Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi Tuhina, sulle mä niin toivon synnytyksen käynnistymistä :Heartred

Höh, mua vähän pelottaa kun on oltava yksin näiden menkkajuilimisten kanssa. Mä en luota omaan havantokykyyni näköjään yhtään, vaikka th eilen loikin muhun uskoa et tiedän varmasti ku tulee lähtö. Mä en tiedä millon mun pitää soittaa siskolle varotusta että alkaa jossain määrin varautumaan. Tiedän ettei mulla todennäkösesti synnytys käynnisty nyt ihan lähipäivinä, mut yölläki taas menkkakivut päällä ja mitä jos ne yhtäkkii oiski niitä oikeita supistuksia enkä mä vaa hoksais. Emmä haluu vaivata siskoa turhaan :sad001

Onneks Huihuihui yleensä synnytys ei oo salaman nopee ni varmasti oma vaisto sit sanoo ku on oikeesti tosi kyseessä. Plus et tuskin sun sisko pahakseen pistää vaiks joutuskin tulee kerran tai pari turhaan. :)

Ärsyttää, kun tää foorumi ei toimi oikein näil mun laitteilla! En nää kaikkia kommentteja lainkaan :(

Vituttaa tuo mies entistä enemmän, tyttö raapii taas poikaa ja se vaan hyssyttelee "ei saa" ----> olen sanonut, että tästä pitää tulla näyttävä Ei.. Helvetti, kun kaikki vaan unohtuu tolta vissiin.

Tää tulee olemaan yksi vitun kaaos, mutta noi kaikki tulee näkemään kyllä minkälainen hirviö musta kuoriutuu, jos mua ei kuunnella.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

40+0. Voishan tän laittaa tonne tänään olen onnellinen-ketjuun mut aamun fiilikset oli lähinnä marinaa joten tuli nyt tänne. Ei taida neiti olla täsmällinen ja syntyä just laskettuna, kuten toiveita elättelin tän vkn. Eikä taida tulla äitienpäiväksikään kuten aikoinaan toivoin. Lihota sit itteäs siellä mahassa viel kaks vkoa, kyllähän minä odotan!!!

Miusta tuli viimeinkin rasisti! Mie vihaan venäläisiä!! Ne on niiiiiii sikoja! Minuu vituttaa nii vittu nää vitun muurahaiset jotka tääl pitkin kämppää. Ne tekee pesiä mattojen alle ja niil on pesät joka listan alla joka vitun huoneessa ja vittu kiipeevät keittiö tasoilla, nam vittu. Vittu tää kämppä oli kamalassa siivossa ku muutettiin ja seinist revittu maalit ja listoist sahattu jotai vitu paloja pois ja ei jumalauta! Että tosi kiva asua ydinjätekämpässä, kun venäläiset ei oo pitän huolta! Edes siivonnu!!!

Voi ei. :sad001 Toivottavasti saatte hävitettyy muurahaiset nopeesti ja muutekin siivottua. Ku kuulee et miten huonoon kuntoon joku on jättänyt kämpän ni osaa arvostaa sitä et pääs itse muuttamaan täysin remontoituun asuntoon.

Jaksamista Manna!

Nojoo. Tääl kävi 5pv jo myrkyttäjä mut ei mitää apuu. Ma taas soitettava myrkyttäjä tänne ja kysyttävä täst pintaremontist et sais taulut ja ppeilit yms seinille...

Myrkyttiks ne muurahaiset ulkoa kanssa tai laittoiko jotain syöttiä pesään kuskattavaksi? Niiden tukikohta on jossain ulkona, joten sieltähän niitä lompsii uusia jos vaan sisällä on myrkyt.

Muurahaiset on kyllä ihnoja. Asuin niin pitkään kerrostalossa etten ole tottunut siihen että villieläimet tuppaa kylään. Tää rivaris onkin joskus näkynyt yksittäisiä, mutta onneksi eivät ole enempää intoutuneet tänne tuppaamaan.

