Marraskuisten plussatestien kuvia

Muutamalla testillä varmistelin tätä asiaa. 😅 CB varhainen ja Digi, joka näyttää 1-2vko tehty tiistaina aamulla, eka apteekin ultra ti päivällä, toka apteekin ultra, rfsu ja pregcheck ke aamuna, toka pregcheck ja one-step to aamuna, Digi pe aamuna ja tuo vika CB viikkodigi tänä aamuna. 😅

Liitteet

• 20260317_061506844.JPG
    20260317_061506844.JPG
    907.3 KB · Katsottu: 25
  • 20260320_055319289.JPG
    20260320_055319289.JPG
    1.5 MB · Katsottu: 25
  • 20260321_044906412.JPG
    20260321_044906412.JPG
    857.8 KB · Katsottu: 25
Onko näissä tasapaksu viiva..? Livenä näytti mielestäni tumemmalta tänään, mutta nyt kun vertaan kuvia en huomaa juurikaan eroa. Alemmassa näyttää molemmat viivat jopa heikommilta, mutta toisaalta valokin on erilainen 🤔

copy_783EF8C3-A382-4C4F-8961-08909A714CE9.jpeg

Onko näissä tasapaksu viiva..? Livenä näytti mielestäni tumemmalta tänään, mutta nyt kun vertaan kuvia en huomaa juurikaan eroa. Alemmassa näyttää molemmat viivat jopa heikommilta, mutta toisaalta valokin on erilainen 🤔

View attachment 154285
Varmasti valo voi vaikuttaa! Tuossa 4+5 tikussa on myös kontrolliviiva paljon vahvempi. Oon testannut myös pc:n liuskoilla ja itseäni häiritsi että kaikki viivat (siis myös kontrolliviivat) eivät täyttyneet tasaisesti, vaan saattoi olla ns. laikkuja 🤔

Muutamalla testillä varmistelin tätä asiaa. 😅 CB varhainen ja Digi, joka näyttää 1-2vko tehty tiistaina aamulla, eka apteekin ultra ti päivällä, toka apteekin ultra, rfsu ja pregcheck ke aamuna, toka pregcheck ja one-step to aamuna, Digi pe aamuna ja tuo vika CB viikkodigi tänä aamuna. 😅
Sulla on tässä mahtava raskaustestisuora! 😄

Varmasti valo voi vaikuttaa! Tuossa 4+5 tikussa on myös kontrolliviiva paljon vahvempi. Oon testannut myös pc:n liuskoilla ja itseäni häiritsi että kaikki viivat (siis myös kontrolliviivat) eivät täyttyneet tasaisesti, vaan saattoi olla ns. laikkuja 🤔
Totta! Pitää varmaan ensi viikon alussa tehdä vielä se viikkonäytöllinen, jos tulisi 3+ niin voisi lopettaa testailun 🥲

Totta! Pitää varmaan ensi viikon alussa tehdä vielä se viikkonäytöllinen, jos tulisi 3+ niin voisi lopettaa testailun
Ite oon tehnyt testejä dpo 10-18 ja nyt viimeisin eilen dpo18 oli haaleampi kuin dpo17. Mutta selittelin itselleni, että jouduin käymään vessassa toissa yönä klo 03 ja tein testin klo 7.30, kun taas muina aamuina oon nukkunut yön ja tehnyt testin klo 5.30, eli rakkaika ollut erilainen. Toivottavasti tämä on se syy 🥹
Päätin lopettaa nyt hetkeks testaamisen, kun se vaikuttaa niin paljon päivän fiiliksiin.

Mun pitää kans käydä ostamassa pari viikkonäytöllistä! En oo vielä tehny sellasta, kun mullahan on vasta ~3+5-3+6 meneillään. Jotenkin kun siinä oikeasti lukee raskaana ja viikot niin sen sisäistää myös paremmin. Pitänee tänään ajella kaupoille, ei iltavuoron jälkeen tahtoisi jaksaa kierrellä ylimääräisiä. 🤞🏻

Ite oon tehnyt testejä dpo 10-18 ja nyt viimeisin eilen dpo18 oli haaleampi kuin dpo17. Mutta selittelin itselleni, että jouduin käymään vessassa toissa yönä klo 03 ja tein testin klo 7.30, kun taas muina aamuina oon nukkunut yön ja tehnyt testin klo 5.30, eli rakkaika ollut erilainen. Toivottavasti tämä on se syy 🥹
Päätin lopettaa nyt hetkeks testaamisen, kun se vaikuttaa niin paljon päivän fiiliksiin.
Siis jep, sama homma! 🥹 Yksittäisten testien välillä voi myös olla eroa. Ja kuulemma oikeesti raskautta ei edes voi seurata testien vahvistumisella, joten turhaa stressiä vaan. 🫶

Taidan siirtyä varovaisesti tänne. Tänään dpo14 ja testiin tuli vaalea viiva, joka tummeni pienen odotuksen jälkeen (10min). Tein siis yliopiston apteekin raskaustestin ja siinä sanotaan näin:

"Testitulos on luettavissa 5-15 minuuttia testin suorittamisesta. Kaksi punaista viivaa viittaa raskauteen."

Ensimmäisen kerran katsoin testiä 2 minuutin kohdalla eli oliko se sitten liian aikaisin? Seuraavan kerran 12 minuutin kohdalla ja viiva oli tummunut hienan. Joka tapauksessa teen ylihuomenna uudelleen. 1000047659.jpg
Tässä siis 2 minuutin jälkeen tulos.

1000047661.jpg
ja tässä 12 minuutin jälkeinen tulos. Kyllähän tuossa viiva on, mutta mutta... varmistellaan vielä 😍

Takaisin