Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä rupean ihan juuri polttamaan siltoja, koska en kestä enää yhtäkään jokojoko-kyselyä! Pistän puhelimen ja facen pois päältä ja erakoidun. Prkle!

Palkkakuitti vituillaan tai sitten mä oon (taas) laskenut väärin. Alkais nyt se synntys, ettei mun tarttis kympin tähden alkaa kinaamaan, jonka tosin tein jo ihan periaatteestakin. Valvoin klo 04-08 ja nukuin sit taas kymppiin asti. Pää ihan raskas ja tänää ei huvita tehdä yhtään mitään.

Suski,meet vaan sinne hautajaisiin,niin sit et joudu katumaan,ettet mennyt. Onhan se todella inhottavaa,kun joutuu tollasessa tilaisuudessa vielä näkemään tollasia ihmisiä,mutta älä anna niiden pahottaa mieltäsi! Keskityt vaan siihen mummusi hyvästelemiseen :Heartred

Ja päivän marinat: Mua sitten niin raivostuttaa yöt,kun ei saa nukuttua. Välillä tuntuu ihan turhalta mennä illalla sänkyyn. Ei mun nukkumista häiritse kivut niinkään,vaan tuo mies,kun sen tarvii joka yö kuorsata. Tästä oon joutunu kärsiin koko mein suhteen ajan,mutta nyt se raastaa vielä enemmän kun nukkuminen muutenkin niin vaikeeta. Oon jo vuoden päivät nukkunu korvatulpat korvissa,mutta kyllä niistä kuuluu läpi. Mä kun oon todella herkkäuninen,että herään pieneenkin ääneen ja jos en oo tarpeeks väsynyt,en saa unta jos ei oo täysin hiljasta. :mad:

Joo kyl mä sinne aion mennä, ellen tosiaan oo synnyttämässä tai ellei tää mun flunssa pahene niin etten pääse sängystä ylös.. tulee kyllä oleen tosi rankkaa, kun vielä nää raskaushormonit sekottaa päätä vähän lisää ja pahentaa asiaa, mut aion olla vahva ja näyttää et edes minä osaan olla aikuinen.. ehkä ne itekin tajuaa et ei mulle kannata sanoa sanaakaan tai tulla lähellekään mua..

Spiraali, meidän tyttö on nukkunu jo pitkään yönsä omassa sängyssä. Nyt on 4 yönä tullut jo 01.00 aikoihin meidän keskeen nukkumaan. Viimeyön nukuin melki kokonaan sohvalla ja en ole hetkeen saanu niin hyvässä syvässä unessa nukkua. Aamu 6.00 olin pirtee kuin peipponen, vaikka 3 x kävin yön aikana vessassa. Tyttö nukku isänsä kainalossa niin tyytyväinen ilme kasvoilla!
Taitaa vauvan tulo jännittää esikoistakin. En vielä tiedä mitä siitä tulee, jos tyttö tunkee keskeen kun vauva on syntynyt ja minä siinä sitten vielä yritän imettää... En jaksa tressata ja pakottaa omaan sänkyynsä keskellä yötä. Ehkä se ahtaus sitten saa sen jo itsekin haluamaan omaan sänkyyn!

Voimia sulle ja nuku yks yö sohvalla rauhassa, teki ainakin mulle ihmeitä! :Heartred

Hyi kamala tätä oloo..en muista et koska oisin viimeks näin pahassa flunssas ollu..on niin huono olo et itkukin pääsi jo.. Mul on menny jo monta pakettia nenäliinojaki tänää, ku nenä vuotaa ku niagara.. :(