Tuli nyt mieleen taas jostain random asiasta... Mua jotenkin niin ärsyttää ku muutaman kerran nyt kuullut muutamasta suusta miehen lomaan liittyen, kun siis se pitää synnytyksen jälkeen sen 3vkoa lomaa et "no hieno juttu, onhan se hyvä et mies on sit siellä kotona äidin apuna". Siis miten niin äidin apuna? Onhan se lapsi ihan yhtä paljon sen isänkin, kyllä sekin sitä tulee hoitamaan ja haluaa tutustua siihen ja muodostaa suhdetta siihen tuhisevaan uuteen perheenjäseneen. En muuten nyt mitenkään äärifeministi oo mut mua napsaa korvaan tollanen "äidin apuna kotona"-vihjailu. Joo, kylhän mies varmaan paljon sillon lomallaan kotona tekee ku mä keskityn pitkälti toipumiseen ja imettämiseen ja vauvaan mutta kyllähän se loma on myös sitä isää varten, ei siksi että äidillä olisi pikku apuri kotona hetken... Joo, ei oo nyt niin suuri asia mut näihin jo valmiiksi ärtyineihin hermoihin osuu ehkä liiankin paljon.

Mannaryyni, millainen asunto teillä on? Ilmeisesti maantasalla olette, kun murkkuja noin vilistää? Mun omassa kämpässäni oli samaa vikaa viime keväänä. Muurahaisilla oli pesä seinän ulkopuolella, joten pyrkivät lämpimään ja ruoka-apajille. Piti tosi tarkkaan piilottaa kaikki ravinnoksi kelpaava jääkaappiin ja biojätekin laittaa kannelliseen astiaan. Ulkoseinien myrkytys auttoi.

Yhdessä vanhassa lahossa kämpässä murkkuja tuli mm. kylppärin seinien raoista, mutta siinä tapauksessa oli kyseessä kosteusvaurio eli ötiäiset asuivat rakenteissa. Siihen ongelmaan ei auttanut kuin muutto.

Jomsuli, olen kiinnittänyt huomiota ihan samaan, tuota on toitotettu ihan neuvolasta lähtien. Harmitti miehen puolesta, kun kaikki alleviivaa miten sen funktio on olla mun palvelija, ja minä vain kehitän suhdetta vauvaan. Vielä kun tuo tekee tälläkin hetkellä kaikkensa, että mulla on hyvä olla, tottakai tehdään sitten kaikki mahdollinen että se saa vauvan kanssa mahdollisimman läheisen alun.

Voi jessus mikä virhe oli mennä pariks tuntia kauppakeskukseen, siihen paikkaan en enää ennen synnytystä mene!
Nyt tuntee nivusissa, alavatsassa, selässä ja jaloissa että on ollu....

Miten ne ihmiset käveleeki niin nopeesti, siis normaali-ihmiset?? Oon unohtanu ihan. En mä voi toikkaroida siellä välissä tällasella mummovauhdilla ollenka, alkaa vaa vituttaa ja tuntuu et on tiellä!

Mua vituttaa ja itkettää eikä tippaakaan kiinnosta mennä mihkää äitienpäiväkahville!! "No eikö se nyt vieläkään, kyllä se tulee kun on valmis." Haistakaa perse. Mun plääni oli itte olla äiti tänään mut vituikshan se meni kuten yleensä.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Normiyö.... Siihen vielä selkä- ja lonkkakivut kaveriks niin jes!
Yritä nyt edes hetki ajatella positiivisesti, on se palkinto varmaankin näitten yövessajuoksujen arvoinen, vaikka se nyt koskee hermoon ja huolella... :)

"Kyllä se sieltä aikanaan tulee", "kukaan ei oo sinne koskaan jäänyt", "nythän voit levätä ja kerätä voimia koitokseen"...:mad:

Takaisin