Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minulla on laskettu aika päivä ennen äitienpäivää. Mies tuossa tokaisi, että toivottavasti ei synny äitienpäivänä, koska sitten lapsi veisi minun juhlapäiväni. Huoh. Taas näitä miehen aatoksia. Eipä ollut koskaan käynyt mielessäkään, että lapsi "veisi" minulta jotain jos syntyy äitienpäivänä. Lähinnä se olisi itselleni ihana lahja. Ja myöhemmin tajusin, että eihän se äitienpäivä edes osu samalle päivälle joka vuosi. Joten tulkoot vain minun puolestani.
On, eikö sun arvoja seurata?! Vähennä vaikka itse vähän kunnes pääset labraan. Sydämentykytykset kuulemma kuuluu raskauteen, itsellä ei ole ollut.Itse olen kans välillä miettinyt et onko tuntemukset liikkeitä vai ei. Ehkä se pikkuhiljaa tästä selkiytyy, ensi odottajan kai on ihan normaalia, että ei vielä tunnu tai et ei osaa sit erottaa et onko liikkeitä vai vaan oman elimistön oikkuja.
Onkohan täällä muuten muita jotka sairastaa kilpirauhasen vajaatoimintaa? Mä oon nyt yrittäny kovasti saada neuvolasta tietoa, et pitäskö lääkitystä vähentää, kun on alkanut liikatoiminnan oireita ilmenemään, mutta kun vastausta ei vaan tunnu saavan.
On, eikö sun arvoja seurata?! Vähennä vaikka itse vähän kunnes pääset labraan. Sydämentykytykset kuulemma kuuluu raskauteen, itsellä ei ole ollut.
Seurataan neljän viikon välein ja omista epäilyistä huolimatta olivat taas viitteissä. Joten ehkä ne tykytykset ja muljahtelut on vaan sit tän raskauden aiheuttamia. Kun muutenkaan kunto ei oo ollu ihan kehuttava kiitos jatkuvan pahoinvoinnin.