Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mannaryyni sulla on kyllä ollu varmaan aika kova viikko. Koita saada otettua päikkärit tai vaikka useemmatkin jos väsyttää! Saisit vähän ladattua akkuja ennen kun rupeet synnyttämään!

Niin. Hauskinta täs on etten osaa päivällä nukkuu yhtään vaik kui yrittäis.

Mulla on kyllä ihan sama. :/ Nyt oon onneks vähän oppinu nukkuun päikkäreitä kun oon ollu niin väsyny että oon vaan väkisin sammunu kesken päivän!

Eilenki yritin nii olin vaa silmät kii sen puoltoista tuntia eikä hajuakaa unesta!

Väittävät että silmät kiinni makaaminen on hyödyllistä myös, vaikka uni ei tulisikaan. Parissakymmenessä rauhallisessa minuutissa aivot kuitenkin virkistyy. Mulla on välillä tollaisia muka-päikkäreitä, laitan kellon soimaan 25 minuutin päästä (pidemmistä torkuista tulee pöhnä) enkä ehdi siinä ajassa nukahtaa, mutta oonpa sentään rentoutunut.

No miulla ei auttanu siihen väsymykseen yhtää toi huijaaminenkaa. Rupes vaa päätä koskee ko nous ylös, kun väsymys paino iha saatanasti, mut ei silti uni tullu. Vissiin ylikierroksilla keho?

Sulla on ollut nyt niin paljon stressiä, että kroppa on ylivireessä. Koita silti huilata - käyt lämpimässä suihkussa, keskityt korkeintaan vauvatavaroiden esille laittamiseen, syöt mitä mieli tekee ja pötköttelet joka välissä. Juttele mahalle. Ajattele, että kohta tämä täältä rynnistää.

Onnea uuteen kotiin! :)

Mulla oli joku aika sitten sama tilanne. Yöllä ei saanu nukuttua eikä päivälläkään. Sit sitä oli koko ajan väsynyt ja kiukkuinen. Sit ku se stressi väistyi, ni sammuin ku saunalyhty päikkäreille ja yöunille. Nukuin kaks yötä heräämättä kertaakaan vessaan.

Mannaryyni: nyt kun muuttostressi on pois alta, niin pian tuo väsymys sullakin hellittää. Pää parantaa itse itsensä ja pian se jo nukuttaakin makoisasti. Touhuilet kaikkea kivaa ja sit välillä huilailet. Ei kannata stressata enää väsymyksestä. Kyllä se uni sieltä tulee ennemmin tai myöhemmin :)

Mannaryyni: Varmasti oot ihan poikki. Muuttaminen on kova homma,ilman raskauttakin. Ole onnellinen että se ruljanssi on ohi ja voit keskittää kaiken energian vauvan tuloon. Nyt vaan rentoutumista ja lepoa siinä tavaroiden laittelun ohessa :) Ja onnea uudesta kodista!

Onnea Mannikselle uuteen kotiin! Mullakin oli tässä se jakso kun valvoin öisin enkä malttanut nukkua päivällä. Se oli selvästi stressistä kun tytön unia valvoin... Mutta nyt kun se on helpottanut niin maistuu unikin. Eilenkin olisin voinut nukkua koko päivän - niin väsynyt olin!

Pikkutirsoja vaan nyt aluksi äläkä rehki siellä uudessa kämpässä sitten aamusta iltaan vaikka onkin ihanaa saada tavarat oikeille paikoilleen mahd nopeasti varsinkin kun on vauva tulossa... :wink

Mä oon tässä aamun vitkutellu lenkille lähtöä vaikka ollut kivan näköinen aurinkoinen keli. No, nyt siellä tulee sit vaakatasossa LUNTA! Ei nappaa nyt ainakaan enää tonne mennä.

