Marinat

Kiitos ymmärryksestä! :)

Ja Lissu, oon mie sille siitä sanonu mut se vaan sanoo "mitennii" tai hymähtää että kun on ollu väsyny, että ei se oo mitään kummenpaa. Eilen kyllä kerroin sille miltä musta tuntuu tän kaiken keskellä. Noh, jospa tänään ois parempi päivä! Lähetään kattoon ku kaverit alottelee Ilosaarirockia varten, onneks on oikeestikki aamuvuoro nii "ei voi juua" ;)

Jospa tää alkaa miehellekin pikkuhiljaa konkretisoitua!

Meillä tuo ukko ei oikeen ymmärrä että kuinka konkreettinen muutos tää on mun keholle. Vaikka on näin alussa, niin itelle tää on täyttä totta, kaikki elämäntavat on menny uusiks kun ei voi polttaa, ei voi juoda, täytyy koko ajan miettii mitä voi syödä, on paha olo, kiukuttaa ärsyttää yms.. Ja kun tää raskaus on _koko ajan_ ajatuksissa.

Sit mies yrittää hllitä, etten hössöttäis tästä koko ajan, kun "ollaan vielä näin alussa".. ARRRGGHHH!

Sit jatko avautumista;

Että mua ketuttaa kun ite ollaan yritetty yli 6kk saada pieni rakas meille, ja nyt sit yks kaveri joka tietää meidän yrityksestä niin soittaa mulle ja kertoo kuinka on p*neskellut jonkun randomin kanssa ja on nyt paksuna ja kyselee multa että kannattaako hänen pitää se lapsi vai ei!!! Olis j*malauta soittanu ihan kenelle muulle tahansa, mutta miks mulle! Varmaan tarkotuksena oli saada pahamieli aikaan,
ei kylläkään tiedä että meillä on tärpänny..

Onpa taas lauantai aamu :angry4

Ite suutuin yhelle kaverille ku meijän yritysvaiheessa kyseli koko ajan et joko on tärpänny. Sanoin sille sitten että lykätään vauvan hankintaan kun en vaan jaksanu :D Nyt se ei tiedä että nyt tärppäs ja voipi olla että se vähän loukkaantuu kun ei ollu ensimmäisenä tietämässä plussasta. :D

Ja sit mua rasittaa myös se että meillä oli kuitenkin muutaman kuukaus yritystä ja sitten jotkut jotka ei ees halua lasta saa sen vahingon kautta! argh!

Milena90, mua kans jurppii tommoset ykskaks paksuna tyypit. Meillä tosiaan yritystä takana lähes kolme vuotta... ens kuussa olisi ollut naistenpolille hoitojen suunnittelukäynti. Sekin sit taas siirtyy puolella vuodella eteenpäin jos tämäkin menee persiilleen.

Samoja mietteitä täällä. Kaksi parasta ystävää pamahtanut paksuksi meidän yritysaikana. Niin itsekäs kun olen, ne on nyt entisiä ystäviä. Toki asia ei ollut näin musta-valkoinen, oli siinä muutakin :(

Heräsin aamuyöllä klo 5 järkyttävään käden särkyyn, tätä on välillä, mies epäilee jännetupen tulehdusta. Laitoin sit koko käteen voltaren fortea ja jatkoin unia. Aamulla luin tuoteselosteesta ettei sitä sais käyttää ku pienelle alueelle kerralla raskaana ja lääkäriltä pitäis kysyä ensin. :/ no ei voi enää mitään, se kipu vaan oli niin järkyttävää.

