Marraskuisten plussatestien kuvia

Kai sitä uskaltaa jo vähän innostua ja tulla varovaisesti mukaan 🥹🙏🏼
Ekan haamulaisen tein maanantaina rfsun herkällä, eilen pc:llä. Ja tänään molemmilla, ovat selkeämmät jo (viimmeisin kuva) 💖 tänään siis kp25/29 ja ovis ehkä 10-11.
Moi! Onpa kiva törmätä tuttuun nimimerkkiin! Toivotaan et tällä kertaa molemmilla menee kaikki hyvin. Ihan kohtuullista ois, kun ei saatukaan maaliskuisia syliin asti. 💔

Millä oletetuilla dpo:lla ootte saanut viikkotestiin 3+? Mulla tuli nyt dpo20 vasta 2-3. Olis varmaan pitänyt malttaa odottaa vielä pari päivää.. toivoin saavani sen 3+ että vois lopettaa testailun. Nyt pohdin vieläkö ostan yhden viikkotestin vai odottelisko varhaisultraan.. 🫣

Millä oletetuilla dpo:lla ootte saanut viikkotestiin 3+? Mulla tuli nyt dpo20 vasta 2-3. Olis varmaan pitänyt malttaa odottaa vielä pari päivää.. toivoin saavani sen 3+ että vois lopettaa testailun. Nyt pohdin vieläkö ostan yhden viikkotestin vai odottelisko varhaisultraan.. 🫣
Mulla tais tulla vielä oletettu Dpo 23 (ovis oli vähän epävarma nii saattoi olla 1-2 päivää vähemmänkin) vielä raskaana viikko 2-3. Odotin sit siitä 4 päivää että testasin uudelleen nii oli jo 3+. Olishan se voinu tulla jo aiemminkin mut otin varman päälle 😅

Tein testin dpo 22 ja tulos 3+.
Edeltävästi dpo 16 tulos oli 2-3

Mulla tais tulla vielä oletettu Dpo 23 (ovis oli vähän epävarma nii saattoi olla 1-2 päivää vähemmänkin) vielä raskaana viikko 2-3. Odotin sit siitä 4 päivää että testasin uudelleen nii oli jo 3+. Olishan se voinu tulla jo aiemminkin mut otin varman päälle 😅
Ok! Hyvä kuulla. Onhan siinä dpo 20-> alkupuolella vielä hilkulla se 3 viikkoa hedelmöityksestä. No ainakin sain varmistuksen et hcg nousee 😊 eikä nyt pitäisi olla mitään huolta etteikö nousis mutta on tää alkuraskaus jotenki niin epävarmaa ennen kuin näkee ultrassa että siel joku majailee 😄

Kokemusta näistä rfsu viikkotesteistä, pitäskö 5+2 näkyä jo selvempi viiva tuossa T4 kohdalla? On siinä nytkin selvästi haalea punertava viiva mut tosi vaalea.... Mun ei pitäny enää testata mut sorruin ja nyt huolestuin onko menossa kesken kun ei oo ton vahvemmat viivat 🥲

Liitteet

• 20260314_205728.jpg
    20260314_205728.jpg
    269.9 KB · Katsottu: 23
Huolettaa kun viivat ei vahvistu juuri ollenkaan 😪 tämä ollut edellisilläkin kerroilla merkki tulevasta km:sta 😥 tyhmää tämä aikaisin testaaminen, kun aiheuttaa vaan päänvaivaa 🙈
Mulla ollut samanlaisia viivoja :( mä aattelin lopettaa testaamisen hetkeksi ja kokeilla viikon tai parin päästä uudestaan (neuvolan ohje).. seurailen oireita siihen asti, toi viivojen vahvistumattomuus vaan saa mut hermoilemaan ja surulliseksi 😅

Voimia sullekin odotteluun ❤️

3+1 tuli tälläinen haamulainen rfsun herkkään (15min testiajan jälkeen).
Oho Olipa aikaisin olet saanut plussa testiin...

Tänään Dpo 10 ja kuukautiskipu alavatsassa ja negatiivinen testi.. 😔 pakko on odottaa ainakin pariin päivään ennen uusi testi.. 😒 en usko että meille tuu marraskuinen vauva..

Oho Olipa aikaisin olet saanut plussa testiin...

Tänään Dpo 10 ja kuukautiskipu alavatsassa ja negatiivinen testi.. 😔 pakko on odottaa ainakin pariin päivään ennen uusi testi.. 😒 en usko että meille tuu marraskuinen vauva..
Joo oli kyllä aikainen plussa, mutta tuo herkkä testi eikä tullut testi ajan sisällä näkyviin, joten joidenkin mukaan ei luotettava tulos.

Sulla vielä toivoa, kannattaa pari päivää odotella 🙏🏼 millä testillä oot testannut?

Takaisin