mies luki jostakin tärkeästä sivustosta, että jossain päin maata isät ei muka pääsis synnytykseen sikainfulenssan takia. PASKA PASKA PASKA! Me sitte varmaan synnytetään kotona, jos pistävät  kättärille saman jutun. Onko kukaan kuullu tuommosesta mittää? Sen tietty tajuun, että sairaita isäkandidaatteja kehotetaan pysymään kotona, mutta mitä järkeä on kieltää terveiltä osallistuminen! HÄh? Hepaankohan mä turhaan? Sanokaapas tytöt jotakin?

Sitte rupes parku tulee kun hoksasin, että meijän isot lapset ei mahollisesti pääse uutta vauvaa laitokselle kattoo! Vaikka isä pääsis ja sais olla! on tää SIKAPASKA niin oikeesti LIIKAA! Ekaa kertaa tässä raskaudessa olen lopen kyllästynyt tohon. Ja tuolla toisella palstalla ne vielä melkeen tappelee rokotus aiheesta. Ei jaksa!

Yritän tästä hormooni sekamelskan itkusta nousta iloisempiin tunnelmiin. Päätin kutoa siihen toiseen villanuttuun vielä semmosen suippohupun. Tulee aika söpö!!!

Hämmästyttävä jouluaskarteluni vielä odottaa SUURTA ideaa!

sannakoo on jo vissiin saanut Liittokokous housut jalkaansa ja häipynyt suurien patojen ääreen... Jaksamista sinne! Elä nuole lautasia, vaan hae reilusti lisää!

Iltaa, tammikuulta tulin vieraileen!! Oli pakko kun luin Maarisen kirjotuksen ja alko heti kiukuttaan. Siis oikeesti jossain päin maata ei saa tulla mies synnytykseen ton v*tun nasunuhan takia??? Ny meni lopullisesti hermo siihen tautiin! Mä en ainaka suostu ilman murua meneen punkeen, eieiei!! Yleensä muuten on "vahva" ja selviää tilanteista yksin yms, mutta nyt on jotenki niin riippuvainen miehestä etten halua siä yksin paniikissa olla vaan jakaa sen tärkeen hetken yhdessä ja sataprosenttisen tukihenkilön, enkä vaan vieraita ihmisiä ympärille! Ihan kun se muutenka kauheen kiva kokemus olis, viä jos sen yksin joutuu suorittaan (varsinkin kun alusta asti luottanu siihen että yhdessä ollaan siä saattamassa omaa nyyttiä ulkomaailmaan..). Nyyh, kohta ku kiukku laantuu ni alkaa itkettään...

Niin, piti vielä sivuhistoriasta tarkistaa. Kyllä vaan!
Tuolla se lukee Iltalehen sikainfulenssa sivulla. Oikeen on sairaalakin mainittu! Länsipohjanmaan-sairaala.
(ps.maineensa veroiset ilalehden sivut)

Sitä siis ajattelin lähinnä, että onko kellään paikallisella oikeeta tietoa? Onko tuommonen totta ja ees mahollista?

Pikku: Oijoi, dallaspullaa!!! Mun suurta herkkua.. Osaisinkohan itse tehdä. Taitaa olla mun ohjelmassa huomenna dallaspullien väkertäminen.

Rinkku: jees, kyllä maistui nuo suklaat tosi hyvältä! Uskon, että maistuvat ulkkiksillekin. Pitääpä testauttaa yks (mutta siis yks vaan!) tuolla ukolla...

Amppu: mun yks kaveri on kuulemma myös saamassa timattisormuksen mieheltään vauvan synnyttyä. Kiva idea, mutta ei taida mun mies suostua tuohon järjestelyyn... [;)]

maarinen: voi hemmetti, jos ne tosissaan rajoittelee terveiden isien pääsemistä synnytykseen mukaan. Tosi omituinen järjestely! Mä en tiedä mikä täällä on meininki, mutta mä en ainakaa yksin suostu synnyttämään! Piste. Mä oon kanssa ihan kypsä näihin sikainfluenssajuttuihin.