Ninni22 mulla lääkäri totesi perjantaina jännetupentulehduksen ja eipä oikein muuta suositellut kun kylmää ja tarvittaessa 3krt pvässä pandolia 1mg. Ja lepoa,lepoa ja lepoa.
Mutta kyllä itkua tuhersin kun sattu ranteeseen niin paljon :(
Ymmärrän tuskasi, mutta tuskinpa se kerta sipasu nyt haitaksi oli :)

Dottie saitko sairaslomaa? Mulla kuitenki tosi fyysinen työ ja tänäänkin iltavuoro :/

Anteeks taas tää marmatus..... En vaan kestä tätä oireettomuutta enkä saa tätä pois mielestä hetkeksikään.. Nyt on ihan semmonen fiilis, että kaikki menee päin persettä eikä tuolla mahassa kukaan kasva...:oops:
Sitte taas välillä tulee semmonen tsemppi fiilis, että pakkohan siellä on jotain tapahtua ku testit näyttää positiivista eikä menkkoja kuulu eikä näy... Viikon päästä maanantaina se ultra ja sittenhän sen näkee.. :shifty: sori tää masistelu!

Ninni, samoja fiiliksiä täällä, mut eile tein yhen testin ja leffaviivat että pakkoha siel masussa joku on olla ku viivat selkeesti vahvistuneet..

Sit me asutaan vauvan isän kans eri paikkakunnilla ja sukset ollu iha ristissä plussan jälkeen nii seki lisää vitutusta :(

Ninni22, viikon sain sairauslomaa, piti sit esimiehelle soittaa ja anoa lomansiirtoaa kun maanantaina olis kesäloma alkanut.
Mulla on toinen työperänen jännetupentulehdus tänä kesänä :( ja on kyllä pirun kivulias vaiva!

Tärkeintä on lepo, muuten vaiva pitkittyy. Eilen vaihdoin lakanat ja siitäkös se ranne taas ärty :(

Muumimammuli, ei kyl kuulosta kivalta tuo. :( toivottavasti saisitte välit selvitettyä! Ootteko muuttamas samalle paikkakunnalle ku lapsi syntyy?

Dottie, mulla tulee semmosia kipukohtauksia aina välillä. Välillä ei tuu kuukauteen mitään ja sit saattaaki tulla monta kertaa viikos ja kestää pari päivää. Lääkäriin en oo ikinä menny, kannattais varmaan. Miehen mielestä ihan jännetupentulehdukselta vaikuttaa. Ehkä kannattais lääkörin mennä niin sais vähä saikkua että käsi paranis, mutta sit en oo menny koska se kipu lähtee yleensä päivän päästä pois ja sitä ei tuu moneen viikkoon. Outoa.
Ja mäkin vaihdoin illalla lakanat ja aamuyöstä tuli käsi kipeeks.. :shifty:

Sain antibioottit joo. Vointi oli illalla sen verran kehno et miehen piti jäädä täks päiväks kotiin, mutta eilisen lääkkeen jälkeen tuntuu jo paremmalta. Ei vissii kauheen vakava ku tulehdusarvot ei ollu viel missää ihan pilvissä.
Voi ei Tuhis! Sua nyt koetellaan kunnolla. Toivottavasti loppuraskaus olisi ihanaa odotusta.

Nyt tulee omanapaista murinaa: olin viikonloppuna kaveriporukan mukana baarissa ja ai vitsi kun mua ärsytti kun sen tilan ilmanvaihto oli järjestetty siten, että kaikki tupakanhaju tuli ulkoa siihen sisälle. Mä inhoan tupakointia muutenkin ja nyt siitä tuli lisäksi sellainen öklötys, että lähdin reilun tunnin jälkeen pois. Olen tarkka, että tuolla mahassa olis hyvät oltavat ja nyt tällainen tunnin nikotiinipläjäys ärsytti ihan suunnattomasti.

Lisäksi alkuviikosta mua on jotenkin poltellut mahaa ja se on kevään keskenmenon jälkeen pelottanut kauheasti. Näin verenvuotopainajaisiakin. Olenkin nyt vain pötkötellyt (kiitokset lomalle) ja ottanut rauhallisesti ja tänään on onneksi ollut parempi päivä sen suhteen. Mutta, sitten heräsinkin tänään ilman kestoöklötystä ja tissikipua ja sekös sai taas vauhkoksi. Nyt vaan pitää ottaa rauhallisesti, 1,5 viikkoa ultraan...

Takaisin