Suski88: mul on vähän samanlainen tilanne veljeni ja hänen vaimonsa kanssa. Se eukko on kans ihan pimee ja syyttää mua ja mun äitiä siitä, että heidän avioliitossa meni vuosi sitten huonosti. Se haukkui meidän juopoiksi ja haistatti paskat. Nyt ollaan oltu välirikossa kohta vuosi. Yritin viime kesänä puhua veljeni kanssa, että saatais asiat sovittua, mutta eipä ole sen jälkeen tullut yhteydenottoa vaikka lupasi soitella.
Eniten mua harmittaa tässä se, että heidän vanhin tyttärensä on mun kummityttö ja olisin hänet halunnut meidän vauvalle kummiksi. Tää ämmä vaan on puhunu paskaa kaikesta ja kieltäny lapsiaan pitämästä mitään yhetyttä isovanhempiin ja meihin muihin. Meidän sukuhan se kaiken pahan alku ja juuri on vaikka se eukko on ihan sekoboltsi.
Ois ollu paljon helpompaa, jos mun veli ois eronnu tästä akasta viime keväänä. Mutta nössö mikä nössö... Ihan tossun alla koko jätkä.

Tää laiska äiti on ratkassu lasten nukkumisen niin, että jokainen alottaa omassa sängyssään ja jos yöllä herää ni viereen voi tulla. En jaksa kuskata ketään takasin omaan sänkyynsä ja valvoa montaa tuntia :oops: Esikoinen ei enää viereen yöllä tule oikeestaan koskaan, poikkeuksena jos on oikeen kipee tai näkee tositosi pahaa unta. Keskimmäinen könyää sinne aika usein, mutta on vissiin siinä iässä, että uneksii paljon ja näkee niitä pahoja unia. Kuopus tulee silloin tällöinja toisinaan. Katotaan sit miten mahutaan ku vauvakin on siellä :confused: Tällä järjestelyllä meillä kaikki nukkuu suh hyvin, joten tää sopii meille. Ei tää taas kaikille sovi tämäkään.

Mulle iskemässä kans räkätauti, joten vauva saa unohtaa ajatukset syntyä ainakaan 3vkoa etukäteen. Ei, en lähe.

Meitäkään ei haittaa et esikoinen on tullut viereen mut jotenkin nyt ajattelin et kun vauva syntyy niin tulee ahdasta ja nyt kun en muutenkaan nuku hyvin niin ärsyttää se vehtaaminen. Nyt kyllä vähän ärsyttää että aloin tähän vierottamiseen... Tosin äsken käytin tytön pissalla niin se meni ihan nätisti omaan sänkyyn takas ja jatkoi unia... Ainakin toistaiseksi.......... Peukut pystyyn!!!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Voi ei!! Ootteko huomannu että foorumi on kiinni huomenna 11:30-12:30? Miten mä pärjään? :(

Voi apua!!! Miten me selvitään??

Mulla on muuten KUUMA!!!!!! Voisko tän oman nahan kuoria?!?! Sängyssä valvoskelen ja kuuntelen miehen kuorsausta ja odotan et millon tyttö herää.....

Kuinka moni aktiivisista kirjoittajista EI ole facebookin ryhmässä? Ihan vaan mielenkiinnosta, että oonko ainut vaiko onko meitä useampikin? Tää ei kyllä kuulu marinaketjuun, sorry.

Meillä vierotettiin kuopus vieressä nukkumisesta talvella. 6v herää joka yö pissille ja sit tuli aina meidän viereen nukkumaan. No ei se ongelma ollut, mutta sit ajattelin, että tulee ahdasta, kun vauvakin syntyy keväällä. Onneksi pojat ymmärsi hyvin ja nukkumiset on sujuneet hyvin.
Viime yönä kuopus kävi n. kolmen aikaan juomassa keittiössä vettä ja tuli kysymään saako tulla viereen. Passitin takas omaan sänkyyn. Aamulla saavat sit tulla köllimään viereen, jos herätykseen ei ole pitkä aika. Esikoinen (8v) tuli tänä aamuna meidän keskeen vähän ennen seiskaa :)

"Onneksi" muillakin on tätä yö-showta vaikka eihän se kivaa ole mutta tuntuu hyvältä ettei olla ainoita!

Takaisin