Sen lisäks et oon kipee, niin mua ahdistaa.. perjantaina olis mummin hautajaiset, eli jos vauva päättää syntyä nyt ennen niin en pääse sinne. Haluaisin kuitenkin päästä vielä hyvästeleen mummin ja kunnioittaa hänen muistoaan olemalla paikalla. Vaikka toisaalta taas toivon että vauva syntyis, niin mulla ois hyvä syy jäädä hautajaisista pois, koska tulee aika rankkaa kun siellä joudun näkeen veljeni ja sen perheen. Mä siis oon katkassu heihin välit täysin, kun he päätti tehdä mun elämästä yhtä helvettiä tai pääasiassa veljen vaimo. Monta vuotta se mua kiusas, kunnes mulle oli viimenen niitti kun se alko syyttään julkisesti mua eläinrääkkäjäks ja uhkaili tehdä musta ilmotuksen eläinsuojeluun, vaikka siis mitään syytä moiseen ei ollut, päinvastoin mun kissa eli oikeinki onnellista elämää silloin niin kuin nytkin. Mä vaan en enää ton jälkeen jaksanut, niide lapsikin kysy multa et mitä pahaa HÄN on tehnyt kun äiti aina sua kiusaa ja haukkuu ja pojalla oli ikää 4! Ne sotki lapsetki mukaan ja yritti niillä kiristämällä saada taas kaiken periks..lopputuloksena vaan et mä en saa lapsia nähdä kun oon niin huono täti ollu..mut siinäpähän itse selittävät lapsilleen miks se täti joka aina niiden kans leikki ei enää tuukkaa mummilaan samaan aikaan.. Viimesimmän niitin teki veli, kun alko mun selän takana mun miehelle väittään et oon narsisti ja et mut pitäs viedä hoitoon. Ja sano näin koska haluis meidän välit muka kuntoon. Mä suutuin tästä tietenkin, kun ensinnäkin tiedän et veli ei edes tiedä mikä on narsisti ja tein sille selväks et sen pitää pysyä kaukana musta ja mun perheestä, et se ei enää vaimoineen pääse satuttaan mua saati meidän tulevaa lasta. Veli on itse jopa lyönyt omaa poikaansa, joten en halua sellasia ihmisiä varsinkaan lapseni lähelle, kun tiedä mitä hullua se sille tekis.. Veli oli vielä normaali ihminen ennen kun ne välillä eros,mut sen jälkeen kun ne palas takasi yhteen, niin jotain naksahti senkin päässä. Ne uhkaili siskookin et jos sisko on mun kanssa tekemisissä, niin ei sais siskokaan nähdä lapsia ollenkaan. Samaten vanhempien kohdalla. Kun oli mun polttarit ja sisko oli siellä tietenkin niin veli suuttu siitäkin, kun ei sisko olisi saanut olla siellä vaan sen olis pitäny olla 24/7 kotona odottamassa, jos niillä sattus synnytys käynnistyyn. Mulla meni veljen takia välit vanhempiinkin puoleks vuodeks, koska vanhemmat ei pystyny tajuamaan et niide poika on ihan toden teolla satuttanu mua henkisesti ja ei siks pystyny hyväksyyn sitä et oon onnellinen kun veli ei kuulu enää mun elämääni. Nyt ne on oppinu elään sen asian kanssa et veli ei ole enää osa mun elämääni joten pystytään oleen taas väleissä. Tässäki on vasta murto-osa siitä mitä kaikkee pahaa ne on saanu aikaan meidä elämässä..mut siis tuon takia mua ahdistaa, kun tiedän et pakosti joutuu heihin törmään siellä hautajaisissa ja kun luulen et meidän suku ei varmaan ees tiedä et meidän välit on totaalisen tulehtuuneet, niin ei oo kiva joutua sit selitteleen.. toisaalta yritän ajatella et mä meen sinne vain ja ainoostaan mummin takia ja pysyn noista mahdollisimman kaukana ja onneks mulla on mies tukena.
Tulipa tästä nyt pitkä sepustus, mut vähä helpottaa kun saa jakaa omaa ahdistustaan..