Täällähän on hiljaista, oisko kaikki synnyttämässä?? :) Meikä ei oo vielä, vaikka mielellään jo oisin. Viime yö oli niin turhauttava. Nukuin maksimissaan 15min pätkiä, kun koko ajan piti vaihtaa asentoa. Paikat puutuu tai sitten supisteli.. turhauttavaa :/ makuuasento taitaa tässä loppuvaiheessa olla se pahin, ainakin mulle. Eli pitää köpötellä vaan menemään päivät pitkät :)
Tänään mulla on luvassa pitkästä aikaa sellainen päivä, ettei tarvii tehä yhtää mitää, jos ei huvita. Mies on lähdössä laivalle illalla ja saan vaan olla ja nautiskella itsestäni tän illan ja huomisen päivän :D tavallaan ihan odotan sitä, sillä hän on ollut pitkään sairauslomalla ja ollaan koko mun loma vaan tuijoteltu toisiamme. Keskiviikkona palasi taas töihin ja arki alkaa palaamaan siinä mielessä, mutta sitä ihan omaa aikaa kaipaa myös. Onhan tässä tietty se jännitys, että josko lähtö synnyttämään tuleekin nyt kun mies seilaa merellä :D En kuitenkaan usko, että kävisi niin "hyvä" tuuri, että tyyppi vielä ulos tulisi.
Illalla ajattelin saunoa ja tehdä hoitoja (kasvot, kädet, jalat) ja sitten katson Vain elämää ja itken varmasti (joka jaksossa oon itkenyt) ja josko vielä kävis vuokraa jonkun leffan. Hyvää ruokaa ja oleilua :) Saa nähdä montako näistä ihan oikeasti toteutuu :) Toivottavasti moni, koska vauva-arjessa ei näitä pääse ihan niin usein tekemään, ainakaan yksin.
Taidanpa lähteä tästä puuhastelemaan jotakin, kun ei tämä pehmeällä sohvalla oleilu taas tunnu oikein mukavalta, paikat puutuu. Liikkeessä on itsellä helpoin olla. Mutta mukavaa perjantaita kaikille!!