Nyt leffoja katselemaan loppujen suklaiden kera. [:)]

Tulin ennen saunaa (ja odottavaa säärien sheivausoperaatiota, huoh) vielä kurkkimaan, että oiskohan täällä Pranametrista jotain... Vaan ei ollut, joten varmaankin seuraavaksi tosiaan saadaan palstan ekat vauvauutiset! Sama fiilis kuin muilla, että monesti tänään tullut hirveä tarve tulla kurkkimaan, vaan ku en oo ehtinyt...

Mun päivä kului opiskelijakunnan toimistolla näitä loppuvuoden järjestöhommia hoitelemassa ja sen jälkeen kävin miehen ja kavereidensa kanssa kattelemassa lätkämatsia. Kun itsekin tosta penkkiurheilusta tykkään, niin voihan uskomaton, miten mun pulssin nousu vaikuttaa vauvaan! Ihan hassua oli :D
Sen jälkeen käytiin vielä ottamassa parit (eli minä taas sain coca-colaa, mmmmmm) ennenku tultiin kotiin.

Nyt siis sinne saunaan ja huomenaamuksi suuntana siis Liittokokous. Äsken kattelin vaatteita, ja aika ruokottoman rujolta näyttää raskaana oleva liian pienessä jakkupuvussa :D Vaan ei auta, kinnaavien vaatteiden kanssa on mentävä, kun maha kasvoikin enempi, kuin olin odottanut :(

Älkäähän nyt sit kaikki poksuko viikonloppuna tai mitään muutakaan jännää, kun mä en pääse linjoille varmaan ennen sunnuntaita!

Ihanaa viikonloppua, antakaa miestenne hemmotella teitä! :)

Tän sivuston aukasemisesta on tosiaan tullut jännittävää..niin kovasti toivois kuulumisia Paranametriltä! [:)] Ihan sillai toi sykekkin nousee kun sivua aukasee! No kohta vauvauutisia saa lukea varmaan enemmänkin mutta kun kyseessä on ensimmäinen ja vielä suht vähillä viikoilla niin elää jotenki hengessä mukana.

Maarinen: Meillä kans mies luki tota juttua et joissain sairaaloissa ei muka isä pääsis mukaan synnytykseen!!!!! Jos siihen mennään niin ilmotan heti kättelyssä että tämä äiti synnyttää kotona! Muakin alko jotenkin ihan suruttaa ku tajusin että meidän pienokaiset ei ehkä pääsekkään kattomaan vauvaa ja mua laitokselle. En varmaan ole siellä kauaa jos sinne ei saa tulla vieraita..muaki ärsyttää koko himskatin sikainfluenssa ja kaikki rokotusriitelyt. Eikö jokainen tee oman päätöksensä eikä siitä tarvii muiden kanssa riidellä..niinkö tolla suomi24-palstalla joka otsikossa riidellään! [:@]

Meillä tuli tyttö kovaan kuumeeseen ja mun äitiysloma alkoi sitte pari päivää oletettua aikaisemmin. Joten lomalla ollaan!![:)] Olin kovasti vielä eilen tytöstä huolissani mutta nyt se on jo niin hyvässä kunnossa että ei kai se mitään kovin vakavaa ollut. Luulen kuiteki että kyseessä on sikalenssu kun oireet aivan samat kun mulla. Korkee kuume, yskä, pahoinvointi ja kova päänsärky. Mut kun ei kuulu riskiryhmään niin ei testata eikä annettu lääkettäkään. Nyt jää vaan arvailun varaan oliko vai eikö..

