Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nukuin 23:30-02:45 ja nyt kökin hereillä ku uni ei vaan tuu. Prkleen kakkahätä ku herätti. Alkaa vähän tää joka öinen valvominen käymään niin henkiselle ku fyysisellekin hyvinvoinnille. Syntyis toi pieni jo ni olis ees syy valvoa yöllä..

Mä sentään nukuin neljään... Kunnes tyttö ahtautu meidän väliin. Ei nukuta ei, energiaa tuntuis olevan nyt vaikka mihin. Nää hormoonit on niin syvältä!

Mä menin Suomen paska pelin jälkeen nukkumaan ja nukuin sikeästi viiteen... Jihuu!! Heräsin vessaan ja nytpä ei sit uni tulekaan. Onneks mies on huomenna kotona, ni jospa mä saisin nukuttua päikkärit, kun se hoitaa lapset.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tylsääää! Mikään ei huvita. Huomenna taas neuvola, missä ei tapahdu takuulla mitään uutta ja ihan sellanen olo et varmasti menee kolme viikkoa vielä kun Tonttu viihtyy mahassa. Turhauttaa kun toi maha on vielä tossa! Haluan energiaa jostain. Nyt voisin vaan maata koko päivän sängyssä peiton alla.

Sama täällä. Pitkästyn hengiltä. Vaikea enää kehitellä muuta mietittävää kuin tää päivien laskeminen.

Onpas harmaa päivä. Mä toimin aurinkoenergialla, joten taidan pistää hetkeksi pään tyynylle.

Ilma on ihan pyllystä sateista ja harmaata... vois vaa koko ajan syyä syyä ja vielä syyä... ihan pohjaton mahalaukku nykyjään... Mitää ei viittis tehä sohvalla vaan tuijottaa telkkaria niitä samoja sarjoja jotka toistuu joka kanavalla... toiselta ku loppuu ni toiselta alkaa sama alusta... Jos sit jossain vaiheessa sais tänää lenkkarit jalkaa ja laittas töppöstä toisen eteen mut tuo sää.... Ehkä kuitenki vois tehä nakkikastiketta ja perunaa ettei vaan tuu missään vaiheessa oikeesti nälkä...

Kyllä, tylsää on. Mun tekemiset on nykyään syöminen, Netflix, vessassa ramppailu ja mahdollisimman hyvän asennon etsiminen, yleensä tuloksetta.
Päivien lasku on turhauttavaa mut nykyään huomaan katsovani kelloa ajatuksella " ai tätä päivää on vielä näin monta tuntia jäljellä, huoh"

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Ulkoilu parantaa mun fiiliksiä lähes aina, mutta en mä viitti lähteä tonne harmauteen yksin. Oon pyörällä niin kömpelö, etten enää uskalla sotkea sillä ilman saattajaa. Kävellen jaksan ehkä parin korttelin ympäri ennen kuin häpyliitos alkaa vituttaa.

Hmph. Soitin lastenvalvojalle koska isyydentunnustamislapussa luki että puhelinaika 12-13. No siellä oli vastaaja joka kerto että puhelinaika on 8-9. Kiva. Oisin ehkä halunnu hoitaa asian tänään, mutta ei sitten v*ttu.

Mä just eilen mietin että kuinkahan nopeasti tuo isyydentunnistus-kutsu tulee. Eli näköjään aikalailla kohta syntymän jälkeen. Itsekin haluaisin hoitaa tuon asialistalta pois asap.

Meille se yhteydenottopyyntö oli lähetetty 6.5. kun tyttö synty 3. päivä. Nopeesti tulee siis :)

Nyt ei tuu mainoksia keskustelujen tiellä vaan pelkkää tyhjää. En siis näe kaikkia tekstejä! Ihan pöllöä!

Meil on miehen kanssa yksi palaveri klo. 17-19 tänään, jonne ei yhtään huvita raahautua :mad:

Sama marina jatkuu... soitin äidille ja perus "no onko mitään tuntemuksia että synnytys ois alkamassa" Mies lähetti viestin että sen työkaverit kyselee samaa. NO JOO TUNTEMUKSIA OLLUT KOLME VIIKKOA. ärysttää marista samasta aiheesta mut perkele. Ja äidin tietenkin piti taas vastata yhtä pirteesti ku sanoin joo että kaks tosi kipeetä päivää ja selkä herkkänä ja kipeitä suppareita jne " nooo, kyllä sä sit tiedät ku ne oikeet tulee. ne on niiiin kipeitä ja eri sarjaa ettet voi erehtyä.esikoiset menee aina yli. koita jaksaa. nuku vähän " Vittu. miks ees soitin sille? Tyydyn vastaaman sen joko-viesteihin sanalla ei niinkuin oon tehnyt viimeisen viikon...
Känkkäränkkä maanantaista sunnuntaihin...

Päivä vaan paranee! Olin pesemässä pöydälle jäänyttä simapulloa jossa vielä vähän simaa pohjalla. Avasin korkin mikä räjähti mun käteen. Aivan mieletön pamaus ja vasen käsi pikkasen kipeä. Nyt peiton alle piiloon tätä päivää!:smiley-angry019

Varmaan vaikeeta noille tutuille ja sukulaisille tietää et mitä sais sanoa kun me ollaan niin pahantuulisia että kaikki kuulostaa väärältä :grin
Mut ehkä noi "joko" viestit vois jättää pois koska kyllä ne sit kuulee kun vauva on tullu niin kannattaako kysellä etukäteen, ihankun tässä olis jo viikon ollu vauvan kanssa ja unohtanu vaan ilmottaa :)

Mua muuten on vähän ärsyttäny miehen puheet siitä et miten kaikki on sit kun vauva on syntyny, tuntuu et se luulee, että heti päästään elämään tosi "normaalielämää" ja että mä oon tosi nopeesti siinä kunnossa että jaksan tehä kaikkea, ja mennä kaikkialle. Se vaan toitottaa et "ei sitten kannata jäädä kotiin jumiin pitkäks aikaa, mahollisimman pian vaan liikkeelle jne".
No onhan se tottaki ettei kannata liikaa linnottautua kotiin mut kunhan ei kuvittele että oon samantien normaalisti liikkeellä ja kykenevä kaikkeen.

Rupesin päivällä pesee ikkunoita ja 40min meni et sain olohuoneen ikkunan auki :mad: saatanan saatana!!!! ai että otti päähän, voimat uupu siinä hiton avaamisessa.... no enpä sitten pessy kun vaan sen olkkarin ikkunan, muita en vaan yksinkertaisesti enää jaksanu :confused: muutenki käyrät korkeella, niin ei voi sit enempää kiinnostaa painia yhen perkeleen ikkunan kans....

Takaisin