Marraskuisten lista

jozz

Oman äänensä löytänyt
Hei, pistän tähän listan meistä marrasmasuista. Jos nimeäsi ei löydy listasta, niin ilmoittaudu mukaan! :)Vapaaehtoisesti saa kai kertoilla senkin, mistä paikkakunnalta on, voin lisäillä listaan sitten tietoja.
Jos haluaa niin täällä saa kai laajemminkin esittäytyä =) Mie itse siis voin kertoa, että Jyväskylästä ollaan ja tuonne Keski-Suomen keskussairaalaan synnyttämään olisi marraskuussa tarkoitus mennä, toista kertaa. Meille siis tulossa toinen lapsi, esikoinen on poika ja hän olisi 1v8kk jos Pikku2 syntyy laskettuna aikana.[:)]

29.10 Anna
1.11 jossu84, karvinen14(Tku), Melissa
2.11 Lini80(Tku), mth77
3.11 saskiia(Tre)
4.11
5.11 Anne
6.11 Manteli(Hki), meema
7.11 Nicole
8.11
9.11 Sariella, hilla83
10.11 Aida(Espoo), Inxu(Vantaa), nonnamamma(Kni) 
11.11 Stula, Katina(Jkl)
12.11 Nukenkaulus
13.11 anskulova
14.11 
15.11 jozz(Jkl)
16.11 tanttaralla
17.11 maami86, apiaanihei, Tikrunen(Vanha-Ulvila), Onnellinen81(Kemi) 
18.11 MaiSa, äitee78
19.11 Onanna
20.11 Pipe, oona, Shakira, minga
21.11 pikkumyy73 
22.11 Annu74(Hki), sunsuski, tiinu85(Oulu), Pippuri1 
23.11 Mama86, paris, Mirabella, ElliMamma 
24.11 Saya
25.11
26.11 Jemina(Oulu), Minipossu(Jkl), Lumi*(Jkl)
27.11 Hömppä82(Tre)
28.11 Sofia, Iona(Vantaa), miwi(Tku)
29.11
30.11 Luca, Taku(Vantaa)
1.12
2.12 Malla
8.12. Saparo82(Jkl) 
 
Hei kaikki! Ilmoittautuisin mukaan listalle: esikoisen odotan pulpahtavan 28.11. ja Varsinais-Suomessa odotellaan - Turussa olisi tulokkaan tarkoitus nähdä päivänvalo ensikerran. Kiitos jozz listanpidosta, ihanaa että viitsit!!!

miwi
 
Hello,
LA 22.11 (ainakin vielä tällä hetkellä) ja paikanhan jo tiedätkin eli JKL[:D]
 
Heissan kaikille! [:)] Tämä marrasmamma synnyttää myös Turussa, jossa myös olen asunut koko ikäni. Tänään masu ollut tiukan tuntuinen lähes koko päivän, mutta ei mitään kipuja ja vuotoa ole ollut. Toivottavasti masu-asukilla kuitenkin kaikki hyvin.
 
Hei kaikille. Elikkä täällä olisi myös marraskuun synnyttäjä. LA 10.11 ja Vantaalta olen ja suunniteltu synnytys sairaala Jorvi Espoon puolella :) Ensimmäistä lasta odottelen.
 
Jozz, mun LA muuttui ultrassa, on nyt 11.11., joten muutatko sen tuonne listaan?

Mun kanssa pitäis tulla synnytymään JKL:n keskussairaalaan...
 
Jozz, minä olen Vantaalta ja synnytyssairaala Kättäri. Esikoista odotan.
 
Jee, lista täyttyy :) Kertoilkaa lisää päivityksiä. Synnytyssairaalat onkin hyvä kertoa jos vaikka löytyy muita menossa samaan paikkaan, kyselkää niistä toisiltanne lisää. :)
 
miwi toivottavasti sua ei haittaa kun merkkasin asuinpaikaksi tuon synnytyspaikan - asutko muuten Vakka-Suomessa, uteliaisuuttani kysyn [:D] Mä olen siellä suunnassa Vehmaalla käynyt opiskelemassa, aivan ihanaa seutua! Todella hyvä ystäväni on kotoisin Maskusta ja asuu nykyään Turussa. Niin tekis mieli lähteä sinnepäin kyläilemään ! Turku on lempparikaupunkini, vaikka Jyväskylästäkin kyllä tykkään :)
 
Terve taas kaikille

Kiitos jozz että viitsit päivittää tätä listaa. Eli mun LA on 10.11. niin kuin listalla näkyy jo, paikkakunta Espoo ja Jorviin mennään synnyttämään. Esikoista odotan :-)
 
Moro taas!
Jozz, jos viittit niin ton AMS 3.11 voi poistaa, kun se on se mun vanha nimimerkki (kiitos sen käsittämättömän nimimerkki sekoilun) ja se mun nykynen LA on tosiaan toi 29.10 [:)] Ai niin, ja Taysiin ollaan tulossa.
 
Heippa kaikki!

Eli mä oon Vantaalta ja Kättärille olisi tarkoitus mennä jakautumaan! [:)]

Kiitos Jozz kun jaksat päivittää tätä! Kiva idea tää lista!

Öitä ja kauniita unia!
 
Olipas ihanaa että täällä oli muutama Turkuun menossa synnyttämään. Itse asun Länsi-Turunmaalla ja olen myös menossa Tyksiin synnyttämään. Karvinen14, ehkä ollaan samaan aikaan sitten Tyksissä.[;)]
 
Moi,
kiitos tosiaan Jozz kun tätä listaa päivität! Minä asun Helsingissä ja Naistenklinikan asiakas olen eli ne tiedot voisi lisätä. Olikos muita samaan aikaan Naikkarille meneviä? Annu74, sulla kans paikkana Naistenklinikka. Olisikin hauskaa olla samaan aikaan siellä, mutta meillähan taitaa kyllä olla useampi viikko eroa LA:ssa.. Tuli mieleen että jos Annu74 tai muut täältä pääkaupunkiseudulta haluatte vaikkapa tavata "mammakahviloissa" etc (no siihen on tietty vielä vähän aikaa[;)]), niin sekin olisi kivaa!
 
 
Heissan! Tosiaan Lini80 jos kaikki etenee hyvin ja ollaan aikataulussa niin samaan aikaan TYKSissä. [:)]
 
Taas on listaa päivitelty. Hei mukavaa, että täällä on muitakin Jyväskylästä :) Marraskuussa me valloitetaan tuo keskussairaalan synnytysosasto sitten... ;) Kaverin kans just puhuttiin että sitä jännittää toi remontti, mahtuuko sinne ollenkaan synnyttämään kun hän on elokuussa menossa. Ja olen jotain huhuja kuullut, ettei synnytysvalmennusta sairaalassa ole ollenkaan nyt järjestetty remontin aikana.
 
jozz: eipä haittaa tuo Turun asuinpaikaksilaitto. Todellisuudessa asustelen korvessa meren rannalla puolisen tuntia Turusta Helsinkiin päin. Muutin tänne Helsingin keskustasta helmi-maaliskuun vaihteessa ja heti plussasin - ilmeisen hedelmällistä tämä maalaisilma [:D]
 
Takaisin
Top