Kröh ja niist. Meneillään tämän syksyn flunssa nro 4. On se kiva kun lapsi tuo päiväkodista kaikkia uusia tauteja...Nousisi edes kuume, mutta nyt kituutan pikkuvikaisena töissä. Höh, en ole eläissäni sairastanut näin paljon yhtenä syksynä.
Isovanhemmat kyselevät jo joululahjoista. Itse antaisimme lahjoja vain lapsille, mutta miehen suvussa on tapana, että kaikki saavat paljon lahjoja (myös se 83v isoisä) ja mitä isompia, sen parempi. Turha tavara harmittaa jo etukäteen, erityisesti kun meillä ei kerrostalokaksiossa ole liikaa tilaa. Olen yrittänyt jo pari vuotta enemmän (tai vähemmän) kauniisti huomauttaa asiasta, mutta turhaan. Itse pidämme lahjomisen pienenä suosien itse tehtyä, aineetonta tai jotain, jonka voi syödä tai juoda.
Meillä ei vielä ole mitään nimiajatuksia pikkuveljelle. Jos poika tulee sukuunsa, hänestä kasvaa luultavasti parimetrinen ja tummanpuhuva, joten pitää valita nimi, joka sopii myös isolle äijänköriläälle. Esikoiselle meillä oli nimiä mietittynä, mutta parin ensimmäisen elinviikkonsa aikana tyttö otti oman nimensä, joka ei ollut mikään, mitä olimme etukäteen miettineet.
Jouduin töissä viime viikolla yllättäen näyttämään sivistyneeltä asiakastilaisuudessa. Edellisenä iltana meinasi iskeä paniikki vaatekaapilla, koska mikään edustavampi vaate ei mahtunut päälle. Mistä tämä maha on ilmestynyt? Lopuksi sain koottua riittävän siistin kokonaisuuden, mutta täytyy jatkossa vältellä edustustilaisuuksia tai sitten pitää investoida vaatteisiin. Onneksi jalat eivät ole (vielä) turvonneet, niin kenkien kanssa ei ole ongelmia.
Tänään 22+0.