Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oon samaa mielt. Ollaan otettu ihan yksinkertasistakin asioista yhteen ku se ei vaan jousta yhtään. Okei tää kuullostaa silt etten itse voi joustaa, mutta esmes toi raskauden tajuumisasia niin hän ei oo ollut raskaana niin miten hän voi tietää ja toi adoptio/huostaanottoasia niin millä perustella hän voi sanoo et joku semmonen lapsi on huonompi. Mun mieshän on adoptoitu vauvana eikä se kyl siitä yhtään huonompaa ihmistä tee!

Voi juma mikä ilima! Ei sada lunta eikä räntää mut tuulee ja sataa vettä, kylmää vettä! Hyrrrr! Jäi koirapojan kanssa lenkki lyhyeen

juu mä en kans ihan heti usko niitä tarinoita, et sai muka tietää vasta synnärillä olevansa raskaana o_O ja ei mun mielestä kyllä oikein koskaan ole lapsen vika, jos otetaan huostaan tms....! vaikka olis "vaikee" lapsi niin onhan siinä taustalla yleensä aina jotain muuta.... ei ne automaattisesti ilkeinä synny....... ja kyl se monesti varmasti pelastaa sen lapsen, ties mitä kauheuksia joutuis kokemaan jos ei otettas pois......

"Vähän on ummetusta, hups oonkin raskaana!" Joo, ei oo kauheen uskottavaa! Eikä oo todellakaan lapsen vika.. Vaiks olis vaikee lapsi niin yleensä se heijastuu kotoota. Jostainhan se yleensä on oireilua. Sitä paitsi jos joku antaa oman lapsensa pois/ lapsi otetaan pois ni siihen on yleensä hyvät perusteet ja usein ne ei oo siit lapsesta riippuvaisia ja sillon se on sen lapsen pelastus!

On muuten aika hassua kun on nyt niin kova tunteenpalo jotain tiettyä aihetta kohtaan ja jää sitä sit kiukuspäissään jumittaa. Oon huomannu tän raskauden aikana olevani jotenki suoraviivaisempi, ehdottomampi, jotenki sellanen leijonaemomainen. Mulle ei ryttyillä, tai jos ryttyillään ni poden sitä raivospäissään yöllä sängyssä jos en muuten ole reagoinut. Toivoisin, että osa tästä jäis päälle raskauden jälkeenkin, koska toivoisin oppivani puolustamaan itseäni ja kertomaan mielipiteeni rohkeammin.

juu siis mä oon huomannu saman!!!!! pakko oli jo ostaa halpis paperia, kun menee monta rullaa viikossa :eek:

Täytyy olla kyllä melkoisen isokokoinen ihminen jos ei huomaa mitään muutoksia kehossaan... :confused:

Meilläkin mies oli pari vkoa sitten "siis mitä helvettiä, taasko vessapaperi on loppu!!??" Huusin siihen kiukkuspäissäni sit vaan et en ajatellut säästellä siitä ku sattuneesta syystä käyn vessassa päivän aikana sellaset 58 kertaa et ihan vitun sama!!

Mä uskon et suurimmassa osassa näitä tapauksia joissa ei raskautta huomaa ku synnärillä, on pakko olla jonkinlainen psykologinen kieltäminen meneillään....

Ja iltakiukku. Mulla alkaa yleensä kymmenen jälkeen kiukuttaa niinku kaikki, etenkin se et pitää mennä nukkumaan ku tietää millanen yö taas on edessä. Ja iltasin taas sitä toteaa ettei se tänäänkään syntynyt. .

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mä muuten vielä nielen ton, että on tietämättään raskaana, mutta se että ei huomaa vauvan liikkeitä koko aikana on aika ihmeellistä. Tietysti jos on jatkuvasti semmosessa asennossa, ettei tunnu ja äidillä paljon massaa, mut silti. Aika megakokonen pieru eksyksissä... :p

Mua enemmän hermostuttaa illasta, että ei kai hän tänä yönä haluu syntyä. Jotenkin uskon, et alkaa tulemaan yöllä. En kyl usko, et ihan vielä ois tulossa. Mut sit ku tää mamma on pakannu sen kassin ja täyttäny sen lomakkeen ni sitten...

Menin kauppaan hakemaan puolukoita! Ei ollut yhtäänvitunpuolukkaasiinäkaupassa.
Myös idiootti myyjä oli kassalla, flirttailee aina mun miehelle - vituttaa sekin saatana!
Piipittävä ääni kaikuu vieläkin mun korvissa. Vittu. Kun vituttaa. Kaikki.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Joo täällä kans vessapaperi aina loppu mun takia, ja sitte vielä en suostu ostamaan halpaa keltasta paperia vaan se pitää olla valkosta parempaa! Sitä mies ei tajua :D

Ja iltasin tosiaan vituttaa ja väsyttää ja on kipee olo ja sit vituttaa se kun tietää ettei saa tarpeeks unta ja aamulla on väsyny. Ja kun haluisin välillä jaksaa istua pitempään miehen kanssa sohvalla mut joudun aina menee nukkumaan paljon sitä aikasemmin :(

Siihen johkin puoleen väliin raskautta ehkä viel uskon ettei todella tiedä olevansa raskaana, jos on niitä onnekkaita joilla ei ole pahoinvointia ja vaikkapa tosi epäsäännöllinen kierto niin ei tajua kaivata menkkojakaan, mut sit jos tosiaan loppuun asti on tietämätön niin sitä on vaikee uskoa!
Kyllä kai jos on tosi ylipainonen voi jäädä mahankasvu huomaamatta mut liikkeet, kai niitä kaikki tuntee jossain vaiheessa.
No tää vika nyt ei liittyny marinaketjuun mitenkä taas! :)

Onks edes yhdet helvetin puolukat liikaa pyydetty? ON!!! Niitä olen vihaani mättänyt! Seuraavaksi mätän kassaneitiä turpaan, mutta onneks tajuan varmaan loppuraskauden välttää tota kauppaa kun on paska kauppa, ja paska kassaneiti ja ei saa mitä haluaa.

Toiseksi: päiväkodintäti totesi, että mun maha on vielä niin ylhäällä ettei tule vielä??! Fuck you world!!!!!!!!
Saan siis nauttia tästä kaikesta vielä pitkään, loppujen lopuksi vauva on varmaan joku 4,7 kg ja joudun sektioon.
The end, vittu.
Olen kyllästynyt sanomaan "minkäs tälle voi" no minkäs tälle voi saatana, ja näille kiloille. Toista kertaa elämässäni häpeän itseäni niin paljon, että sairastun varmaan vähintään anoreksiaan tän 100 kg:n jälkeen enkä jaksa olla lapsen kanssa kotona ja palaan töihin.

"Agressiivisuus kertoo että synnytys on lähellä" Fuck you world again, siinä tapauksessa olen kohta synnyttänyt 2 kk!!!!

Tekisi mieli vaan huutaa ja pomppia ja raivota, mutta ei tän mahan kanssa voi.
Ei jaksa edes itkeä, sekin saa varmaN vauvan menemään ylemmäs?
Ehkä se tulee suusta ulos.

Takaisin