Marraskuisten lista

Hei! Itse olen ihan alkutekijöissä raskaana (kaksi tyttöä, 6- ja 7-vuotiaat on). Kaikkihan me tiedämme, mitä yleisiä raskausoireita on olemassa, yksi niistä pahoinvointi. Itse olen käyttänyt Aloe Veraa säännöllisesti jo usean vuoden ajan. Oletko tietoinen Aloe Veran terveysvaikutuksista?

*Aloe Vera tasapainottaa ja rauhoittaa suolistoa, mikä vähentää pahoinvointia ja närästystä.
* Poistaa kuona-aineita eli ravinteet imeytyvät paremmin ja ovat siten paremmin myös vauvan käytettävissä
* Tekee ihosta kauniimman: moni atoopikko saanut avun, myös psoriasikseen
* Sopii lapsesta vaariin (1v->)
* Luonnonmukainen
* Lisää vastustuskykyä
* Sisältää paljon ravinteita
* Piristää, kokonaisvaltainen hyvä olo

Aivan ykköstuote terveellisempään tulevaisuuteen, itsesi ja lapsesi/lastesi hyväksi. Meillä keliaakikko-lapsen vatsaoireet (ummetus) hävisivät kokonaan! Kannattaa käydä sivuilla tutustumassa ja etsimässä lähin jälleenmyyjä! Jos asut lähellä Hyvinkäätä (Espoo, Vantaa, Riihimäki, Tuusula, Vihti, Nurmijärvi ym.), jätä viestiä, niin sovitaan tapaaminen ja kerron lisää!

http://www.foreverliving.se/fi/koti
 
Moi, kävin päivittämässä listan. Ilmoittautukaahan uudetkin mukaan ja kaikki "vanhat" keitä listassa ei vielä näy =)
 
 
Huomasin olevani vielä tuossa listalla... poistaa minut kuitenkin voisi, kesken meni jo aikaa sitten. Toivottavasti tärppäisi pian uudestaan!
 
Kylläpäs tunsin itseni tyhmäksi kun etsisin kohtaa mistä pystyn lähettämään viestin :D
Noniin, olen pitkään seurannut jo teidän keskustelujanne ja haluaisin lisätä itseni listaan. Odotan esikoista, LA on 24.11 ja sairaala, jossa pienokainen tulee maailmaan on TYKS.  
 
Ilmoittautuisin mukaan:) Mun nimimerkki Dyli79, olen Sipoosta ja Porvooseen menen synnyttämään.
Laskettu aikani on 2.11.
 
Heippa kaikille marrasmammoille! Täällä mukaan ilmoittautuu yksi "myöhäisherännyt", olen vasta pari päivää lueskellut näitä keskusteluja [:)] Laskettu aikani on 30.11. (ellei se nyt sitten ensi perjantain rakenneultrassa muutu vähäsen) ja olen helsinkiläinen, synnytyssairaala on Naistenklinikka. Ja Helmiäinen on siis nimimerkkini. Kiva tulla vihdoinkin listalle!
 
Tervehdys Helmiäinen ja tervetuloa! Meillä on suunnilleen sama laskettu aika (mulla uusi la 26.11.) ja sama synnytyspaikka [:)].
 
Tässä yksi uusi tulokas.
Odotan esikoista LA 29.11 ja NKL on toivottavasti sairaalamme :)
 
Listalla olen jo. Lisättäköön siihen, että Turussa asustelen ja TYKSiin olis sitten suunta synnyttämään :)
 
Heippa kaikille!
 
Ilmoittaudun minäkin odottajien seuraan, laskettu aika on 1.11. ja ihka ensimmäistä odottelen. Kätilöopistolle pitäisi mennä synnyttämään. Olettekos marrasmammat tavanneet jo toisianne jossain mammakahviloissa tms? Itse olen (30v) Helsingistä, Heikinlaaksosta ja olishan se ihan mukava saada seuraa samassa tilanteessa olevista [:)]
 
Moi Mekke

Minäkin 30v, esikoista odottelen ja asun tässä sipoon puolella:) Tästä ei ole kovin kummoinen matka Heikinlaaksoon:)

Mun laskettu aika 2.11, hauskaa kun noi päivät niin lähellä toisiaan. Minä olen ajatellut mennä Porvooseen synnyttämään, vaikka olisin voinut naistenklinikallekin mennä...
 
 Hei ! Minä en ollutkaan tuolla listalla, vaikka niin muistelin. La on 12.11. Oulussa asustellaan. [:)] 
 
Hei!
Minut saa poistaa tältä listalta. Kävin keväällä ultrassa ja löytyi keskeytynyt raskaus. Ei oikein ole jaksanut tulla vielä tänne päivittelemään tietoja. Lääkkellisessä keskeytyksessä tuli käytyä ja kaikki onneksi meni hyvin.
 
Nyt katsotaan josko olisi parempi onni matkassa.. mutta onneksi olkoon kaikille joilla raskaus edennyt hyvin :)
 
Moikka!

Ilmoittaudun vielä viime tingassa mukaan marraskuisten listalle. Mulla on laskettu aika 5.11., joten nyt on enää kaksi viikkoa jäljellä. On todella koomista, että olen lukenut tosi tiiviisti näitä marrasmammojen kirjoituksia koko raskauden ajan, ja nyt vasta saan aikaiseksi kirjoittaa jotakin itse! No, ehkä se on parempi myöhään kuin ei silloinkaan! ;) Nyt kun on mammaloma menossa, päätin viimeinkin tarttua tuumasta toimeen.

Asun Espoossa, olen 31-vuotias ja naimisissa. Naimisiin mentiin lokakuussa 2008, ja silloin päätettiin, että lapsi saa tulla heti kun on tullakseen. Ja esikoista tietysti ootellaan. Mulla on mennyt koko raskaus tosi hyvin, mitään ongelmia ei ole ollut missään vaiheessa. Nyt olo alkaa olla jo aika ahistava, mutta onneksi ei ole enää kovin pitkästi jäljellä!

Hurjasti tsemppiä kaikille marrasmammoille, viimeisiä viikkoja viedään! Ilmoittaudun myös tuolla toisella marrasmammat-listalla, toivottavasti päästään vielä vaihtamaan ajatuksia samassa veneessä olevien kanssa. Muistelen, että ainakin Meemalla on laskettu aika lähes samaan aikaan ku mulla. Voikaa hyvin, mammat! :)
 
Takaisin
Top