Marraskuiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bofink
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyytti: täällä kin sitä temperamenttia löytyy :D ja nyt entistä enempi. Toivottavasti tuo tuhru on jotain vaaratonta...

Mulla oli eilen verikoe, tänään tulos hcg 30 000 :) ehkä se on ihan lupaava tällä kertaa, toivottaan

Olen huomannut myös itsestäni sen, että raskaushormonit saa kyllä kiihtymään 0-100 alta aikayksikön. Välillä ärsyttää kaikki -ja tuntuu etten itsekään kohta tunne itseäni. Onneksi olo tasaantuukin sitten yhtä nopeaa kuin on alkanutkin.

Toivottavasti saatte miehesi kanssa asiat kuntoon ja että tuo vuotelu olisi vain harmitonta. Pidän peukkuja ja toivon kaikkea hyvää! :)

Sama täällä. Tempperamenttia on normaalistikin jo ihan tarpeeksi, mutta nyt tuntee välillä kilahtavansa ihan ihme asioista, viimeksi tänä aamuna miehelle asiasta joka ei millään lailla ollut hänen vikansa... Vaikka tähän asti olo onkin tuntunut suht "seesteiseltä", mutta nyt näköjään heittelee mielialat todella laidasta laitaan. Pahoinvointi on nyt vaan lisääntynyt ja parina viime päivänä on saanut pakottaa itsensä syömään jotain. Varsinkin kun huono olo vaan pahenee, jos ei syö mitään. Töistä ei meinaa tulla mitään kun koko ajan vaan oksettaa. Täytyy varmaan kokeilla sitä pahoinvointiranneketta, josko siitä olisi tähän jotain apua. :)

Jestas, "raskaana" sanoi testi sunnuntaina, joten saanko liittyä iloiseen joukkoonne?:)  La 24.11 jos kaikki menee hyvin, tosin jää nähtäväksi jos tälläkin kertaa menee joulukuun puolelle:)

Tervetuloa taas uusille :) Mulla oli tänään neuvola sydänääniä ei edes kokeiltu vielä kuunnella :( ultra aika on 30.4 sitten vasta miten kestän siihen asti, oon jo nyt niin malttamaton tietoon et onhan siellä masuasukilla kaikki hyvin. Haluaisin mennä sinne varhaisultraan mut vitsi kun ei vaan olisi niin tiukkaa rahasta :( nyt mylla flunssa päällä ettei tosiaankaan ole mikään hyvä olo.täällä on myös kiukuttelua olu ja juuri sille omalle miehelle ja seksiä ei tee yhtään mieli!!!!!! Mut toivotaan et olo tästä vähä piristyy ja. Osais nauttia täysillä raskaudesta<3>

onnea kpa79! :)

sofiak millanen se testi oli ja miltä viikolta sais tehä? himotta snii ostaa ;) dopleri ois varma jees mutten tohi ostaa jos ei kuulukkaa ääniä..

nyytti pidetää tsemppiä! <3

huh tarkastelin vaihtoehtoja tuplarattaille tää ois kiva http://lekmer.fi/lapset-ja-vauvat/lastenvaunut-ja-tarvikkeet-lastenvaunuihin/seisomalaudat/easy-rider-seisomalauta-easy-x-rider-musta#.UUn9G1fGDs8
jää nää edulliset ja näppärät http://www.lastentarvike.net/tuote/1252/abc-design-tandem-plus-tuplarattaat-ruskeabeige

Heippa taas kaikille! Tänään käyty varhaisultrassa ja siellä se vahva syke näkyi ja kuului <3 Omien laskujen mukaan olis 7+3 mutta vastasi ultrassa 7+0 eli ihan pientä heittoa vain :) Ihanaa nyt kun tietää että kaikki on hyvin tällä hetkellä ainakin :) Itselle tullu nyt tää pahoinvointi kanssa kuvioihin, ja ÄLYTÖN päänsärky :( inhaa,mutta yrittää nyt kestää hyvän asian puolesta :)
Jaksamisia kaikille!

