MARRASKUU keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Caarina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Browneyedgirlille oikein paljon onnea pikkuisesta!<3

Minäkin jo hereillä! Pari tuntia normaalia aikaisemmin. Olo ei tunnu yhtään niin tukalalta kuin eilen aamulla, ehkä tästä vois tulla ihan hyvä päivä. Jos lähtis hyvissä ajoin viikonlopun ruokaostoksille ja keittiöön pitäisi jotain jouluverhojakin katsella.
Mies töihin lähtiessä painotti, että pitää ajaa varovasti, on nimittäin ihan superliukasta nyt. Täällä mäkisten hiekkateiden takana kun asutaan, ei vissiin kertaakaan edes aurattu niitä lumia, niin nyt on sitten tiet peilijäällä. Eikä hiekoituksesta tietoakaan.

Kyl joutuu vissiin tänäänkin luistaa suunnitellusta. Eilen jäi viikkosiivous tehtyä ja tänään en todellakaan oo lähdössä kaupoille. Ei pääse kävelemään taas kun supistaa, sukkapuikkoilee ja on törkeä väsy ja turvotus. Vien viel toisen lapsen kouluun ja takasi peiton alle...

Ihme ajatuksia taas... Mietin jos pitäs soittaa ambulanssi, mitähän koira tekisi ensihoitajille jos tulisivat vaan sisään jos oon esim. Yksin kotona enkä pääse vastalle. Ja mitä jos autolla ajaessa menis vedet, niin saanko mä sähköiskun penkinlämmittimestä? :P joo paree mennä takas maate...

Muokattu viimeksi:
Eikös se ihan normaalisti? Lakana alle ja sit peitto pussilakanan sisään ja silleen.. Vai mitä tarkoitat?
No meni aivot solmuun eilen illalla kun seisoin siinä se kosteussuoja, lakana ja peitto + pussilakana kädessä :D
Mä kuvittelin, että vauvat ei nuku peiton sisällä (ainakaan noin ison peiton sisällä) ja sit tuli oikosulku, että mihin väliin se kosteussuoja laitetaan (patja vai petari vai haenko yhden suojan lisää) ja lakanan alle vai kui. Enkä mä tiennyt ettei pään kohdalla saa olla kosteussuojaa :D Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää.

Ja Onnea Browneyedgirl! Ihan huikeaa <3

Onnea browneye! Voi että mie en malta oottaa että sais omankin pikkuisen syliin...

Mulla oli tiistaina neuvola, kaikki muuten hyvin mutta vauvalla sykkeet oli 160-170 vaikka ennen ollut 130-140. Sanoi neuvolatäti että aivan normaalia mutta minusta outoa että nyt yhtäkkiä noin korkeat sykkeet? Johtuuko tämä nyt loppuraskaudesta vai mistä, mua jäi häiritsemään :( onko muilla mennyt näin?

Okei.. Aikaisemminkin vauva kyllä kovasti on liikkunut kun on sykkeitä otettu niin oon olettanut että tällöin on hereillä mut kaipa se unissaankin saattaa hytkyä o_O No, ei kai tästä tarttis olla minäänsäkkään kun neuvolatätikään ei mitään sanonut, kummastutti vain...

Se on kuule sun vauva urheillut jotain niin kovasti, että on noussut sykkeet korkeelle :D mulla yhdellä käynnillä voi olla vauvan sykkeet 120-155

Meillä kans viime viikolla neuvolassa vauvalla oli korkea sykkeet ~180, sattu oleen juuri kun lääkäri kuunteli. Aika pitkään kuunneltiin ja kun ei laskenu niin käski istahtaa hetken ja sitten vielä hoitajalle kuunteleen. Sitten oli laskenu ~160. Ilmeisesti oli vaan vilkkaampi hetki, vaikka en ite tuntenu juurikaan mitään. Sain ohjeeksi vain että jos vauva liikkuu normaalisti niin ei tarvi olla huolissaan :) Eilen oli taas neuvola ja syke normaali, tänään 37+6.

No meni aivot solmuun eilen illalla kun seisoin siinä se kosteussuoja, lakana ja peitto + pussilakana kädessä :D
Mä kuvittelin, että vauvat ei nuku peiton sisällä (ainakaan noin ison peiton sisällä) ja sit tuli oikosulku, että mihin väliin se kosteussuoja laitetaan (patja vai petari vai haenko yhden suojan lisää) ja lakanan alle vai kui. Enkä mä tiennyt ettei pään kohdalla saa olla kosteussuojaa :D Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää.

Ja Onnea Browneyedgirl! Ihan huikeaa <3

Aa joo ymmärrän :D saattaa olla tietyllä tavalla Joo ehkä hämmentävää jo pelkästään sen vuodesuojan vuoksi :)

Meillä kans huitelee vauvan sykkeet väliä 120-170 riippuen siitä että mitä tekee tuolla :)

Voi onnea Browneyedgirl :Heartpink aivan ihana aloittaa aamu näin ihanilla uutisilla! Olisi ihana kanssa tietää milloin itse saa oman nyytin syliin.

Jos sitä kuitenki lähtis kauppaan. Tuli kauhee syyllisyyden tunne kun kaappi on tyhjä ja mun takia joutuu perhe olla nälässä. Jos suinkin kävely sujuu. Vihloo niin alapäähän ja vauva poraa päällään häpyluuhun.

Mun pitäis lähteä kohta puoliin neuvolaan.. Ja suoraan sanottuna kiinnostaa ku kilo paskaa tällä hetkellä.. Mut No kait se on vaan niin otettava itteä niskasta kiinni ja mentävä..

Takaisin