Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miun pieni poika vietiin valohoitoon kohonneiden bilirubiiniarvojen takia. Poikaa näen 3,5 h välein puoli tuntia. Kamala ikävä. Tilannetta ei auta huonetoveri joka nukkuu ja ilmottaa hoitajille, että vaihtakaa vaippa hän ei jaksa. Hänellä kuulema yksi tikki laitettu niin ei voi liikkua.. Onneks mie en tiedä montako niitä miuhun mahutettiin 1,5h aikana... :(

Täällä mies taas torkutti herätyskelloa miljoona kertaa ennen kuin potkin sen ylös.

Koko tän äitiysloman aikana ketää ei oo kiinnostanu et miten voit ym... mut kyl nyt ku La viikko on ni kaikki tutut ja tuntemattomatki on yllättäen kiinnostuneita et onko minkälainen vointi ja joko oot jakautunu... Haluavatko vaan olla ensimmäisiä jotka pääsevät kertomaan uutisen eteenpäin vai mistä nyt sit yht äkkiä tuulee? kysympä vaan... Vastannu oon näille et ehkä sitä kesäkuun alussa ollaa jo jakauduttu...

Äähh me päästään isyydentunnustukseen vasta 26. päivä! Sen jälkeen menee vielä 3 viikkoa että se vahvistetaan ja sit vasta saadaan nimi rekisteriin. Inhoon kun asiat tapahtuu hitaasti ja voin ite vaan odottaa!

Ei ollu verikokeissa merkkejä raskausmyrkytyksestä ja hyvä niin. MUTTA TAAS TÄTÄ ODOTTELUA JA VIELÄ EKTRANEUVOLAKÄYNTI TORSTAINA. Tylsääääääää.......

otan kohta lopputilin koko hommasta :mad: ihan tukossa joka rööri ja vasen korva nyt toista päivää lukossa.... vetuttaa ku kaikki äänet kaikuu vaan..... selkä juilii ja jalat puutuu, mut vaan muutamia onnettomia suppareita päivän aikana...... grrr....

Ainoa oire itseasissa on se, että taas yölliset vessareissut tihentynee. Hyvä että tunnin välein saa käyä ja aina tulee litra pissaa! Ei jaksa koko ajan nousta ylös sängystä, kesken unien... sitte vielä ku vauva sattuu oleen otollisessa asemassa, saa oikiasti ottaa askeleen jos toisenki, että kerkiää vessaan.. Tenat vissiin sais olla jo housuissa.

Mikä ihme siinnä on, toisinaan pärjää 3 vessareissulla ja nyt sitte ihan koko ajan saa käydä ja seki tuntuu ettei riitä! Ärsyttää sitte tulla takas sänkyyn pyöriin ja kuunteleen miehen kuorsausta.. Ensinnäkin koitappa saaha mukava asento niin itselle kun mahalle ja sitte vielä nukahtaakin. Ei ihme kun päivisin taas väsyttää ja kaipaa päiväunia, ennemmin nukkuis yöt ja päivisin olis lähes elävien kirjoissa :) Tai heräilis ees supistuksien takia, eikä pissan!!!!!!

Mullakin alkoi se vessassa ravaaminen, nyt rv 41 :D Tähän mennessä pärjännyt yhdellä käynnillä yössä..
Onko vauva siis laskeutunut???

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Yöunet ihan hanurista. Tunnin välein käänsin kylkeä ja katsoin kelloa. Ei auttanu vaikka häädin miehen sohvalle kuorsaamaan. Nyt on joka paikka niin pökkelöä, sormet on turvoksissa eikä taivu mihkään. Ärsyttää, mennä neuvolaan näin turvoksissa.

Väsyttää! Ei millään viittis nousta sängystä ylös. Voisin oikeastaan nukkua siihen asti kunnes Tonttu meinaa syntyä. Ei tässä oo oikein muutakaan. Ihan kuin ei ois nukkunu ollenkaan vaikka oonhan mie, mutta vessareissut välissä... Koirallakaan ei oo näköjään kiire ulos. Vielä tunti tai pari makoilua...

En jaksa olla raskaana. Miksei tää vauva halua syntyä? Mies heitti teorian että se vauva pelkää mua ku oon niin äkänen. Voihan sekin tietty olla...
Jotenkin alkanut tuntuu et ei tää tuu täältä ilman pakottamista. Ja ajatus käynnistämisestä ei kauheesti innosta, etenkään ku se tarkottaa sitä että tässä tilassa pitäis jaksaa olla vielä yli viikko.
Ottaa myös päähän että ku on niin tylsää ja kiukuttaa ja jomottaa koko ajan niin sit tekis mieli syödä koko ajan jotain. Kirottu telkkari näyttää sipsi-jätski-karkki-ruokamainoksia ja mulla valuu kuola ja kaivan kaappeja läpi et oisko jotain. No ei ole. Vedin puuroa voisilmällä ja sokerilla ja viimeisen viinirypäleet pakkasesta. Nyt ois tarjolla vaan ruisleipää ja raejuustoa, sekös hatuttaa.

Ei jumalauta! Noi poraa taas!!!! Koko talvi remontoitu, syksyllä oli ulkosivuremontti joka jäi kesken ja nyt ne jatkaa. Mun pää hajoo!!! Toivottavasti saa valmiiksi ennen Tontun kotiin tuloa!

mites Jomsuli sen sairaalakassin herkut ;) onko pakattu? :D ite oon vielä saanu säästettyä omani! saas nähä kuinka kauan!

Mulla ois hitto kaikkee tekemistä vaikka millä mitalla, mut jotenki sitä on vaa nii helppo lysähtää tähän sohvalle ja sit voivotella kohta taas ku on paikat jumissa :/ tyhmää.. Miksen saa mitää oikee aikaseks?!! Nukkuminenki kuulostais kivalta, mut en osaa nukkuu päikkäreit muuta ku SUPERväsyneenä ja sitä en tällä hetkellä ole ....

Takaisin