Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lälly, voi elämä et piti taas huokasta kuinka pönttöö jengii on olemassa! Suku on joskus todellakin pahin...

Joo ei serkkuja meidänkään juhliin! Osa on kivoja, ei siinä mitään, mutta siitä tulee loputon suo: kun kutsuu pari kivaa serkkua, pitää kutsua loputkin, ja sitten on kutsuttava heidän vanhempansa kumppaneineen. Sen myötä mukana onkin jo monta riidanhaluista alkoholistia. Helpompi vaan rajoittaa kutsuja lähisukulaisiin ja ystäviin.

Mulla on valitettavasti hankalampi suku kuin miehellä. Oon yrittänyt selittää sille että hän saa halutessaan kutsua serkkujaan mutta itse en aio, mutta se ei vaan tunnu vielä tajuavan mun perusteluja tälle.

voi ei Lälly, mulla hajois kyllä pää jo tollasesta :D ei kukaan voi olla noin nolo et alkaa latelee ehtoja toisen lapseen liittyvissä MISSÄÄN asioissa.. hahaha!!! koita kestää, suku on pahin... tiedän kyllä!

musta on hauska odottaa ilmeitä ja reaktioita kun meidän pojalle ei tosiaan tule ristiäisiä vaan nimiäiset ilman kirkollisia menoja (en kuulu kirkkoon).. lähinnä mieheni suvun puolelta siis, koska varmaan odottavat ristiäisiä tulevaksi ja että kastemekko on heidän suvussaan ollut mekko jne...

:D en oo tohtinu kertoo ettei oo ristiäisiä tulossa (kastemekkoa kyllä haluan käyttää juu, siis sitä samaa missä MINUT on aikoinaan kastettu) :)

Mua ahistaan kans tuo ajatus, kun anoppi on jo sanonut että heillä on sitte suvussa kiertävä kastemalja ja kastepuku ja ties mitä kaikkea muuta. En halua että automaattisesti oletetaan että me ne otetaan, esimerkiksi. minun perheelläni on myös kastemalja missä meidät kaikki on kastettu, jossa haluan myös pamperon kastettavan. Plaah... tietenkin hyvää tarkoittavat, mutta ärsyttää jos rajataan johonki tiettyihin muotteihin, miten meidänkin pitää tehdä. Ja arvaa teenkö?! :p

hahah joo kyllä minussa ainakin asustaa tässä kohtaa pieni kapinallinen, ja taidan toimia vähä niinku päin vastoin justiinsa ku odotetaan ;)

Mä oon vieläkin vähän ällikällä lyöty. Ihme ku ei sanonu, koska vauva sais luvan syntyä.

Yks kaveri kyseli eilen, et miten menee ja millon on yliaikakontrolli. Kerroin sit ja hää sano et sen kontrollin jälkeen lähtee varmasti syntymään, ku ne siellä ronklaa kohdunsuuta. Siitä se synnytys kuulemma kaikilla käynnistyy. Olin vähän että jaa, vai niin. Eipä mulla ainakaan ku on jo kahesti ronklattu. Äh en tiiä, ärsyttää kaikki.

Mulla ei oo mitkään noi ronklaamiset aiheuttanut edes supistuksen supistusta. Tänään pitäs soittaa äitiyspolille ja varaa tiistaiks toi yliaikaiskontrolli ja meinaan valittaa siel niin paljon et päättävät heti alkaa käynnistää synnytystä. Ellei tää nyt jollain ihmeen kaupal oo ennen sitä syntynyt.

Joo mullaki pitäs keskiviikkona kuulemma olla kontrolli, ja aion todellakin valittaa ja huolella että saisin sen käynnistyksen! Mä vaan toivon että tää lähtis syntymään ennen sitä ihan itekseen... Mut ei varmana lähe, itepäinen on ku isänsäkin.

Tääkin on niin itsepäinen, niinku koko sukunsakin, et se pitää kynsin ja hampain kiinni ettei vaan tarttis tulla pois masusta.

Mutta siellä yliaikaiskontrolissa ronklaavatkin alakertaa ihan eri malliin, oikein isännän ottein:grin, siinä lähtee kalvoo irtoamaan sitkeemmilläkin tapauksilla...

Hyvää synttäriä lyyti! :talk017

Kylhän nyt toisen synttärit pitäs muistaa. Mul on vähän semmonen mielikuva kyl ettei munkaan mies onnitellut mua synttäreinä tai sit onnitteli pari päivää myöhässä.

Takaisin