Marraskuisten MasuGalleria :)





15+6.. pyöristetään vk16 ni on sit viikon 16 kuvat otettu :D kivat hyttysenpurema jäljet.. kyl sitä jtn kasvua on tapahtunut, koska niinku kuvasta huomaa ei enään oo sopiva tämä paita, napa vilkkuu vaan :D eli huomenna kun tulee äippäloma rahat niin eikun paita ostoksille, jos joku tietää mistä kivoja vois löytää niin saa vinkata ;)
 
Iik! Pakko ladata omasta masustakin tänne eka kuva koska se on kasvanu VALTAVASTI!



Viikkoja 14+6 :)
 
No joo omiin silmiin näyttää ihan huikealta kun on aina ollut niin hoikka :D 
Ja näin aikasessa vaiheessa kuitenki! Ehkä osa on turvotusta.. Tai mistä sitä tietää, kaikillahan se on yksilöllistä millanen masu sieltä pompsahtaa :))
 
Heippa!
Monella jo kivasti kasvanut masu. Itselläni ennestään jo pieni makkara vyötäröllä, joten ei vielä oikein varmuutta onko kasvanut. Ehkä pikkuisen kuitenkin... Itse en vielä kovaa kasvua odota koska elokuussa mahduttava omaan hääpukuun... Se kyllä hieman pelottaa, etten mahdu. Minulla menossa 12+4, jospa pian rupeisi ottamaan ensimmäisiä masukuvia. 
 
Kivoja masuja on jo kasvanut :)
Itsellä ei vielä näy kunnolla ja en muutenkaan laita kuviani nettiin.
 
Heippa, aattelin liittyä joukkoon ku on kiva katella muittenki mahoja ja verrata omaansa! :) Oon itse viikolla 15 ja maha kokenu melkosen pyöristymisen viimesessä kahessa viikossa. Laittaisin kuvan mutta tää ilmottaa ettei onnistu. :/ Teenkö jotain väärin vai onks tässä sivussa nyt joku ongelma? :o Auttakaa hölmöä :P
 
Hui kun teillä muilla on massut kasvanu, mun mahasta ei kyl huomaa yhtään että mennään viikolla 15+4 :P Minkäänlaista turvotusta ei oo mutta alavatsan ja häpykummun välinen alue on aika kova ja pingottunut, ehkä myös tämä muutaman kilon painonlasku on vaikuttanut vatsan kasvuun... :/
 
kuvan lisääminen ei onnistu jos se on liian iso ( tää kyl mutisee sit siitä) tai jos kuva tekstissä on merkki + ite mietin kans samaa et on se helvetti ku ei onnistu enään lisääminen, n iin poistin kuvan nimestä + merkin niin onnistu :)

Memmiliina kirjoitti:
Heippa, aattelin liittyä joukkoon ku on kiva katella muittenki mahoja ja verrata omaansa! :) Oon itse viikolla 15 ja maha kokenu melkosen pyöristymisen viimesessä kahessa viikossa. Laittaisin kuvan mutta tää ilmottaa ettei onnistu. :/ Teenkö jotain väärin vai onks tässä sivussa nyt joku ongelma? :o Auttakaa hölmöä :P


 
Ompa teil kaikilla kasvanu nätisti maha. Minä näytän iha kauheelta läskiltä vaan :'( Eilen otettiin taas viikottainen kuva ja vyötärö (ja naama!!) näyttää siltä ku oisin lihonu vaan joku 5-8kg :( Eikä pallomahast oo tietookaan. Hirvee itku ahidistus, ku on niin ruma ja lihava olo :(
 
Jos yhtään dropps lohduttaa, niin kyllä se maha sieltä ennemmin tai myöhemmin tulee kaikille :) mä oon yli kk sua pidemmällä ja mäki näytän lähinnä vaan lihonneelta :D nyt alkaa iltasin oleen kyl jo kunnon raskaus (turvotus siis :D ) maha.. otan pe uutta kuvaa taas kehiin ku 17vk menee rikki ja hui kauhistus, puoliväli lähenee nyt jo! :O
 
Niin, kyl mää tieiän.. on vaan ollu joku ihme masennusaamu ja oon itkeny töissä omaa lihavaa olomuotoa :( kai se taas tästä, viimestää huomenna.
 
no höh.. :/ tiedän kyllä tunteen.. tänään pitäis lähteä kaupunkiin varaan kirppispöytää, mut ei huvittas millään lähteä näin isona minnekkään.. salillekki piti eilenki mennä, mut ajattelen ehkä lapsellisesti ku ajattelen et kaikki kattoo et onpa toi lihonnu nopeesti ja päästäny ittensä huonoon kuntoon.. eilenki koko kauppareissunajan piti vetää  vatsaa sisään et olin varmaan ihan punanen ku kaupasta ulos pääsin :D pitäis ehkä jo julkistaa tää asia niin ei tarvis miettiä ainakaan et tutut kattelee vinosti.. ehkä tää jossainvaiheessa muuttu ylpeydeksi ja iloksi (ainakin jotkut ovat kuulemma hyvin ylepitä muuttavasta kropastaan ) :)
 
Mie olen raskausaikana (kun alkuvaihe on ohitettu) kyllä eniten sinut itteni kanssa ko ikinä muuten.. 
 
Täälläkin alkuun oli hieman ahdistavaa, kun tuntui ja näytti vaan lihonneelta mutta nyt kun maha on yllättävsti pyöristynyt raskausvatsaa muistuttavaksi niin alan nauttia omasta olomuodosta. Esikoista odottaessa oli sama juttu, mutta nyt vain on aikaisemmin tullut pyöreämmän näköinen raskausvatsa. Toisaalta vaikka olenkin siitä jo ylpeä niin olisin ehkä vielä hetken halunnut raskautta tietyissä tilanteissa piilotella mutta se tuntuu olevan jo mahdotonta. Huomaan kyllä kun ihmiset ensimmäisenä tuijottavat mahaa. Kesää odotellaan kanssa ja myöskin minä aijon laittaa päälle tiukkoja paitoja, jotta maha pääsee oikeuksiinsa. :D
 
Minäkin näytän vaan siltä kun oisin lihonu :( Ärsyttää, tänäänkin oli yhet pienimuotoiset kahvittelut, niin meinasin käydä itkee, kun etin vaatteita. Kukaan vieraampi ihminen ei voi arvata, että odotan vaan kaikissa vaatteissa näytin vain lihoneelta. Ja sama juttu, kun butterilla, että tuntuu et salillekaan viiti mennä ennen kun näkee oikeesti että oon raskaana enkä vaan lihonu. Kylläpä ottaa päähän nyt :/
 
Takaisin
Top