Ainiin olin ihan unohtaa kertoa kun mun yksi tuttava oli kutonut miedän vauvalle sellasen 2-osasen villa-asun ja siihen puuvillaset hatun, lapaset ja töppöset!
Voi että ne oli ihanat. Olen niin kovasti kiitollinen kun joku jaksaa nähdä vaivaa kutoa kun itse ei edes osaa saati jaksa. Niitä on sitte päivittäin hipelöity kun ne on aivan ihania! [:)]

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Huomenta masut [;)]

Mulla meni eilinen ilta niin pieleen!!! Mies ilmotti että se ei pääsekään lähtemään maanantaina mun mukaan sinne synnäritutustumiseen [:(] töissä kuulemma niin kiirettä. Mähän sitten raivostuin oikein kunnolla ja sanoin että mun on varmaan sitten parempi synnyttääkin yksin. Niin sillä ei työt häiriinny... grrrrrrr... vieläkin pistää vihaks. Just kun ollaan koko ajan puhuttu että ne perhevalmennukset ei niin kiinosta (vaikka niissäkin kyllä käytiin), mut laitokselle mennään sit tutustuu yhdessä. Ja nyt mä sit päädynkin sinne yksin omien kauhukuvieni kanssa. Ei yhtään kiva juttu [&:] niisk!

Tänään olis sit tasan viis viikkoa laskettuun... saa nähdä pysyykö masussa niin pitkään [;)]

Hyvää päivää!

Ihanasti SannaKoo kuvailit itsesi taas jälleen kerran kauniiksi!!!! En tiiä miks tuo on aina niin hauskan koomista, kun joku muukin vikisee superkauniin peilikuvan ja äärimmäisen hyvin istuvien vaatteiden kanssa!
Elikkä myötätunto hikerrykset sinne suuntaan!

Minäpäs repäisin ja kuroin lämpöhousut jalkaani. Sain ne pysymään suht hyvin päällä, kun virittelin semmosen pitemmän tukkalenksuketjun napista napinreikään. Isännän isot nahkakengät jalkaan, huppu päähän, takki kiinni leuan alta ja vot! Köpöttelin onnellisena metän reunaa, hymyilemään tyhjälle! Semmonen ulkoilu reissu! Vuoden pääästä talvella, täällä vedetään melkeen vuotista lapsukaista pulkalla! :)

Sinttu83. Argh! riitely on niin inhottavaa. Minä en ole siinä hyvä ollenkaan! Pyydän aina ensimmäisenä anteeksi,vaikka sitten aiheetta! Kunhan saan riidat loppumaan. Mulle tulee aina TOSI paha mieli ja kaikki sanomiset tuntuu lopullisilta ja peruuttamattomilta. Niin. Tiedän, että olisi hyvä osata riidellä, mutta minä mieluummin väistelen niitä tilanteita. Mieluummin yritän kuunnella ja ymmärtää ja sovitella. Sitten itessäni itkeä pillitän jossakin piilossa! Tai puran kiukkuani tekemällä raivoisasti kotitöitä.
Meillä on kylllä aika sekaista parhaillaan, eli kertooko se mielentilan auvoisesta tyyneydestä?

Sape83. Teidän perhe osaa sitten sairastaa maltillisesti! Joko mieskin on saanut osansa lenssusta?

Ailime. Suklaa, täytesuklaat, eri variaatioissa ja kaikenmaailman pursuavat joulusuklaamaut!!!! Aaaah!
Se on niin joulua! Wiener nougat ja Budabestit on pakko saada joulukuusen juurelle pakettiin. Vaikka kaikki tietää, mitä siellä litteässä, rahisevassa kääreessä on, niin silti! Sitä ennen en anna itselleni lupaa langeta mokomiin. (ehkä) Niin ja vielä ne Fazerin vihreät kuulat. Voi veljet! Tämä jouluhaaveilu menee kohta sietämättömäksi. Toissapäivänä piti nieleskellä karvaita pettymyksen kyyneleitä, kun lähikaupasta oli torttutaikina loppunut!!! Glögiäkin oon lipittänyt aamulla ilman lämmitystä kaurapuuron kanssa!

AINIIN. Hemmotteluni on ollut täydellistä, taas tänä aamuna! Rakas mieheni heräsi pari tuntia ennen minua ja haudutti ison kattilallisen RIISIPUUROA!!! Siihen tuoksuun oli ihana herätä! Hipsiä pöytään tukka sekaisin ja alkaa lusikoimaan paksua valkoista voisilmä-herkkua!

