Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mun ratkaisu on tuorepuuro. ei haittaa vaikka beben nälkä iskee samaan aikaan, päinvastoin puuro senku paranee ku saa rauhassa turvota.

Mies ihmetteli aamulla, kun olin syönyt pussillisen mysliä viikonloppuna. Sanoin, että kuule kun mä en voi laittaa ruokaa yhdellä kädellä.

Nyt on huono olo! Pisti mahaa aika kovasti ja pahoinvointiakin on. Huussissa asioiminen vähän helpotti, mutta vähän epäilyttää et tää saattaisi olla jotain mahatautia.

Miehän oon nyt vielä mökillä miehen tädin kanssa kun mies on hakemassa tädin miehen kanssa Tampereelta asti uutta pönttöä huussia varten. Eli se on täällä aikaisintaan kuudelta.

Onneksi tyttö nukkuu nyt niin saan levätä... :/

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

No hitto, mää poltin tänään suuni aamupuurolla. Ei tuu järin usein kuumana syötyä, ni ei muistanu varoa :)

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Mä oon ratkaissut puuro-asian Elovenan pussipuuroilla. Keittää vaan veden vedenkeittimellä. Siinä se pysyy jonkin aikaa lämpimänä. Kun pääsee syömään, niin puuroainekset vaan lautaselle ja kuuma vesi päälle.

En mä ainakaan ole tottunut. Vielä tää neljäskin saa hermot kireiks, jos en saa syödä rauhassa, ja useimmiten en saa..

Mä en tykkää pussipikapuuroista! Ihme liisteriä. Lisäksi niissä on kai hirveästi sokeria. Syön niitä silti, kun joskus ei oo vaihtoehtoja.

Mä syön ainakin ruokani rauhassa ja lämpimänä. Aamupalan tyttö antaa mun aina syödä,kun jumppailee tyytyväisenä leikkimatolla tai istuu sitterissä. Päiväruuan syön sitten kun mies tulee kotiin.

Mä muuten pystyisin imettään ja syömään yhtä aijaa mutta ei oo kiva kun vauva on sit ihan ruokatahroissa. Ainakaan ei kannata syödä mitään punajuurta tai tomaattikastiketta :P Viimeks tiputtelin valkoisille potkareille suklaajätskiä :P En osaa muutenkaan syödä sotkematta niin vauva toisessa kädessä ei tee siit helpompaa.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Joo kyllä meidänkin pojan vaatteista löytyy toisinaan salaperäisiä ketsuppitahroja vaikka toistaiseksi onkin ihan maitodieetillä... ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Seikkailin tonne kilpailuosioon ja huomasin et olin voittanut vaukirjan paketin kesäkuussa. Kauankohan siinä kestää et saa sen?!?!

Mä sain sen oliko se nyt huhtikuun palkinnon ja siinä kesti mun mielestä kuukausi ennen kuin sain sen. Kerro sit mitkä kirjat sait, et saatiinko samat :cool:

Pikkusen on kuuma tässä bussissa olla.. likka nukkuu kyllä tyytyväisenä onneksi. Revin siltä hellehousutki pois äsken, pitää tarjota tissiä heti ku päästään mummilaan perille. Esim ilmastointi olis kiva. Tai se oma auto myös.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Pitäisi leipoa mutta miten tällaisilla helteillä mitään leipoo kun leipomukset sulaa pöydälle :o Pärrkele! Toivottavasti kuitenkin ehtii vielä ennen esikoisen synttäreitä. Viime vuonnakin muistaa että oli helteet kun kakkua väänsin synttäreille! Kyllä siinä olikin sitten pursottamisessa hommaa kun tuntu että se suli sitä mukaan ku sai pursotettua!

Takaisin