MARRASKUU keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Caarina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä syön ihan hirveästi suklaata ja hedelmiä. Valitettavasti hedelmien syönti ei vähennä suklaan himoa. Tänään ostin kaupasta Fazerin 130g levyn jotain ihanaa suklaata ja söin sen huomaamattani kokonaan samalla kun tein ruokaa...:rolleyes:.

Joululahjat hankin tänä vuonna kummilapsille, sisarusten lapsille ja vanhemmille. Ja toivottavasti myös omalle vauvalle :smiley-angelic001

Mies "vähän" tuunas kaverilta saatua pinnistä <3 Alunperin oli pöykki-valkoinen tms. Nyt on myös ladkettava ja irrotettava laita.
a4ded7d4801ab81de7d7ba62f4e4cf75

olen iloinen, vaikka pahemmin mitään oo tehnyt XD. Pesin pikaisesti lattiat, kun pääsin röntgenistä pois ja hain nuorimmat hoidosta + eskarista.. Tein ruoaksi makaronilaatikon.. neulonut muutaman rivin pätkishaalaria lisää.. jaksoin lähteä vielä vanhempainyhdistyksen kokoukseen.. hain sinellin paketin matkalla kotiin.. ja äsken laitoin kuivumaan toisen valolaatikon.. ensimmäisen tein tänään loppuun.. on yhden siskon sekä synttäri- että joululahja. kuten tämä toinenkin laatikko.

nyt, kun on nuo tehty, niin seuraavana pääsen joulukorttien pariin ja siinä meneekin hetki XD.
Pesinhän mä viel pyykkiäkin..

Lumitukka, joo vauvantain valmennus. Netissä luin jo ennakkoon jotain ja saatiin papereita mukaan ja yhden akupainannan ohjeen vielä tulostan netistä. Siis otetaan ohjeet mukaan sairaalaan. Mies oli valmennuksessa ja kotimatkalla yllättävän hyvin mun kanssa samaa mieltä monista synnytyksen yksityiskohdista, lääkeinfo oli parempi kuin sairaalasta saatu esikoisen aikaan ja oikeesti kokeiltiin sekä eri rentoutusjuttuja, synnytysasentoja ja akupainantaa kivunlievityksenä. Ostettiin samalla kaupunkireissulla pari led-kynttilää sairaalaan mukaan otettavaksi, oikee tuli olis mulle rentouttavampaa mut ei sairaalaympäristössä onnistu. Ehkä joku youtube video takkatulesta vaikka lisäksi. Mut siis hyvä paketti, en kaikkea nyt jaksa raapustaa mut asiaa yli 3h eikä minusta mitään turhaa.

Me meinattiin mennä vauvantain valmennukseen 27.11.

Ja voi käyttää kosteussuojaa mut tulee muistaa ettei vauvan pään alle vaan kropan alle :) ja vauva kannattaa kapaloida siihen peittoon, synnärillä varmasti opettavat :)

olen iloinen, vaikka pahemmin mitään oo tehnyt XD. Pesin pikaisesti lattiat, kun pääsin röntgenistä pois ja hain nuorimmat hoidosta + eskarista.. Tein ruoaksi makaronilaatikon.. neulonut muutaman rivin pätkishaalaria lisää.. jaksoin lähteä vielä vanhempainyhdistyksen kokoukseen.. hain sinellin paketin matkalla kotiin.. ja äsken laitoin kuivumaan toisen valolaatikon.. ensimmäisen tein tänään loppuun.. on yhden siskon sekä synttäri- että joululahja. kuten tämä toinenkin laatikko.

nyt, kun on nuo tehty, niin seuraavana pääsen joulukorttien pariin ja siinä meneekin hetki XD.
Pesinhän mä viel pyykkiäkin..

Oot tehny mun mittapuulla vaikka miten paljon :D

Meille syntyi maailman ihanin poika 18.11.2016 klo 03.12, mitat 3030g ja 49cm, py 35cm. torstaina aamulla alkoi tihuttaa lapsivettä klo 7.30, jonka myötä menin synnärin päivystyksen kautta osastolle, ramppasin aamupäivän klo 14 asti kahviossa, syömässä ja rappusia, kunnes alkoi klo 15 kunnon supistukset. Synnytys oli toki kivuliasta mutta ei missään nimessä niin pahaa kuin olin kauhulla ajatellut. Synnytys kesti yhteensä 19h 30min ja ponnistus ainoastaan 17min. Käytin kivunlievityksenä tens-laitetta, ammetta, kipupiikkiä lihakseen, epiduraalia ja pudendaalia. Yhdeksän pisteen poika syntyi ja nukkuu rinnallani, juuri siirryttiin osastolle. Tänään olisi siis ollut 38+2.

Takaisin