Tämmöstä tänään tähän aikaan päivästä. Kauniita päiväunia kaikille!

Terveeee!

Hyvä Amppu nuo sinun "löydöt". Tajusimpa just itsekin, että meiltä kyseiset löydöt vielä puuttuu kokonaan. Mites tässä nyt näin on käynyt?

Samaa myöskin huomioin noiden lakanoiden suhteen. Laittelin päivällä vauvan vaatteita värijärjestyksessä kaappiin. Eikä sillä rassukalla ollu kun yhet lakanat! Minä oon kuvitellu olevani hirmu valmistunut kaikkeen ja sitten puuttuu tommosia pikku asioita, kuten lakanat.... Soitin heti siskolle Prismaan ja laitoin hälyetsinnät päälle. Samoin yksi isoista lapsista kun matkaa Ruotsin puollelle (mämmilimujen maahan!) Sanoin, että jos haluu tuoda pikkusiskolle jotain, niin tuoppas isoveli sievät lakanat!!! Tulevan kummitädinkin vois vielä valjastaa asialle... Sitten peatsin vauvalle valmiiksi röyhelölakanat ja sen pakkauksen ainoan aluslakanan.

Ja jos nyt ainoaksi vaihtoehdoksi jää tuo ompeleminen, niin sitten niin! Ihan mieluusti singeriä poljen. Kunhan joku sen vekottimen ensin huoltaa.....

Tulipas asiaa, asiasta! Herkkuhermot täällä löysällä. Ihme on tapahtunut! Mieheni, rakkauteni, tukeni ja turvani, LEIPOO. Leipoo KAURALASTUJA! No, ei kait se vauva enää mahdottoman isoksi kasva, jos mamma muutaman syö keksin syö yötä vasten sulamaan.... Ensimmäinen pelti uunista ulos. Ei tainnu edes sormet palaa, kun on niin hiljaista.....

Niin ja amppu vielä pakko hekottaa. Luin näillä lukihärö aivoilla, että teikäläinen ootta pappia töistä kotiin! Ajattelin, että mitä ihmettä se pappi sinne tulee???? Toissapäivänä luin kans suuren uutisen Saksan maalta väärin. Ihmettelin miehellekin, että saksassa ne on keksiny tommoset eromessut. Eromessut oli oikein luettu. Mutta, kun yritin selittää, että niillä on siellä hurttia huumoria kun kutsupuhujana on oikein itsetuhovalmentaja!!!!  HAHAAAA... No, isäntä koneelle selvittämään, että "Kuule rakas,
itsetuntovalmentaja!"

Semmosta!

Haukotus...

Nousin tossa jo tunti sitten ylös. Siis viideltä. Turhaan tuolla sängyssä pyörimään kun ei kertakaikkiaan uni tule enää. Ja yön "nukutut" neljä tuntia meni ihan pipariks. Vessa käyntejä tunnin välein ja nipistelyä ja vääntelyä masussa joka helv....in asennossa. [:@] grrr.

Nyt sit oon vetässy jo tollasen neljän desin saavin kahvia alas jos sais tän vatsan toimimaan. Tuntuu että sekin jo vaikeuttaa hirveesti oloa kun roppakaupalla menee kaikkea sisään, mut mitään ei tuu ikinä ulos.[>:]
Alkaa kohta keinot loppumaan tältä mammalta. Jätin jo rautapilleritkin pois kun nehän kovettaa vatsaa... noh, ehkä SE sieltä joku päivä.
Kivat kakkajutut tälleen heti aamusella. [8|] sori..

Jokohan siitä Pranasta tänään kuuluis jotain. Oikein sormet syyhyy odotuksesta kuulla vauva-uutisia.

Kai se on laitettava joku leffa pyörimään  niin sais muutaman tunnin tota kelloa eteenpäin. Ei oikein viitti tota miestäkään vielä tähän aikaa herätellä ihan vaan seuraks valvomaan. Palataan taas! [:D][:D]

Heippa!

