Marinat

Anteeks taas tää marmatus..... En vaan kestä tätä oireettomuutta enkä saa tätä pois mielestä hetkeksikään.. Nyt on ihan semmonen fiilis, että kaikki menee päin persettä eikä tuolla mahassa kukaan kasva...:oops:
Sitte taas välillä tulee semmonen tsemppi fiilis, että pakkohan siellä on jotain tapahtua ku testit näyttää positiivista eikä menkkoja kuulu eikä näy... Viikon päästä maanantaina se ultra ja sittenhän sen näkee.. :shifty: sori tää masistelu!

Lohdutuksen sana. Edellisessä ei ollut yhtään raskauden alkuoiretta, jos ei nyt lasketa turvotusta. Pari kertaa tais närästää ja se oli siinä. Täysin terve vaaveli syntyi ja vastasi ultrissaki täysin viikkoja.:) Luulin sillon, että täähän tulee olee helppoa, mutta sitten puolesta välistä alkoi niin pahat ja vaikka minkälaiset oireet, että jäi työnteko siihen.

Nyt sitten puolestaan oon ihan järkyttyny näistä alkuraskauden oireista, koska aiemmassa ei ollut mitään. Ja koska aikaisemmassa ei ollut, niin itse miettii että onkohan NYT kaikki hyvin mahassa ku mama voi näin pahoin.:D
 
Kiva kuull noista oireettomistakin raskauksista! Itellä ei vieläkää mitään. 7+0. :)
 
Esikoisen aikana ekat oireet tuli 8+2 ja sillon kuvotti yön jälkeen ku ei ollu syönyt pitkään aikaan. Muuten ei ollut esikoisen aikana mitään alkuoireita.
 
Voi kamala muuten.. Olin silloin ar-ultrassa 27.4 ku todettiin se kkm. Nyt mulla on ar-ultra 27.7 :nailbiting: toivottavasti toi 27. päivä ei oo kirottu..
 
Vatsatauti neljättä päivä päivää, ärsyttää!!!!! Onneksi ei niin pahana enää, mutta voisi jo helpottaa.
 
Täällä ollaan maattu sängyssä tiistaista lähtien, välillä oksennellen. Nukuttua on tullu sen 20h vuorokaudessa. Syötyä ei oo oikeen tullu. Ärsyttää niin mahottomasti ku työt kasaantuu ja mies joutuu kantamaan vastuun kaikesta.

Toisaalta en mä mitään pystyis tekemäänkää tän olon kans. Toivottavasti menis pian ohi...
 
Vatsatauti. Yö meni valvoessa ja nyt sit kamala nälkä mut ei oo mitään mikä maistuis (ajatuskin saa yökkimään). :angry2

Keskiviikkona ois se eka neuvola, jospa tää siihen mennessä ois podettu.....
 
Miksi tuola pihalla täytyy olla niin kuuma ?!? Pakkaset heti tänne ! En kestä :D ja siis oikeesti rakastan kesää ja aurinkoa mutta nyt tää on jotain aivan kamalaa :D
 
Tulis syksy ensin, silloin on niin ihanan raikasta ☺
Heti tuli sellanen fiilis että taidankin ottaa yhden lomaviikon ensi kuulle, syksyn kunniaksi
 
Tanpit ja Ninni22, mä olen myös ihan tuskissani tän helteen kanssa, vaikka olen odottanut tätä kuin kuuta nousevaa koko kesän. Yhtäkkiä on vaan jotenkin niin kovin tukalaa tän turvotuksen ja etomisen kanssa.
 
Hormoonit?! N.3 minuuttia innokasta seinän maalaamista, yks huti ja enikinämaalaamitäänhermomenee-pimahdus ja se siitä. Sohvalle mököttämään.

..on mulla normaalistikkin välillä heikot hermot mutta tää menee oikeesti vähän hulluks :grin mies tais myös vihjailla yks ilta että oon alkanu kiroilemaan ku merimies?.... mies parka :sad001

Toisaalta naurattaa.
 
Mä voisin antaa osan tästä kamalasta olosta jollekin oireettomalle!! :D Ja joo, tarviko tän kesän nyt tulla?? Ei tästä oo mitään iloa nyt, olis tullut sillon kun olin vielä kesäkunnossa. :'D Nyt pelkkää tuskaa toi kuumuus ku saa oksennusta pidätellä jatkuvasti... Huhhuh siinä oli varmaa tarpeeks marinaa tälle kertaa. :D
 
Pierettää ja läpi päivän.... holtittomasti. Töissäkin kun tulee käveltyä saattaa rutista:D kunhan ei asiakkaat ja työkaverit huomaa. Kotona mua naurattaa mut mies alkaa näyttää jo järkyttyneeltä. Ja ärsyttää aamuisin nousta ennen aikojaan koska pakko syödä jotain.
 
Mulla oli tänään vapaapäivä ja ajattelin nukkua oiiiikeeen pitkään kun eilen ja toissa päivänä heränny viideltä ilman sen kummempaa syytä. Nukuin kyllä pitempään, heräsin vasta seitsemältä kamalaan nälkään :facepalm:
 
Muhun iski nuhakuume ja mies on reissussa niin joudun viä oleen yksin kotona näiden kahden hulivilin kanssa joista toinen reilu 2v vastaa kaikkeen "en halua" ja toista 8kk ei vois nyt jättää hetkeksikään yksin lattialle tai tulee huuto. Onneks isompi on huomisen päivähoidossa niin saa vähän levättyä
 
Täällä maataan flunssan kourissa ja minä idiootti menin eilen vielä suihkuttelemaan muutaman kerran nenäsuihketta kunnes muistin että eihän niitä saa nyt käyttää... äääh. Yleensä oon vetäny tähän oloon carmolis tippoja mutta näköjään ei saa niitäkään ottaa. Onko ideoita millä sitä sais tätä oloa vähän helpotettua? Panadolista on vähän apua mutta ei viiti sitäkään hirveästi syödä.
 
Takaisin
Top