MARRASKUU keskustelu

Ei täällä Caarina ainakaan nyt mistään suuresta lumimyrskystä voi puhua. Meillä näkyy olevan sentti-kaks lunta tai jotain lumeksi rinnastettavaa. Tämä siis Espoossa kymmenen aikoja..
 
Ei täälläkään mitään suurta lumimyräkkää ole mutta tuulee sitäkin myrskyisemmin! Onneks ei tarvii mennä ulos tänään muuten ku nopeasti heitän roskat.
Tommoset näkymät tällä hetkellä olkkarin ikkunasta.
IMG_20161102_112409.jpg
 
Huh helpotus. Kävin tänään siellä suuhygienistillä ja oli varmaan eka kerta mun elämässä kun mun purukalustoa kehuttiin. Varattiin helmikuulle varsinainen tarkastusaika, niin voi ottaa silloin röngenin
 
Kasasin pinnasängyn :Heartred (tiedän tosin et mies motkottaa et olishan hänki sen koonnu, mut en jaksa aina oottaa viimetippaan! ) Tarkistakoot jos ei luota mun tekemisiin.. Vauvan vaatteet katoin kans valmiiks, millä poika sit kotiutuu :) Mun maha on niin kiree ja täynnä vauvaa et ihme on jos ei entisten raskausarpien lisäks tuu uusia!
 
Pesin makkarin ikkunat, kannoin vähä tavaraa ulkona ja hoidin kanit. Nyt sattuu selkään ja nivusiin ja luulen että menee loppupäivä maatessa. Huoh... Tämä kipuilu on niin kurjaa.

Tiedätte kai sen tunteen kun olisi hulluna tekemistä ja turhauttaa kun pysty tekemään mitään. Sitten on pahalla päällä ja tuiskii lähimmäisille...
 
Muhun ei satu mihkään, mut oon vaan niin poikki enkä meinaa saada mitään aikaseks, se ottaa päähän :sad001 Tai ainakin haluisin tehä enemmän...
 
Mulla on just tommosta kans. Ja varsinkin ku en saa aikaiseksi tehdä niitä asioita! Sit lopulta vituttaa se oma saamattomuus ja kivut ja sit onkin kohta helvetti irti.. Jos ei onnistu hillitsemään sitä vitutusta.

Mulla kans jotenkin se saamattomuus tulee kyllä siitä kun tulee noita kivuttomia supistuksia nyt jotenkin enemmän ja niissä on sitä paineen tunnetta..
 
Kävin tänään kampaajalla. Mahtavaa on, kun on luottokampaaja, jolla on jo vuosia käynyt :Heartred. Mahtavat hiukset taas, varsinkin väri. Tyttäret kateellisina XD. Sisko tulee tänään yöksi, kun huomenna on valintakoe, niin saa katsoa meidän hirviöitä. Jee, psykologiset testit odottaa taas.. Ja valintakokeen jälkeen olisi eskarilaisen arviointikeskustelu sitten.. Tänä iltana ois lappusten täyttelyäkin viel tiedossa.

Pitäis vain miettiä vastauksia, että mitä ehkä psykologi saattaa kysellä. Varmasti kysyy jotain, että miten vauva tulee vaikuttamaan, jos saan opiskelupaikan..

On vain mahdoton väsymys päällä ettei tosikaan..
 
Mulla myös luottokampaaja joka sattuu olemaan paras ystäväni! Kolmisen viikkoa sitten kävin viimeksi, mutta varmaan käyn vielä lähiviikkoina uudestaan. Lyhyiden hiusten ongelma, kun ihan max 2kk pärjään käymättä ennen kuin ei kehtaa missään enää näyttäytyä. Nyt kun kävisi vielä tämän kuun aikana, pääsisi hyväsesti ensi vuoden puolelle. Muuten pitäisi päästä viimeistään ennen joulua enkä nyt niille joulukuun ekoille viikoille halua suunnitella mitään ylimääräistä.
 
Mun mieskin huomas eilen kun supisteli, se oikeen kysy että supistaako kun maha veti ihan kovaks. Ja mä yritän tehdä kaikkee, mutta hidasta se on kun sattuu jokapaikkaan ja sitten alkaa supistaan jos vähänkään raskaampaa nostaa tai kantaa. Tänään piti laittaa hoitopöytä kuntoon kun ilmaiseksi saatiin, mut mies pääsee vasta yhentoista aikaan ja sen piti hakee uudet kiinnitys tarpeet kun ei noilla vanhoilla suostunut enään kunnolla kiinnittyyn, mutta eihän se tänään ehdi kun menee noin myöhään.
 
Mulla on kans taas supistellut tänään :sad001 pesin kuitenkin 2 koneellista pyykkiä ja nyt sit tein ruokaa niin kivuliaasti supisti ihan..
 
Mille alalle ampiaispesä haet? Tsemppiä valintakokeisiin!

Mä illalla mietin kans notta pitäis varmaan alkaa luomaan uraa... Lähihoitaja oon vaan en halua tehdä sitä enää. Mä haluan korkeammalle pallille :P sosiaalialalla ollut 17v asti... Mietin että lähtis lukee hallintoa...
 
Merkonomiksi luin oppisopimuksella, valmistuin v. 2010, äitiyslomalla siinäkin välissä XD ja äitiyslomalle jäin, kun valmistuin :D. Ja sillä tiellä oltu.. Ja nyt haen sairaanhoitajalinjalle.. Muutaman kerran (kolmesti) tullut jo haettua ja joka kerta on mennyt paremmin ja paremmin..
 
Olis voinu taas mielellään nukkua.. Heräsin taas joskus siinä puol 7 aikaan vessaan enkä saanu enää unta. Jännittää vähän se synnytystapa-arvio ku ne ilmeisesti ultraa siellä ja saan taas painoarvion :)
 
Kai sitä pitää lähtee talvikenkä ostoksille kun täälläkin maa oli yön aikana saanut lumipeitteen. Viimevuonna jouduin luopumaan mun parhaista talvikengistä kun olivat jo sen näköiset että olisivat olleet vähintään 10-vuotta vanhat. Mä vaan inhoon kenkien ostoo, ikinään ei löydy tarpeeksi hyviä tai jos löytyy niin ne on vähintään 150€ hintaisia. Mun pää ei anna periks maksaa tommoista hintaa kengistä, vaan ne pitää löytyä max 70€ hintaluokasta.
 
Nahkakengät :Heartred toimii jokaisella kelillä ja viimeks löysin hyvät maiharit koo-kengästä about 60 eurolla :)
 
Takaisin
Top