Marraskuiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bofink
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Bofink

Vauhtiin päässyt keskustelija
Marraskuisten lasketut ajat. :)

cardelia / 23v/ toinen / 28.10.13 / K-pks

marjii / 31/ viides / 30.10.13 / TAYS
Kisu3 / 29 v. / kolmas / 01.11.13 / KOS (Kät, Kätilöopiston sairaala)
Bofink / 28v / toinen/  01.11.13 / Keski-suomen keskussairaala

hemasira / 23v / ensimmäinen / 01.11.13 / SKS
Tiupu / 21v / ensimmäinen / 02.11.13 / KHKS
iita / 29v / toinen / 2.-8.11.13? / KOKS
Serpentiini / 30v / kolmas / 03.11.13 / Keski-suomen keskussairaala
maira / 23v / ensimäinen / 03.11.13 / Kätilöopisto Helsinki
mimimi / 25v / ensimmäinen / 03.11.13 / kättäri helsinki
Sann3 / 20v / toinen / 04.11.13 / Porvoon sairaala 
Sadepilvi* / 33v / toinen / 4.11.13 / OYS
Minel / 27v / toinen / 04.11.13 / KOKS
RSatu / 23v / ensimmäinen / 05.11.13 / SatKS 
muhlitar / 21v / toinen / la 05.11.13 / ekks 
ladyluck / 28v / ensimmäinen / 5.11 / kätilöopisto
Relanna / 29v / toinen / 06.11.13 / NKL? 
Korppi / 31v / kolmas / 7.11.13 / Tyks
Vauva3 / 26v / kolmas / 08.11.13 / Keski-suomen keskussairaala
Miikki / 19v / toinen / 09.11.13 /
Jomael / 38v / toinen / 09.11.13 / TYKS
rianna / 28v / toinen / 09.11.13
kaimus / 29v. / ensimmäinen / 10.11.13 / Jorvi
Stinja / 24v / ensimmäinen / 11.11.13 / KOKS
hikka / 29v / toinen / 11.11.13 / KOS 
etk  / 25v / kolmas / 11.11.13 / seinäjoen keskus-sairaala 
nitsu / 25v / ensimmäinen / 11.11.13 / Satakunnan keskussairaala
SofiaK / 27v / neljäs / 13.11.13 / SeKS
MarjaKu / 29v / toinen / 13.11.13 / PHKS
mamulson / 25v / viides / 13.11.13 / kätilöopisto
ninetsu / 26v / kolmas / 14.11.13 / K-PKS 
Niian /31v / ensimmäinen / 14.11.13 / Jorvi
Azalea / 24v / toinen / 15.11.2013 / TYKS
Kaari / 39v / ensimmäinen / 15.11.13 / TAYS
Nortsi / 24v / toinen / 15.11.13 / TYKS
-enkuli- / 27v / kolmas / 18.11.13 / Jorvi
-JONSKU- / 23v / ensimmäinen / 20.11.13 / HUS-Hyvinkään sairaala
misu90 / 22v / ensimmäinen / 20-22.11.13 / SKS
iDelissa / 24v / ensimmäinen / 21.11.13 / Lohjan Sairaala
Mysterious / 36v / kolmas / 22.11.13 / Keski-Suomen keskussairaala
Joshie / 24v /ensimmäinen /23.11.13 / OYS
Laurushka / 23v / ensimmäinen / 25.11.13 / naistenklinikka 
Armiliisa / 29v / toinen / 24.11.13 / Kätilöopisto
sussuli / 25v / toinen / 24.11.13 
Peppiina80 / 32v / ensimmäinen / 24.11.13 / Jorvi
*Sara / 29v / ensimmäinen / 25.11.13 / TYKS
Kisu8 / 30v / 26.1.13 / kolmas / Kätilönopisto
Junni / 19v / ensimmäinen / 28.11.13 / KYS
Tussilago / 31v / toinen / 30.11.13 / TYKS
hakael / 30 v / ensimmäinen /30.11.13/ EKKS

Onnea tulevasta vauvasta :) Itellä on näillä näkymin laskettu aika 2.11.
Toki raskaus on vasta todella alussa ja ihan mitävaan voi vielä tapahtua, mutta onhan tämä iloinen asia, vaikka vieläkin vähän vaikee uskoa, että oikeesti olen raskaana :D

Liityn joukkoonne :) tein eilen positiivisen testin ja laskurit näyttää et miun laskettu aika olis 3.11. Tämä on siis ensimmäinen raskaus ja kaikki on niin jännää ja uutta :) mahassa tuntuu jänniä nippailuja.