Vatsan toimintaan mulla auttaa ainakin gefilus maito. Ystäväni suositteli käyttämään sitä. Olen aika huono juomaan maitoa, mutta kahvia menee. No laitoin sitä gefilus maitoo kahvin sekaan niin eipä tarvinnu kauan kärvistellä kun tuli jo kiire täysistunnolle [:)]
Täälläkin odotellaan Pranan uutisia.

Huomenta naiset!

Pranalla on varmaan jo poika kainalossa! Tulis nyt jo kertomaan kuulumiset!

Kakkaongelmiin on mulla auttanut aina luumut ja runsas veden juonti.

Täällä ollaan jo aika toipuneita flunssasta. En tiiä oliko sikaa vai mitä kun ei mua otettu tutkimuksiin. Vielä vähän röhisyttää ja on tukkonen olo, mutta selkeesti voiton puolella jo. No on tässä kohta melkeen viikko jo sairastettukin, että korkea aika rupeaa olemaankin. Pää kuitenkin vielä sen verran jumissa, että en muista mitään mitä piti kommentoida ja kenelle, joten taidan vielä jatkaa toipumista.

Voikaa hyvin!

HYvää huomenta!

Heräsin just! Ihmeiden ihme... ja prinssinikin parhaillaan kömpii ylös, kihara tukka solmussa, tupaan kahvin tuoksuun. Radio rallattaa kansanradiota. Vanhanaikainen sunnuntai-tunnelma!

Ihanaa, kun meidän viikonloppu vieraat ei tulleetkaan! Saatu kollöttää ilkosillaan ovet auki ihan omassa rauhassa. Meillä onkin ollu jatkuva vipinä viikonloppuisin. Jo viis peräkkäistä viikonloppua yhteen menoon vieraiden kestitystä ja tölkkien keräilyä. Niin saatte uskoa, että tää on ihanaa! Ihanaa!

Pranalla varmasti seillä pikkukaveri jo tuhisee kainalossa.Kyllä me kohta kuullaan!

Eilen se sitten alkoi! Kyselyt. Oikein kaksi puhelinsoittoa, että vieläkö se vauva on mahassa? KÄÄK KÄÄK. Sanoin, että kyllä me ilmotellaan sitten. IHAN VARMASTI!

...jaa, nyt isännyys kaataa mulle kahvia, joten moooooiii...

Mie se tekasin eileittäin ja nyt vielä aamullaki pari kohtalokasta virhettä, söin liikaa suolaa, herkkuja ja sitten valkosipulipatonkia ja pringlesin sipsejä ja kaikenlisäksi valvoin ihan liian myöhään kun vein ukon pupiiin... Oishan se pitäny muistaa että mul menee pringleseistä maha ihan kuralle ja patongista tulee kauhea närästys...

Nooh, yöllä laukoin sit juomassa piimää, se kyllä onneksi helpottaa mulla korkean tyynyn lisäksi mutta vatsan vääntelyihin kun heräsin niin kävi jo mielessä, että apua nytkö tässä lähdetään synnyttämään [:D]. Nyt aamulla en sitten malttanut keittääkään puuroa niinku tavallisesti, kun ukkokin nukkui krapulaansa, vaan söin jotain epäterveellistä ja vielä nukahdin soffalle, kehno olo siis sinetöity tälleki päivälle. Koitin mä tossa käydä vähän virkistäytymässä pikkulenkillä ulkosalla ja nyt otan aamukaffit nassuun, katsotaan alkaako tästä tuhnusta olosta tokenemaan.

Se mua tässä mietityttää, että jaksakohan sitä vauvan synnyttyä vielä joihinkin jouluvalmisteluihin... hmm, sitäpä ei tiedä ennenku näkee, riippuu tieten millon se vaavi sieltä aikoo maailmaan tulla,,,[8|]

ootan mieki uutisia Pranasta, ei jaksais oottaa!!!!!!! Aaargh!! [:D]

Takaisin