Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huono olo..hyi. helle+menkat+lukkoja selässä varmaan 150= sohvalle puhelimen kans..ja heti tarvitaan äitiä. Plääh. Alkaa vaatia veronsa kun nukkuu suurimman osan yöstä aina samassa asennossa. Au!

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app

Meillä täällä saaressa ainakin todella paljon punkkeja ja tänään TAAS bongattu pihapiiristä jo tutuksi tullut Rane eli rantakäärme. Katsottiin toisiamme hetken silmästä silmään kunnes Rane säikähti ja luikki pakoon

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

meil on koirassa ollut ihan törkeästi punkkeja tänä kesänä ja ollaan täällä etelä-Savossa sentäs.. Lapsista yhdellä on ollut punkki, meillä muilla ei koskaan.

ärsyttää, kun väsyttää, muttei nukuta. Koko päivän hikihatussa touhunnu, niin jotenki ei osaa asettua..

Miks mulla ei oo semmosta kaveria/kavereita joilla olis lapsia? Haluisin jonkun jonka kaa käydä vaunuilemassa, kahvilla yms. Välil tuntuu et oon vaan niin yksin ku kavereil ei oo viel lapsia.

Spiraali, meillä sama. Toivottavasti liittyy vain tähän helteeseen...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Punkki tuli joko Helsingistä tai Etelä-Savosta, oltiin matkustettu edellispäivänä Mikkeliin kun vaippaa vaihtaessa ilkiö löytyi muksun reidestä. Taidettiin huomata se aika tuoreeltaan ja se irtosi siististi punkkiraudalla.

Tarkistakaa vauvanne vaikkette kovin pahamaineisilla punkkiseuduilla liikkuisikaan! Ovat tosi pieniä veijareita ennen kuin syövät itsensä palloiksi.

Siis kuinka ärsyttävää voi olla että just kun ajattelee et yöt alkaa mennä paremmin ja nukutaan pidempää pätkää niin tää sama heräily ja ähinä, örinä, kitinä/huuto, piereskely, pyöriminen alkaa... En saa puhelimella tähän sellasta vihaista naamaa mut nyt sellanen (tai monta)!!!

Tuhina, ihan samat fiilikset mulla! Kaveriporukan eka perheellinen, vähän yksinäistä...nään kyllä kamuja mut aikataulut ei kohtaa, meillä on päivät aikaa ja kaikki on silloin töissä ja iltaisin halutaan olla perheen kesken...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Yöllä heräsin mutten saanut silmiä auki, rähmi niin että koko naama oli tahmea (jyyh). Oikeastaan koko kevään silmät ollu vähän ärtyneet mutta nyt ihan kunnon tulehdus päällä, kutiaa, kirvelee ja punottaa. Varmaan kombo flunssa, ylipitkä otsis ja siitepöly teki tehtävänsä vaikkei yleensä heinänuha vaivaa.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Hyvä pointti hymis. :)

Mäkin tapaan kaverei iltasin/viikonloppusin, mutta se on kuitenkin eriasia olla semmosten kanssa joilla on myös lapsia. Ne ehk vähän ymmärtää, mitä se arki vauvan kanssa on. Plus et kivahan se olis ku olis päivälki seuraa ni sais iltaa/viikonloppua viettää sit miehen kanssa.

Jep meilläpäin etelä-savossa on ollut ihan törkeästi punkkeja. Koirassa on ollut miljoona irrallaan ja kiinni tarkistellessa. Lapsissa ei vielä ole ollut kuin irtonaisia punkkeja, onneksi. En tiedä miks niitä nyt on niin hirveesti.

Vittuako menin eilen ostamaan paketin jäätelöä pakkaseen, igmanin creme bruleetä. Nyt se huutaa siellä mun nimeä helvetin kovaa eikä varmasti lopeta ennen ku oon syönyt sen kaiken. (Ei siellä paljoa jäljellä kyllä ole... :oops:
Tässä syy miksi ei voi ostaa pakettijäätelöä kotiin.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mie päätin ruveta karkkilakkoon ristiäisten jälkeen. Oon vetäny karkkia kuukaudessa varmaan koko vuoden edestä! Aika ottaa itteä niskasta kiinni!

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Tiiän niin Jomsuli ton tunteen! Mäkin ostin Igmanin Rocky Roadia eilen ja se huutaa koko ajan mua, mutta viel oon onnistunut vastustelemaan sitä.

Olis kiva jos pystyisi joskus tehdä jotain ilman huutoa.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin