Marraskuiset 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aster, ei ole järjestetty enkä ole kuullutkaan kenellekkään ystävälleni järjestettävän. Eli ei kuulu meijän tapoihin :) enkä kyllä tykkäisikään sellaisesta..

Toivoisitteko, että teille järjestettäisiin vauvakutsut?

Mä luulen, että jäisi toteutumatta, jos vaan toivoisin ja odottaisin sellaisia. Esikoinen ja mahdollisesti ainokainen (koska ikää mulla jo 35v.) kyseessä ja kovasti tykkäisin semmoisista, niin aion järkätä itse :) Muutaman tärkeimmän tyypin kutsun kotiin, sekä lapsellisia että lapsettomia. Kiva niitä sitten suunnitella ja jälkikäteen muistella. Stressata niistä en kyl aio. Varmaan joskus syyskuun lopussa vois olla sopiva aika.

Mulle esikoisesta järkättiin yllätyskutsut, itekin värkkäsin siskolle aikoinaan, ei sitten enää seuraavista lapsista oo järkätty mutta nyt haluaisin jenkkityyliin sukupuolen paljastuskemut lähipiirin kesken, eli olis itellekin yllätyksenä sukupuoli jonka pyytäisin kirjoittamaan esim lapulle, lappu äidille ja äiti sais tehdä kakun tai ilmapallo yllätyksen sukupuolen värillä (kyllä, pinkki tytölle ja sininen pojalle :D) jne jne. :)

Moikka, varovainen liittyminen täältäkin. Toinen lapsi olisi tulossa, tytär on 1v 7kk. Kesästä saakka yritetty niin ollaan todella onnellisia nyt! Laskujen mukaan pieni olisi 2.11. tulossa. Saa nähdä milloin ultraan pääsee, kun ulkomailla asutaan.

Täällä kun huudellaan iäkkäämpiä odottajia, niin mä voisin huudella sitten tätä nuorempaa porukkaa :) Ite tosiaan 19, ja toinen tulossa.

Mulle järjestettiin vauvakutsut esikoisen aikana ja se oli kyllä mukava yllätys ❤ Nyt toisen odotuksessa en ehkä niin odotakaan kutsuja, jotenkin liitän sen hömpötyksen esikoisen odottamiseen :D

Kuulun myös tuohon vanhempien odottajien kastiin, syksyllä tärähtää 38 mittariin. Mukavaa, että täällä on kaikenikäisiä odottajia! :)

Väsyttää, väsyttää ja väsyttää.. Ja jatkuva näläkä :D ilmavaivat on helpottanut ja tissitkää ei onneksi oo enää kovin arat :D

Täällä ollut tänään kunnon menkkakramppeja mahassa sekä selkä kipeä. Ei kuulosta hyvältä tuohon veriseen vuotoon yhdistettynä :sad001 Mutta täytyy yrittää pitää toivoa yllä, ehkä pikkuinen siellä sinnittelee vielä :Heartred Onneksi vuoto on pysynyt edelleen vähäisenä.

Toivoisitteko, että teille järjestettäisiin vauvakutsut ennen vauvan syntymää?
Järjestettinkö teille, kenellä on jo lapsia, vauvakutsuja edellisten kohdalla? Mitä piditte niistä? Mitä haluaisit toisin tehtävän tällä kertaa?.

Mä oon ravintola-alalla töissä ja oon parin viime vuoden ajan ollu tosi hämmentynyt siitä, että tyypit järjestää vauvakutsuja nykyään ravintoloissa! Enkä siis tarkota mitään tilausravintoloita vaan vaikka ihan naapurin Rossossa. Se on mun mielestä jotenkin outoa ja oon miettinytkin, et haluaako joku oikeesti että itselle järjestettäisiin kutsut ravintolassa?
Kyllä mä ainakin toivon, et mut yllätetään omassa kodissa vaan :)

Moi. Varovaisesti uskaltaudun tänne kirjottaan jo. Eilen illalla raskaustesti näytti hyvin haaleeta haamua, mut tänään aamulla jo selkeempi viiva. Tosin onestepin testit ei tänäänkää näyttäny mitäö, mut pc:llä selkee viiva :) aika haalee oli viel, mut oviksesta laskettuna tänää ois menkkojen pitäny alkaa eli dpo 14 ja rv4+0. LA ois vissiinki 21 tai 22pv marraskuuta.

Takaisin