MARRASKUU keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Caarina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaupas käyty. Ajattelin et otan lapset avuksi. Annoin molemmille 5€ ja sinne hävisivät kuin pieru saharaan... Taapersin kassaa kohti, puolet jäi ostamatta kun lapsia kuikuilin. Sanoin heille jo kauppaan mennessä että autatte äitiä! Ette arvaa missä he oli. Olivat tehneet omat ostokset ja odottivat minua kassojen takana ja vetivät herkkuja päähänsä... Huoh. Mun meni kuppi yli ja latasin täyslaidallisen ipanoille autossa. Nää oli vähä kalpeena. Tuolla ne nyt tyhjää laulellen ostoksia kaappeihin ja mä makaan sängyllä... :P

Nyt oon aika ylpeä itsestäni! Oon ihan hirveessä sokerikoukussa ollu varmaan siitä asti ko kuopusta ootin. Oon aina välillä yrittäny että viikolla en syö mitään herkkuja, piilosokeria tulee kyllä syötyä mm leivässä ja jogurtissa toisinaan mut varsinaiset herkut yrittänyt jättää pois. Lähinnä ongelma keksit, aina kahvilla pakko ottaa. Nyt maanantaina mies ehotti et ollaan viikot herkkulakossa ja la-su saa ottaa kahvilla jonku herkun, pe meillä on perinteinen karkkipäivä. Nyt oon pystyny siihen eikä ongelma ole ollenkaan! Aikasemmin on tullu hirveet pääkivut mut nyt ei oo tullu mitään. Eikä oo ees ihmeemmin tehny mieli mitään makeaa. Jouluna saa sitte hyvällä omalla tunnolla syyä suklaata...:joyful:

Huoh. Flunssa ei ota taittuakseen niin äitipolilta tuli kehotuitus käydä tarkistuttaa olo päivystyksessä. Ettei olis jo keuhkoputken tulehdus tms. Yskittää niin paljon et ootan miehen kotiin ja sit mennään. Siis ois mulla tossa auto mut kaksin taaperon kaa yli 20km ja sit vielä juosta sairaalalla tasperon perässä; ei innosta.

Pistin palautetta turun kaupungin sivujen kautta tosta neuvola käynnistä.. Mun mielestä oli voinu etukäteen kysyä että sopiiko mulle jos sijainen ottaa vastaan eikä niin että ku meen tonne niin vakkari terkka vaan toteaa ohimennen että hän lähtee nyt ja sijainen ottaa vastaan.. 4 käyntiä uudessa neuvolassa ja jokaisella kerralla ottanut vastaan eri henkilö..

Huomenna sais siirtää sängyn ja mä saan oman makkarin! Useampi vuosi tullut nukuttua jo olohuoneessa, aika luksusta! :) ei löytyny kivoja verhoja niin ostin pirtan puut kuosisen pussilakana setin ja ompelin siitä mieluiset :P vielä kuva siitä mistä syksyllä lähdimme...WP_20161117_19_29_52_Pro.jpg WP_20160904_18_55_05_Pro.jpg

Ette arvaakkaan kuinka loput 90 neliötä huutaa pintaremonttia.... :P

tää päivä on mennyt harakoille.. ipanat viety kyllä hoitoon ja kouluihinsa, ja kaupoissa käytiin myös pyörimässä sen aikaa, kun piti jo hakea pois.. mutta sit on mennyt vain maatessa.. aina, kun olin unen saamassa, niin oviklo soi.. tai puhelin.. niin nyt vielä karseampi olo.. Ostettiin teepusseja lisääkin :). Harmi, kun itse ei ole teen juoja.

Onnea Paljon BrowneyedGirl!!! Ihana uutinen <3

Kylon hidasta siivous :( aina vartti siivousta ja 30min makuuta. Ihmeellisesti alkaa pistämään mahasta kun aikansa rehkii ?? Menee levolla ohi. Kipu on niinku noin 10cm navasta ylös vasemmalle noin kämmenen kokoinen alue.

Vielä olis vähän puuhaa äippälomalle. Näyttääkö kellään muulla tältä?
22b742d0175d9d0e9baad800d428c59c

Lohdullista, Aamutorkku, meillä näyttää just tuolta! Tai olen saanut osan nyssyköistä tungettua vaatehuoneeseen ja kamat levinneet siellä pitkin lattioita kun ei ole tilaa mihin astua.

Pitäisi saada vaatekaappi tai lipasto hankittua....

Mieheltä tuli erikoinen reaktio. Tai oikeastaan se mitä olen koko raskauden toivonut häneltä. Olin siivonnut monta tuntia, tyhjäsin tiskikonetta ja supisti yhtäkkiä niin että voihkasin ja nojauduin pöytään. Ensin mies tapansa mukaan huusi mulle että "lopeta toi nyt jo!!!" Sanoin hengittelyn välistä et tää vaan enää nii oon valmis. Jatkoin puuhia ja mies katteli hetken, vakavoitui ja sanoi "sä tapat mun vauvan tolla riehumisella" mun sydän heitti lyönnin välistä ja tuli kovin surullinen olo... Niin... Totta.

Mietin kerran että jos mä olisin se isä ja mies kantais meidän vauvaa, niin mä en antais hänen tehä mitään, laittasin vain terveellistä ruokaa ja kattoisin että urheilee hyvissä rajoissa. Tekisin kaikin puolin olonsa mukavaksi. Käärisin varmasti kuplamuoviin ja taluttaisin kädestä ulkona liukkaalla... Miksi sitä ei sitten kohtele itseään samanlailla?

Vauvan huone on melkein valmis! Enää tarttis pestä kaikki vaatteet ja muut tekstiilit, ja laittaa ne ja muut tavarat paikoilleen ja muutama taulu vielä seinälle. Nii ja joku kiva matto ja verhot tarttis vielä löytää, mut kalusteet on paikoillaan eikä tarvii murehtia kun noita pikkujuttuja enää :)

Takaisin