Millasia oireita teillä on ollu?minkä ikäsiä olette?mie meinasin huomenna käydä vielä yhden testin ja varmistaa tosiaankin olevani raskaana ja sitten neuvolaan soittelee :)

Itelläni on ollu viimeset 5 päivää kauhea väsymys, itkettäny ihan pienetki asiat, alavatsaa vihlonu aina välillä, ja normaalisti en oo ollu kauheen kova syömään, mutta nyt tuntuu, että syön melkein kokoajan :D
Tein ite peräkkäisinä päivinä testit, koska oli vielä ihan pakko varmistaa pitikö se ensimäinen plussa oikeasti paikansa.
Ja oon 19.

Mie olen kohta 24. Viime kuun lopussa päätettiin miehen kanssa että pikkunen saa tulla jos on tullakseen ja näköjään tärppäs heti :) joo siis tosiaan tuo alavatsan vihlonta on ollu nyt pari päivää mut n. viikon on närästäny ihan kamalasti :o

hei täällä on yks kertaalleen marrasmasu,esikoinen marraskuussa syntyny ja vuosi yritettii tätä toista ja tein siis eile haalean plussan iha huvikseen koska lääkäri sanoi etten voi olla raskaana ja olin alottamassa lääkekuuria ja kappas,samaan aikaa taas raskaana! teen vielä uuden varuiks mutta huikeeta en usko todeks ja ku on kauan yritetty pelkään keskenmenoa mutta tulin tänne nyt kummiski kirjotteleen,onnea muillekki! minä olen 23! :)

noniin,tein siis toisen testin ja se näytti hyvin vahvasti positiivista. Huomenna neuvolan täti soittelee mulle takasinpäin ku en tänään saanu enää kiinni. Nyt alkaa jännittää, asiat alkaa konkretisoitumaan :)

Onnea myös sulle cardelia :)
Ite sain eilen kerrottua raskaudesta äidille, anopille, serkulle ja avomiehen veljelle ja alkushokin jälkeen anoppi oli tänään jo ostanut maha asukille ensimäisen unilelun ja avomiehen veli oli myös todella innoissaan.

Kuinka moni teistä on jo kertonut jollekkin? Ja minkälaisia reaktioita olette saaneet?
Ja aurinkoista viikonalkua :)

Mä ilmoittautuisin myös mukaan tähän ryhmään varovaisesti.. Tänään tein raskaustestin, ja ihanat kaksi viivaa siihen vaan heti ilmestyi. :) La olisi 3.11. Vähän osasin epäillä, että olisinkohan raskaana, kun on viikon verran paleltanut ja välillä tullut sitten yllättäen hiki, kauhean kova päänsärky ollut, närästystä on myös ollut (mitä ei ole ennen ollut paitsi loppuraskauksissa) ja oudoin "oire" on ollut suun kuivuminen.. Oon joutunut yöksi ottamaan vesipullon sängyn viereen.

Näin sitä nyt sitten yritetään totutella ajatukseen, että jos kaikki menee hyvin, niin marraskuussa meidän perheessä on kolme aika pientä lasta. :)

onnea serpentiinille! mulla ei oo ollu mitää oloja paitsi väsymystä mutta oon muutenki ku tuo esikoine herää nii aikasi..
ja oikeesti nii pelottaa että tää on joku tuulimuna tms ku lääkäri vielä sano etten voi olla nyt raskaana,soittelen kans huomenna neuvolaan että voinko mä olla raskaana? en oo siks kertonu vielä ku läheisille,äitille ja siskolle :)

cardelia, kiitos! :) Toivotaan, että sun pikkuinen on hyvin kiinni ja oikeassa paikassa, ettei ole kyse tuulimunasta!

