Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moi! Onpa kiva törmätä tuttuun nimimerkkiin! Toivotaan et tällä kertaa molemmilla menee kaikki hyvin. Ihan kohtuullista ois, kun ei saatukaan maaliskuisia syliin asti.Kai sitä uskaltaa jo vähän innostua ja tulla varovaisesti mukaan
Ekan haamulaisen tein maanantaina rfsun herkällä, eilen pc:llä. Ja tänään molemmilla, ovat selkeämmät jo (viimmeisin kuva)tänään siis kp25/29 ja ovis ehkä 10-11.
Mäkin meinaan lopettaa huomiseen kun on se testipäivä!Dpo 18.
Jokohan tämän nyt uskois ja lopettais testailut.![]()
Mulla tais tulla vielä oletettu Dpo 23 (ovis oli vähän epävarma nii saattoi olla 1-2 päivää vähemmänkin) vielä raskaana viikko 2-3. Odotin sit siitä 4 päivää että testasin uudelleen nii oli jo 3+. Olishan se voinu tulla jo aiemminkin mut otin varman päälleMillä oletetuilla dpo:lla ootte saanut viikkotestiin 3+? Mulla tuli nyt dpo20 vasta 2-3. Olis varmaan pitänyt malttaa odottaa vielä pari päivää.. toivoin saavani sen 3+ että vois lopettaa testailun. Nyt pohdin vieläkö ostan yhden viikkotestin vai odottelisko varhaisultraan..![]()
Tein testin dpo 22 ja tulos 3+.Millä oletetuilla dpo:lla ootte saanut viikkotestiin 3+? Mulla tuli nyt dpo20 vasta 2-3. Olis varmaan pitänyt malttaa odottaa vielä pari päivää.. toivoin saavani sen 3+ että vois lopettaa testailun. Nyt pohdin vieläkö ostan yhden viikkotestin vai odottelisko varhaisultraan..![]()
Ok! Hyvä kuulla. Onhan siinä dpo 20-> alkupuolella vielä hilkulla se 3 viikkoa hedelmöityksestä. No ainakin sain varmistuksen et hcg nouseeMulla tais tulla vielä oletettu Dpo 23 (ovis oli vähän epävarma nii saattoi olla 1-2 päivää vähemmänkin) vielä raskaana viikko 2-3. Odotin sit siitä 4 päivää että testasin uudelleen nii oli jo 3+. Olishan se voinu tulla jo aiemminkin mut otin varman päälle![]()
Oon harkinnut, mutta ajattelin että soitan alku viikosta jo neuvolaan ja pyydän päästä hcg mittaukseen. Yleensä ovat olleet suostuvaisia@marsupilami peukut täällä pystyssä viivojen vahvistamiselle!Ootko aatellut kokeilla digiä?
Mulla ollut samanlaisia viivojaHuolettaa kun viivat ei vahvistu juuri ollenkaantämä ollut edellisilläkin kerroilla merkki tulevasta km:sta
tyhmää tämä aikaisin testaaminen, kun aiheuttaa vaan päänvaivaa
![]()
Millä raskausviikoilla saitte plussan?
Oho Olipa aikaisin olet saanut plussa testiin...3+1 tuli tälläinen haamulainen rfsun herkkään (15min testiajan jälkeen).
Joo oli kyllä aikainen plussa, mutta tuo herkkä testi eikä tullut testi ajan sisällä näkyviin, joten joidenkin mukaan ei luotettava tulos.Oho Olipa aikaisin olet saanut plussa testiin...
Tänään Dpo 10 ja kuukautiskipu alavatsassa ja negatiivinen testi..pakko on odottaa ainakin pariin päivään ennen uusi testi..
en usko että meille tuu marraskuinen vauva..