Onpas teillä monella jo pahoinvointia ja yökkimistä, saa nähä miten itellä käy, vielä ei oo oikeestaan muuta ku vähän syletyttää aj on etäisesti etova olo jos menee pitkään edellisestä syönnistä. Tosin suurin osa on jo melkeen puolta pitemmällä ku meikäläinen, alkaa olla nuita viikkoja 7-8 monella, ku itellä vasta 4+4 :D Muita oireita edelleen tissien kipu, ja yöt tuntuu kauhean pitkiltä, herään usein ja sit tuntuu ettei meinaa saaha enää unta, johtuuko uudesta jännittävästä elämäntilanteesta vai vaikuttaako tuo jotenki uniinki, mene ja tiedä :) yleensä kyllä nukun ku tukki, herään kerran pari vessaan ja nukahdan saman tien uudestaan.
Ei oo itellä varallisuutta tällä hetkellä varhaisultraan, vaikka olishan se niin mukava käydä kun sais jo aiemmin tietää mitä sinne massuun kuuluu :) Pakko odotella malttamattomana oikeeta ultraa. Ei olla kerrottu kun mun siskolle ja parille kaverille, jotka on tienny tästä projektista etukäteen, ja porukoille aateltiin kertoa äitienpäivänä. Laskeskelin vaan eilen että jos eivät ota viikolla 11 ultraan, ni sit ei saa siihen mennessä ultrakuvia! :( Olishan se mukava näyttää sitten vähän kuvaakin samalla ku kertoo, ja toisaalta olla sit varmempi että kaikki on ihan hyvin :)
Tänään soitan neuvola-aikaa, oon yrittäny malttaa vähän mieltäni etten heti soita, enkä oo töistä kehannukkaa ku viereisen huoneen täti kuulis ihan kaiken :D Perjantaina piti soittaa ku pidän vapaata, mutta työkaverit on tänään koulutuksessa ni mulla pitäs olla rauha puhua :)
Mutta ihana kuulla että jotkut meistä on jo saanu sydämenlyönnit kuulla, on varmasti ihmeellinne tunne <3 ja Nyytti, toivottavasti vuoto loppui ja oli ihan vaaratonta? Ehkä se johtu vaan urheilullisemmasta päivästä jonka vietit?