Marinat

Onko teillä muilla jotain yhtä ärsyttävää yleiskysymystä puolitutuilta ihmisiltä about aina kun ne näkee sut? "Noh, onko sulla jo tullut jotain himoja/mielitekoja?"
M:-no aika paljon tulee syötyä kirsikkatomaatteja niin ja piimä
T:-ai yhessä vai?
M:-ihan normaalisti erikseen...

Todella ärsyttävää. Ihan ku raskaana olevat ois pelkästään jotain ihmehimokoneita.
 
Joo ja musta toisaalta huvittavaa on kun oon kertonu raskaudesta, nii sit ne kysyy että miten pitkään oon tienny? No öö heti alusta asti :D Et miten en ois voinu tietää ku oha tätä lasta yritettykin :DD että huoh
 
Ihan ihmeellisiä kysymyksiä on kyllä kuullut. Minulta on kysytty esim. "Että mites nyt? Ja onko luomuna?" Joo ollaan oltu yli 10. v yhdessä ja tää on nyt eka. Mitä helvettiä se kenellekään kuuluu, miksi vasta nyt ja onko luomu. Pitäiskö kertoa vielä, missä saanut alkunsa...huh! Aivan käsittämätöntä, että voidaan kysyä mitä vaan ja arvostella mahan kokoa yms.
 
V***n päänsärky! Sitä on viimeiseksi illalla ja ensimäiseksi aamulla. Se tulee kesken päivän yllätäen. Eikä auta panadoli. Lähtee pois jos lähtee. :angry4 Onko täällä muuten muita piilolinssien käyttäjiä? Mä en ole pystyny pitämään linssejä, silmät ärtyy tosi herkästi nykyään. Liekkö on jotain tekemistä tän raskauden kanssa? :confused:
 
Mulla kans ihan järkky päänsärky jo kolmatta päivää.. olin aamullaki kuuden aikaan valitellu unissaan päänsärkyä ku mies tuli töistä. Onneks on vielä lomaa tää viikko nii saa kärsiä tästä rauhassa.:grumpy:
Lisäks mua ärsyttää, kun muutto olis viikon päästä ja joudun kaiken pakkaamisen päänsärkyni kanssa hoitamaan ku mies on yöt töissä ja päivät nukkuu.. :meh:
Mä käytän piilareita eikä toistaseks oo mitenkään ilkeelle oo tuntunu. Ehkä on vähän kuivemmat silmät mitä normaalisti. :) mutta oon ymmärtäny, että piilarit ei kaikille käy raskauden aikana. Ainakin terveydenhoitaja varotteli ekalla käynnillä kun kysyin.
 
butzeri, kiitti infosta. :happy: ja tsemppii muuttohommiin. Voin vaan kuvitella millasta tän hedarin kanssa on pakkailla. :pale Mä taidan sitten kuulua siihen ryhmään kenelle piilarit ei käy. :shifty: Täytyy tentata neuvolassa seuraavan kerran aiheesta.
 
Tuo pääkipu on kyllä ärsyttävä, ja varsinki ku ei siihen särkylääke edes auta. Toivottavasti kenenkään ei tarvis koko raskautta siitä kuitenkaan kärsiä..
 
Mulla silmät kuivat, tosin aika ajoittaista. Normaalisti ei mitään ongelmia. Piilareita en varmaan pystyisi pitämään.
Päänsärky aika lailla päivittäistä. Luulin, että johtuu näyttöpäätteestä, mutta tänään olen ollut koko päivän liikkeellä ja särky iski samaan aikaan kuin muutenkin. Että silleen.
Viime raskaudessa särky alkoi helpottua ekan kolmanneksen jälkeen, mutta alkoi uudelleen taas joskus viikolla 20, ja jossain vaiheessa jouduin siirtymään Panadoliin, mutta yllättäen se auttoi. Ainakin yleensä.

Nyt on taas hiusten rasvoittumista vähentynyt, niin kävi viimeksikin, mutta loppuraskaudessa rasvoittui pahasti, ja jouduin synnytyksen jälkeenkin pesemään tiheään.
 
Ihan järkyttävä turvotus iltaisin! Alkaa jo iltapäivästä kerääntyä ja illalla meno sen näköistä kuin olisi jalkapallon nielaissut. Ja olo myös sen mukainen! :sad001
 
Mäki odotan turvotusta jos se on periytyvää :D siis en oikeasti odota! Äiti sanoi että sillä on loppu raskauksissa aina ollut niin turvonneet jalat ettei kengät oo mahtunu jalkaan.. :|
 
Mulla ei vielä siis turvota muualta kuin mahasta. Mutta olo on tosi tukala kun tuntuu, että maha räjähtää..
 
Maailman turhin ärsytys, muttah :D Suupieli rikki ja pahempaan kuntoon menee koko ajan.. Pitänee huomenna mennä apteekkiin kysymään apuja..

Niiiiin ja sitten ahdistaa jo nyt, että lokakuun aikana ei neuvolaa tai mitään.. Seuraavaksi vasta ultra marraskuussa.. Tässä alkaa jo pohtia, että pitäskö se dopler hankkia kuitenkin. :P
 
Mulla kans suupieli auki :D mut ei onneks kipee.

Täälläkää ei muutakun vasta 29. päivä rakenneultra ja neuvola ens kuus.
 
Kiitos, pitääpä testata! Tänään en sitten ehtinytkään apteekkiin, ehkäpä huomenna. :)
 
Flunssa seurannut mua melkein jatkuvasti elokuun lopulta. Eilen taas lääkärissä ja määräsi kortisonipitoista astmalääkettä pitkittyneeseen yskimiseen ja kortisonipitoista nenäsumutetta poskiontelontulehdukseen.. Kirjoitti myös varalle antibiootit, jos olo meneekin viikonloppuna yllättäen pahemmaksi tai nousee kuume. Suositteli kuitenkin olemaan ilman antibiootteja, jos ei pakko ole..

No nyt meni sitten illan ja yön aikana olotila paljon huonommaksi ja vähän lämpöäkin. Kai se on pakko alottaa tuo Amorion-kuuri vaikken yhtään haluaisi. :sad001 Onko muiden tarvinnut syödä antibiootteja raskausaikana ja onko tuo Amorion tuttu? Harmittaa niin kovin. :sad001
 
Täällä kanssa kova flunssa päällä. Alkoi hirveällä kurkkukivulla ja nyt nenäliinojen ketjukäyttämistä. Ärsyttää, kun ulkona olis niin ihana syysilma :sad001
 
Takaisin
Top