Mäki kävin viime viikolla ostaa H&M:ltä mamma farkut ku ei noissa omissa enää voi olla. Työkaveri jo katteli tänään mahaa että hyvin on ruvennut pömpöttämään, kohta rupeaa asiakkaatki kattelee. Ihmiset on hirveen nohevia kattomaan. :D
H&M:llä oli muutenkin aivan ihania mamma vaatteita. Värikkäitä resorihuosuja ja kesäksi kaikkee ihanaa. :)

Väsymys ihan järkyttävä. Mulla on kelistä ja muusta liikenteestä riippuen työmatka 30-40min niin sai tosiaan sinnitellä että pysy hereillä. Ihan kauheeta! Jopa ihan pelotti. Onneksi tuli pysähdys ja piristyminen ku haki energisen tytön hoidosta matkan varrelta.

Nyt tulleita nounou kokemuksia : kevytmaito, Herbalifen välipala patukat, hot wings, saarioisen karjalanpiirakat. :D Siis yök!
Ja edelleen jos et parin tunnin välein syö niin yök yök! Aamulla ku herään käyn pihistää tytön muumikeksin ja vesilasin mukaan ku meen vessaan. Sillä pärjää että saa tehtyä aamupalan itelle. :D Kaikkea sitä!
Uutena kiusana levottomat jalat. Varsinkin näin iltaisin, jessus että voi olla ärsyttävät! :D

Rv 7+5. <3

kahtoin muuten kans Bofink joku aika sitten hm:n nettisivuilta, että siellä oli tosi kivan näköisiä äitiysvaatteita. :) en silloin uskaltanut tilata niitä, kun en ollut vielä raskaana. nyt kun sitten kävin tsiikailemassa uudestaan netistä, niin niistä olikin jo suurin osa mennyt... :( mutta täytyy sitten kun sen aika tulee, niin käydä shoppailemassa oikein liikkeessä.

mutta ihanaa, että noita äitiysvaatteita on nykyään vähän joka paikassa myynnissä. vaikkei siitäkään ole kauaa kun esikoinen syntyi, niin tuntui ettei niitä äitiysvaatteita saanut oikein mistään, oikeastaan netistä. ja tuntui, että ne maksoivat ihan hulluna, etten minä ainakaan raaskinut niitä ostaa.

oksentamassa ei ole onneksi tarvinnut käydä, mutta välillä on kyllä niiiin etova olo että huhheijaa...! ja suussa maistuu pahalta, joskus jostakin luin että se ois raudan maku? kuitenkin samaa oli esikoisen kohdallakin.

eilen käytiin nuoremman pojan 1,5v neuvolassa ja varasin samalla itsellenikin ajan. neuvolan täti oli ihan ihmeissään, kun kerroin että olen raskaana ja vasta otettiin kierukka pois. ensimmäinen neuvola on sitten 9.4. ja viikkoja on silloin 8+.
ja miehen vanhemmille vauva-asiasta jo kerroin.

Onpas teillä monella jo pahoinvointia ja yökkimistä, saa nähä miten itellä käy, vielä ei oo oikeestaan muuta ku vähän syletyttää aj on etäisesti etova olo jos menee pitkään edellisestä syönnistä. Tosin suurin osa on jo melkeen puolta pitemmällä ku meikäläinen, alkaa olla nuita viikkoja 7-8 monella, ku itellä vasta 4+4 :D Muita oireita edelleen tissien kipu, ja yöt tuntuu kauhean pitkiltä, herään usein ja sit tuntuu ettei meinaa saaha enää unta, johtuuko uudesta jännittävästä elämäntilanteesta vai vaikuttaako tuo jotenki uniinki, mene ja tiedä :) yleensä kyllä nukun ku tukki, herään kerran pari vessaan ja nukahdan saman tien uudestaan.