Appiukko tuli eilen grillaamaan ja rakentaa tota huvimajaa.. anoppi ei, ku oon taas jotenki loukannu häntä.. en oo joulun jälkeen ollu en yhtään missään tekemisissä, mut silti oon onnistunu hänet taas suututtaa.. no mut joo, eipä pahemmin jaksa enää kiinnostaa... mut kyl oli taas niin kylmää kyytiä ukoltaki et teki mieli vetää nyrkillä ihan suoraan nenään :mad: päivää sano, ei muuta koko päivänä mulle... ruokapöydässä valjastin poikaa, että syö perunat ja porkkanat ensteks pois, niin sit saa lisää makkaraa... niin eiköhän ukko ottanu kauhan ja sano "vaari antaa lisää"..... VITTU!!!!!!!! KUKA IDIOOTTI TEKEE NOIN?!?!?!?!?!??!! jos oma vanhempi sanoo jotain niin ei kellään oo oikeutta mennä väliin sanoo ja lupaamaan muuta...!!!! no tietenki ne perunat ja porkkanat jäi taas syömättä ku veti navan täyteen makkaraa...!!!!!!!! PERKELEEN PERKELE!!!!!!!!!! ja nytki oli taas mies pyytäny et tuo tullessaan paketin makkaraa, niin joka helvetin kerta appiukko tuo chilimakkaraa, koska se tietää et mä en voi syödä sitä, ku oon allerginen.... onneks nykyään osaan jo varautua, et ostan itelleni ja pojalle paketin orkinaalia, tukehtukoon mun puolestani siihen chiliin..... mut paras oli kahvin kans, ei kelvannu tuoreet munkit, koska niiden päällä oli SOKERIA!!!!!!!!!! HAISTAKOON PITKÄ VITTU!!!!!!!!!!! mä en jaksa enää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(anteeks mun kielenkäyttö, en jaksa sensuroida, mä oon niiiiiin VIHANEN!!!!!!)

Kiitoksia!

Nyt on kauppareissu tehty ja muuki jutskat hommattu. Ai vittu, et jalat on voimattomat tästä juoksemisesta.. Ja pää. Ja sit pitäs talonhuolto täs kytätä, et tuleeks ne kattoo tän kämpän ko oli entinen venäläis asukki vähä ollu sika ja huoleton asuja.. Et oishan se kiva, et viemärin kattosivat ku haisee ja nää seinät ois maalausta ja paikkausta vailla..

Plääh............................................ Mökille kun pääsis niin voi, että sitä aivotuuletusta...

Kyfix, toi on kyllä viimenen juttu mitä pitäs kenenkä isovanhemman tai vieraan tehä, et jos äiti tai isä sanoo jotain niin tehä päinvastoin, mä oisin varmaa ruvennu siinä paikassa raivoomaan sille!!

Mannis,siis eikö siinä kämpässä käyty tekee tarkistusta ennenku muutitte sisään? Ainaki täällä tehään vuokrakämppiin ja ne hoitaa ne ongelmat ennenku uus vuokralainen muuttaa sisään. Luulis että haisevat viemärit olis vaikea jättää huomioimatta.

Mul on niin tylsää. Oon niin väsynyt etten jaksa tehdä mitään ,kiitos viidesti vessaan ja muutama hassu tunti unta siinä välissä-yön.
Katoin jo yhen komedian-en nauranut, yritin päikkäreitä-en nukahtanut, laitoin pyykit koneeseen-unohdin laittaa sen päälle,tein lounasta-ei maistunut.
Sisko lähetti viestin "synnytä jo."No niimpä.

Joku marisi kaikkitietävästä äidistä! Ihan sama mitä sanon, niin mun äiti alottaa lauseen... Niin se minullakin oli... Ja loppu on aina kamalampaa tai parempaa kuin nää mun raskausasiat. Varsinkin alkupahoinvoinnin aikaan tuntui tosi inhottavalta, kun aina hänellä oli pahempi pahoinvointi kuin minulla.
Olen niin kyllästynyt... Oon nyt kuullut sen synnytyksistä aika monta versiota, et en tiedä mikä niistä on oikea stoori!

Onneks muuten äidin kanssa menee hyvin ja just tota huutoyrjöämistä ei vähätellyt(varmaan siks ku itsellä ei 3 raskaudessaan mitään sen tapaista ollutkaan). Mut tosiaan, sitku synnytys joskus käynnistyy niin oon vaan äidille IN YOUR FACE, tietty ois kivempi jos se muksu tosiaan tulis aiemmin eikä myöhässä kuten kuulemma "aina ne esikoiset tulee myöhässä" ja niin tulee mullakin. Mut sinäänsä kiva et itsekin olen kohta äiti, tiedän siis kohta kaiken kaikesta.

Et sä jomsuli tiiä sittenkä kaikesta kaikkee, kun sulla on "vaan se yks lapsi" ja "niin mäkin esikoisen kanssa tein niin ja niin, mut nyt tokan, kolmannen jne kanssa osaa paremmin" ;)

Takaisin