puapru
Kommentoinnin ninja
Mä pystyn vähän samaistumaan TerhiJii sun tilanteeseen. Paitsi, että meillä on siinä mielessä helpompaa, että isännän tytöt on meillä vain joka toinen viikonloppu. Ja toisekseen, ovat vasta 3- ja 5-vuotiaat. Mutta jaan hetkittäin tunteesi siitä, miten ärsyttävää on kun isän huomio on vain ja ainoastaan vanhemmissa tytöissä ja miten yksin silloin tuntee olevan meidän vauvan kanssa. Miten vanhemmat lapset kerjäävät huomiota jne. Ja meillähän vauva on vain "Puaprun" vauva, isillä ei ole osaa ollenkaan vanhempien tyttöjen mielessä. Tosin, ovat niin pieniä etteivät tietysti oikein ymmärräkään.
Mutta mulle tuli myös mieleen, että pystyisitkö kokoamaan itseäsi ja viettämään aikaa tyttöjen kanssa keskenään? Isä olisi vauvan kanssa sen aikaa... Näin maallikkona ajatellen siitä voisi olla apua, ja voisit tekemisen ja juttelun lomassa saada tyttöjen mielensopukoista tietoa itsellesi... En tiedä, hankala paikka. Ei elämän tietysti helppoa odota olevankaan, mutta joskus toivoisi että olisi joku manuaali josta katsoa miten olisi oikein toimia.... Tsemppiä kovasti!!
Mutta mulle tuli myös mieleen, että pystyisitkö kokoamaan itseäsi ja viettämään aikaa tyttöjen kanssa keskenään? Isä olisi vauvan kanssa sen aikaa... Näin maallikkona ajatellen siitä voisi olla apua, ja voisit tekemisen ja juttelun lomassa saada tyttöjen mielensopukoista tietoa itsellesi... En tiedä, hankala paikka. Ei elämän tietysti helppoa odota olevankaan, mutta joskus toivoisi että olisi joku manuaali josta katsoa miten olisi oikein toimia.... Tsemppiä kovasti!!