Ei oo itellä varallisuutta tällä hetkellä varhaisultraan, vaikka olishan se niin mukava käydä kun sais jo aiemmin tietää mitä sinne massuun kuuluu :) Pakko odotella malttamattomana oikeeta ultraa. Ei olla kerrottu kun mun siskolle ja parille kaverille, jotka on tienny tästä projektista etukäteen, ja porukoille aateltiin kertoa äitienpäivänä. Laskeskelin vaan eilen että jos eivät ota viikolla 11 ultraan, ni sit ei saa siihen mennessä ultrakuvia! :( Olishan se mukava näyttää sitten vähän kuvaakin samalla ku kertoo, ja toisaalta olla sit varmempi että kaikki on ihan hyvin :)

Tänään soitan neuvola-aikaa, oon yrittäny malttaa vähän mieltäni etten heti soita, enkä oo töistä kehannukkaa ku viereisen huoneen täti kuulis ihan kaiken :D Perjantaina piti soittaa ku pidän vapaata, mutta työkaverit on tänään koulutuksessa ni mulla pitäs olla rauha puhua :)

Mutta ihana kuulla että jotkut meistä on jo saanu sydämenlyönnit kuulla, on varmasti ihmeellinne tunne <3 ja Nyytti, toivottavasti vuoto loppui ja oli ihan vaaratonta? Ehkä se johtu vaan urheilullisemmasta päivästä jonka vietit?

Tervetuloa taas uusille ja paljon onnea! :)

Ihania ultrakuulumisia myös saanut lukea, ihan mahtavaa♥

Täällä vuoto onneksi loppui jo eilen ja ei ole sen jälkeen tullut yhtään.
Jo kolmas yö putkeen kun nukun tosi huonosti, ihan torkkuen ja valvoen.. blaah.

kiva kuulla nyytti! :)

mun laskettu varmaa menee marraskuulle,iha sekasi oon kaikesta ku kävin niissä verikokeissa että katota ovuloinko ja ei noussu käyrä tarpeeks mutta sitte olinki siitä kierrosta yhtäkki raskaana ni mietin tässä oisko se ovis ollu sitte vast acerikokeen jälkee ja kierto ois ollu 35 mutta mite se ultra määrittelee viikot,hedelmöittymisestä va ekasta raskausviikosta?

Cardelia, sen testin voi tehdä rv 6-->
Raskauskeiju.fi -sivustolla ainakin niitä myydään ja varmasti monessa muussakin paikassa. Raskauskeiju.fi:stä ostin siis dopplerin ja siinä tuli mukana tuo testi.

Justiinsa tultiin kotiin varhais ultrasta ja siellä se pikkuinen näkyi ja sydämen sykkeet myös, kyllä nyt on onnellinen olo :) huomenna olis työreissu Tukholmaan 40 työkaverin kanssa saas nähdä ihmetteleekö kun oon vesi linjalla, hyttikavereille ajattelin kertoa koska ovat läheisimpiä työkavereita ja tietävät vauva haaveista. Mies ihan innoissaan jo kertomassa omille vanhemmilleen, itse ajattelin vielä vähän odotella. Niin ja viikkoja nyt siis kasassa 7+2 eli laskettu aika olis 5.11

Heippa kaikille!
Olen uusi tulokas koko tällä foorumilla, joten vähän pihalla :).
Mutta laskettu aika olisi 25.11, vaikkakin yhtä ja toista voi olla vielä edessä. Mutta mukavaa silti liittyä ryhmään! Voiko tuohon ensimmäisen sivun listaan jotenkin liitätyttää itsensä?

Moikka kaikille!