Me ei olla vielä kerrottu raskaudesta kenellekään, paitsi kasvattitytölleni, joka on jo täysi-ikäinen. Odotetaan, että tulisi muutama viikko lisää, tai ehkä jopa ekaan ultraan asti.. Jos vaan maltetaan.. :)

Me ei olla kerrottu vielä kenellekään ei varmasti kerrotakaan ennen ensimmäistä ultraa :)Todettiin että parempi niin jos vielä vaikka sattuukin jotain. Toki tekisi mieli huutaa kaikille ilouutinen :D
Sulla Serpentiini sama LA ku mulla, saas nähdä miten muuttuu ekan neuvolan jälkeen :)
Mun närästys on alkanu pikkuhiljaa loppumaan, nyt tuntuu alavatsassa vihlaisuja vaan aina sillon tällön.

kiitos teille! mä en nyt ymmärrä mun laskettua ku mulla oli se että viimeset kuukautiset oli sillo ja sillo ja testi voi näyttää positiivista mikä lukee siis täällä vau.fi sivulla ja siinä luki että la ois 7.11 mutta ku tein sillä laskettu aika laskurilla viimesistä menkoista se anto la 1.11? ihme juttu :) mä oon kans jännityksessä sinne ultraan asti enne ku koko maailmalle kailottaa ja mä kerron niille joille kertosin keskenmenosta :)

Itelläki on vähä hämmennystä ton lasketunajan suhteen, kun ensin laskin, että se olis ollu 5.11, sitten 1.11, mutta laskurin mukaan 2.11. Joten nyt ainakin ennen neuvolaa luotan laskurin maagiseen laskemistaitoon ja elän sen mukaan, että se on 2.11. Saas sitten nähdä, että muuttuuko se :D

mä oon iha ymmälläni ku tein clear blue testin ja se näytti että hedelmöittymisestä on yli 3 viikkoa? että oisin joo viikkolla 5 tai yli? mun la ois sitte lokakuussa? noh kaikki selviää sitte aikanaan :) kävin neuvolassa kans tekee testi ja haaleeta seki ja lääkäri viel soittaa maanantaina!

Oon lukenu näitä palstoja ja blogeja netissä jo vaikka kuinka paljon ja nyt ajattelin liittyä tänne mukaan, kun marraskuussa ainakin näillä näkymin olis laskettu aika :) ensimmäisen testin tein jo viime torstaina, jolloin saatiin hyvin haalea plussa...onneks se on nyt sitten tummunu ihan mukavasti tässä ajassa ja huomenna aamulla teen sitten vielä viimeisen testin. Mies sanoi, että haluaa olla nyt ihan varma tästä raskaudesta ja pyys mun tekemään clearbluen digitaalisen testin eli se sitten odottaa huomisaamua :)

Laskettu aika olis siis näillä näkymin 3.11 ja esikoinen olisi tulossa. Ite oon 25  ja mies 27.  Ajattelin sitten huomisen pohjalta soitella neuvolaan, jos se nyt sitten raskautta vielä näyttää :) Tähän mennessä raskaudesta tietää mun ja miehen lisäksi mun paras kaveri, jolla on itsellä nyt 17.3 laskettu aika esikoiselle. Itelläni ei ihan hirveesti noita raskausoireita vielä ole ollut, mutta vatsassa on kyllä nippailuja jonkin verran tuntunu ja rinnat alkaa nyt pikkuhiljaa vähän aristaan....turvotustakin on pikkasen iltaa kohden.

Niin ja onnea teille kaikille plussista...toivottavasti kaikkien pikkuset pysyy matkassa mukana :)

Miulla on eka neuvola ensi perjantaina 8.3 :) siellä menee kuulemma ainakii puoltoista tuntia,tiedä sit mitä siellä tehdään.

Takaisin