Marraskuisten lista

miwi no siitä se ihan varmasti johtuu!!! [:D]
 
Mun kaverin mies (sen kaverin siis joka Turussa asuu) on kotoisin Perniöstä ja siellä pidettiin heidän häät, miehen kotitilalla (joka on matkailutila, valtava linna [:)] ). Ihanaa seutua...sää ole valinnu asuinpaikan ihan oikein ;D
 
Hömppä82 tuolla meinasi säikäyttää mutta onneksi ei mitään hätää. <3 Hyvää jatkoa kaikille...mie lähden nyt vapunviettoon.
 
Hyvää Vappua kaikille!

Täällä siis Poplar Tampereen Hervannasta. Ikää on 31 vuotta ja esikoista odotellaan. Synnytyspaikkana TAYS.
 
hei !
Täällä olis Porilainen jolla LA 21.11.
Ainakin toistaiseks.
Ultra ens viikolla.
 
miten ihmeessä tuon laskurin saa pysyvästi itselle näkymään :D
tyhmä mikä tyhmä[:D]
 
Heippa kaikille, erityisesti Manteli & listan päivittäjä Jozz. Helsingistä olen siis ja Naistenklinikalle suuntaan syksyllä. Todennäköisesti raskauteni ei tule olemaan ihan täysiaikainen (NKL:n synnytyslääkärin ennusteen mukaan), enkä siis oikeasti ehkä kuulu tähän Marrasmammojen jengiin. Mutta olen tänne kotiutunut ja koska La on marraskuussa, olen tässä porukassa mukana.

Mammakahvila vois olla hauska juttu, mutta odotellaanko vielä vähän aikaa[:D]. Meidät nauretaan sieltä ulos tässä vaiheessa litteiden (noh, litteihköjen) vatsojemme kanssa, heh. 
 
Päivitin listaa.
 
Saparo82:n la ainakin muuttui mutta enhän minä sitä tähän hätään muista. [;)]
 
 
 
Tervehdys listankin puolelle!!
Mäkin ilmottaudun listalle. Eli laskettuaika on 20.11 (kaksoset tulossa, joten todennäkösesti tuosta aikaistuu jonkin verran). Poriin synnyttämään menossa, vaikkakin vielä asustan TYKS:n alueella.
 
[:D][:D][:D]
 
minut saa poistaa listalta.
ei ole vauvaa masussa,joten ei laskettua aikaakaan.
jos haluaa lisää lukea miksi,voi katsella muita kirjoituksia.
 
Enpä kovin kauaa tällä listalla ehtinyt olemaan. Poistun siis joukostanne toivottaen sydämen pohjasta kaikkea hyvää teille!!!
 
Tänään ultrassa todettiin, että kaksoset ovat molemmat kuolleet. Huomenna menen nukutus+kaavinta operaatioon.
Jos oli suuri shokki kuulla olevansa raskaana, ja vielä myöhemmin kuulla, että kaksoset ovat tulossa, niin suurin shokki on kuulla, että mikään ei muutukaan elämässä, kaikki jatkuu "as usual".
 
Toivottavasti musta tulee joskus äiti.
 
nim. yh:na odottanut
 
Mä asustelen Tampereella, eli Tayssiin suuntaamme sitten h-hetkellä. [:)] sen voi lisätä listaan, jos vaikka sattuisi joku vau-tuttu tulemaan samaan aikaan sinne [:)]
 
HOLA!

Minun laskettu aikani siirtyi 2.11. -> 1.11.

Olen myös itse syntynyt ensimmäinen päivä, saapa nähdä [:)]
 
Takaisin
Top