Hui, kun tänään aamulla loman jälkeen näytti plussaa!! Selkeä plussa vielä tuli, vaikka edellisessä raskaudessa haamuili aika kauankin ennen selkeää plussaa :). Iloinen yllätys tämä tosin on, ollaan yritetty pikku 2/3 noin 4-5kk, en ihan tarkkaan muista :). Saanen liittyä vielä joukkoonne, la olisi laskurilla 24.11.2013 ja synnytyssairaalaksi valitsen luultavimmin Kätilöopiston, kun siellä meni kaikki paremmin kuin hyvin vähän yli vuosi sitten :). Iiks, sitten pitäisi soitella neuvolaan, vaikka eipä tässä taida vielä kiire olla :). Onneksi olkoon kaikille ja ihanaa, kun jotkut ovat ehtineet jo varhaisultraan asti :D. Itsellä viikot taitaa olla vasta 4+4 :).

Ultra taitaa määrittää viikot pää-peppu-mitan millimetrikoon perusteella.

Minulle soitti lääkäri töihin viime raskaudessa, kun olin varannut soittoajan mahakipujen vuoksi. Piti siinä vastailla, kun lääkäri kysyi, olenko harrastanut suojaamatonta seksiä. No juu, olen naimisissa ja raskaana, joten mitäs luulet? XD

Minä olen joko lainannut tai ostanut käytettynä äitiysvaatteet.

Meillä on 1,5 vuoden ikäerolla oleville pojille vierekkäin istuttavat rattaat, joilla mahtuu kaikista ovista (leveyttä 72 cm ja kalliimmasta hintaluokasta löytyisi vielä kapeampia) ja niillä mahtuu bussissakin sen portaan taakse.

Tuo cardelian laittama seisomalautavinkki kuulostaa huipulta, eikä ole edes kalleimmasta päästä. Sillä ei voi tehdä päiväuni-ikäisen kanssa kovin pitkiä lenkkejä kuitenkaan, koska lapsi ei voisi nukahtaa rattaisiin. Meillä autottomina ihmisinä nuo tuplarattaat ovat ehdoton pakko.

Minulle tuli tänään ensimmäisen kerran selkeä plussa. Tunnin pidättämisellä ja runsaalla vedenjuonnilla aikaansaatu näyte sai 20 sekunnissa plussaviivan piirtymään liuskaan. Viiva myös vahvistui kontrolliviivan vahvuiseksi ensimmäistä kertaa.

Lääkärissä käyty ja sain lähetteen huomiseksi ultraan, että varmistetaan tilanne.
Helpottaa omaa mieltä kyllä kovasti, kun ei tarvi arvailla! Se gyne on vaan jokseenkin epäystävällinen tapaus, mut toivottavasti nyt jotain kertoo sit kuitenki.
Ei millään malttais odottaa aamua!!
Vuotoa ei ole tullut yhtään ja sisätutkimuksessa lekuri sanoi että kohdunsuu on napakasti kiinni ja kaikki näyttää ok:lta.
Toiveet on korkealla että siellä siellä pieni olisi kunnossa ja vuoto olisi ollut tosiaan harmitonta.
Miehen kanssakin puhuttu ja kovasti tuo anteeksi pyyteli. Eli jospa täällä taas yritettäs rauhaisaa eloa.

Nyytti, hyvä että sait lähetteen, helpottaa tilannetta kovasti :) Toivottavasti siellä sykkii pieni sydän pontevasti :)  Ja hyvä kun saitte miehen kanssa puhuttua :)

Mulla on ollut pari päivää aika kovaa kipua oikealla puolella alavatsassa, ja kävin lääkärissä tänään. Sain kiireellisen lähetteen TYKS:iin eli sieltä soitetaan 1-7 pvän kuluessa ja pääsen myös ultraan. Mitään vuotoja ei ole ollut, mutta tottakai sitä pelottaa...Toivottavasti soittavat jo huomenna! Mulla olis ollut itse varaama varhaisultrakin huomenna, mutta peruin sen nyt sitten.  Nyt pitäis olla 6 vkoa 5pvää kasassa, voi tätä odottamisen tuskaa!

Takaisin