Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei. Toivottavasti pääset migreenistä pian eroon. Niin ja hauska kuulla, että ootte saanu näinkin pitkään pidettyä salaisuutena, ite oon niin lörppä, että eipä taida kovin montaa ihmistä löytyy, jolle en jo ois kertonu.
Itsellä viimein alkanu pahoinvointi helpottaa ja ollu pari lähes normaalia päivää. Ainut et väsymys edelleen aika kova. Nukuttua tulee sellasia lähes yhdentoista tunnin unia :)
Mä oon ollu jotenkin niin epäuskoinen asian kanssa, että mietittiin tosi pitkään kertomista vielä nytkin. Ei olla käyty varhaisultrassa ja ekaan varsinaiseen ultraankin on vielä kaks viikkoa, joten periaatteessa vähän riski oli jo nytkin kertoa asiasta... mutta yritän ajatella että niin kauan kun on oireita eikä mitään hälyttävää niin uskotaan että kaikki etenee niinkuin pitää :) helpommalla olisi varmasti päässyt kun olisi asiasta kertonut aiemmin, joten ymmärrän kyllä täysin tuon sun ratkaisun :D
Aivan hirveä tunne tuli perjantaina työreissussa, kun yhtäkkiä paperiin tuli vessassa ihan kunnolla verta. Verentulo kuitenkin loppui, mutta lopun työmatkaa olin aivan paniikissa, ja pääsin vasta myöhään illalla takaisin kotimaan kamaralle. Nukuin sitten aivan järkyttävän huonosti, eikä tietysti miehen paniikki myöskään parantanut tilannetta... Suuntasin heti lauantai-aamuna ultraan, ja kiitos korkeammille voimille, pikku pallura oli ihan kunnossa, heilutteli siellä jalkoja ja käsiä yhtä aikaa aivan älyttömän söpösti! En muista koska olisin koskaan ollut noin paniikissa, vaikka kaikkea on etenkin työelämässä tullut eteen... Onneksi selvittiin säikähdyksellä!
Lauantaina ja sunnuntaina oli tosi kökkö olo. Ahdisti ihan hirveästi (ilman syytä), oli itkuinen olo ja halusin vain nukkua koko päivän. Mitään en saanut tehtyä kumpanakaan päivänä.
Viime yönä vetelin sitten sellaiset 12 tunnin yöunet ja olin tarmoa täynnä kun heräsin! Olen siivonnut koko päivän, tein ruuan ja leivoin peltileipää. Voi kun tällaisia päiviä tulisi enemmänkin.
Voi hurja, onneksi vain säikäytti! Mutta voin kuvitella kuinka inhottava tunne tulee, ja vielä reissun päällä. Mäkin lähden perjantaina työmatkalle ja hirvittää jo valmiiksi miten tämän pahan olon kanssa jaksaa.
No se siinä oli jotenkin niin kamalaa, että tiesi, ettei voi sännätä saman tien lääkäriin vieraassa maassa (vaikka en nyt varmaan muutenkaan olisi kesken työpäivän lähtenyt), mutta kauhukuva keskenmenosta lentokoneessa oli kyllä todella kamala. Tsemppiä työmatkalle, ja toivottavasti tulee vähemmän dramaattinen kuin minun reissustani! :)
Kyllä vissiin aika moni on salaisella puolella? Itse en ole, enkä kyllä ole menossakaan kun ihan satunnaisesti vain kirjottelen niin ei ole sinne asiaa