MARRASKUU keskustelu

Syksyinen jospa se "vimma" sieltä vielä tulis :D Itsellä sitä kyllä ollu tässä, mutta edelliset kaksi päivää olikin sitten jotain ihan muuta. En saanu aikaseks yhtään mitään. Tänään pikkusen parempi päivä sen osalta, jopa imuroida jaksoin. OIkeastaan ei ole edes siitä jaksamisesta ollu mikään tekeminen kiinni vaan siitä ettei yksinkertasesti huvita.

Caarina täällä on menny pakettitolkulla corn flakeseja! Pelkän maidon kanssa, ei mitään sokeria tai muutakaan ylimääräistä sekaan. Ja yhä vaan maistuu yhtä hyvältä :D
 
Mulla kans ei ole ollu mitään himotuksia. Ellei toki lasketa sitä että nykyään syön paljon makeaa. Esim suklaa on yks kestosuosikki ollu nyt. Mut ei oo esim tullu mitään semmosia että täytyy lähteä erikseen hakemaan jos ei kotona ole..
 
Nyt olen erittäin iloinen/tyytyväinen itseeni. Nyt on viimeinenkin ompelutyö valmistunut. Niistä, mitkä suunnittelin tekeväni..
- Vauvan pesä
- Ensi sängyn verhoilu
- Pinnasängyn reunapehmuste.

Reunapehmusteeseen olen enemmän kuin tyytyväinen, vaikka onhan siinäkin varmasti jotain, että älä katso läheltä XD.
 

Liitteet

  • Nuppuselle - 1.11.2016.jpeg
    Nuppuselle - 1.11.2016.jpeg
    146.4 KB · Katsottu: 35
  • Pinnasängyn reunapehmuste - 1.11.2016.jpeg
    Pinnasängyn reunapehmuste - 1.11.2016.jpeg
    161.2 KB · Katsottu: 36
  • Pinnasänky - 1.11.2016.jpeg
    Pinnasänky - 1.11.2016.jpeg
    149.5 KB · Katsottu: 34
Ihana toi ensisänky systeemi! Tosi nätti! Nyt oikeasti harmittaa ku ite en tehny :p
Mut no on niin paljon muuta vielä :grin

Tänään sain onneks pestyä noi vauvan haalarit ja sen toppapussin mikä oli vaunuissa :) ja äp:n vaatteet oli kans jo kuivuneet niin viikkasin ne kans pois.
Iskee jo pienoinen tilapula noiden vaatteiden yms kanssa ku kaikki on samaan aikaan puhtaana ja viikattuna tonne hoitopöydän laatikoihin :eek:
 
Mua on laiskottanu kauheesti enkä oo tehny mitää... Äitille kudoin parit villasukat. Äiti kutoi vauvalle jättivillasukan, myssyn ja lapaset. Piti tehdä kans reunapehmusteet ym. Mut nyt mennään valmiilla...
 
Kylläpä on masentavaa, kun tulee niin äkkiä pimeä! Varsinkin täällä, missä lähimmät katuvalot on useamman kilometrin päässä. Ei paljon huvita enää ulos lähteä mitään touhuilemaan. Vaan kai se olis pakko, pihavalot päälle ja otsalamppu päähän. Tulis sitä luntakin taas vähän niin olis kivempi. Nyt sentään jo -0,5 pakkasella.
 
Onks tarkotus pitää noita neulesukkia pelkiltään, vai sukan päällä? Jos hommais jotain kutittamatonta lankaa, ni vois pitää pelkiltään. En oo hommannu nilkkasukkia kuin ehkä kahet, mut jos neulois ite, ni sais nätimpiä. Mä oon panostanu enemmän sukkahousuihin ja potkuhousuihin.
 
Me tarvittiin sukkia myös tumpuiksi. Vauvan käsineet oli niin löysiä et tippuivat jatkuvasti. Pidettiin siis tumppuja/sukkia käsissä melkein koko ajan kun pikkuinen helposti raapii kasvojaan kun onnettoman pieniä kynsiä on vaikea leikata hyvin.
 
Lapset sain kouluun. Tässä katselen pihalle, vähän on kuuraa maassa, vaan ei lunta. Onko siellä pääkaupunkiseudulla satanut sitä lunta mitä povattiin? Aamukahvia ja vanilijarinkeliä...

Pitäs mennä pihatöihin, varovasti vain ettei tuu kovin kipeäksi. Ja pupulaan katsomaan. Yksi pupu näytti aamusta olevan huonona, pitänee ottaa tarkempaan syyniin, voi olla että mies saa sen lopettaa kun tulee kotiin. Harmi.

Vähän harmittaa kun jäi toteuttamatta suunnitelma joulumaasta pihaan. Oli suunnitellut kasvihuoneen suojapäälliseksi piparkakkutaloksi koristeltua pressua ja tuohon sisäpihalle muutenkin jouluisia elementtejä. Mulla on mm. 3d karhu ja kauris jousiammunta tauluina, niin olisi ollut aika päheet rekvisiitat. Olen ollut niin kipeä ettei yksinkertaisesti ole pystynyt. No ehkä ensivuonna.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top